Ik zei dan ook dat de DT update er was, niet DT zelfquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Nee hij is nog niet uit hoe kom je daarbij ?
hehe ja battlelog ik ken hetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat de DT update er was, niet DT zelf. dat komt volgende week dinsdag wss. Al zegt BL wel "started playing dragon's teeth", maarja battlelog...
.
gelukkig maar haha , anders is metro helemaal 1 grote grapquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:41 schreef VelitoX het volgende:
Zozo, nu snap ik waarom die "eod bot met wapens" geen assignment heeft, tis een battle pickup.
Maak je een tutorial, vergeet je uit te leggen wat de links an sich doenquote:
Ping van 20, ben ook niet de enige. Mogelijk dat de server het niet trekt, maar dan nog is het absurd te noemen...quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
Als je zoveel rubberbanding hebt dan is er toch wat mis met je connectie ofzo.
Ik heb zelf heel sporadisch rubberbanding op 64 speler servers.
Ik heb vandaag weer een aantal potjes gespeeld, na een paar weken vakantie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ping van 20, ben ook niet de enige. Mogelijk dat de server het niet trekt, maar dan nog is het absurd te noemen...
Die client-side hitdetectie werkt gewoon niet lekker. Zeker als de netcode in meerdere opzichten onderdoet voor twitch-shooters van welleer...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer een aantal potjes gespeeld, na een paar weken vakantie.
Eerste paar rondes gingen prima, fatsoenlijke kdr en zo. Tot ik op een server ging met een ping van rond de 18. Raakte geen drol meer, lui die ik van achteren point blank beschoot met een lmg die zich omdraaien en mij neerleggen met een assault rifle. Uh huh.
Meteen weer op een server met een wat hogere ping gaan spelen, en alles liep weer.
Fijn hoor, breedband
V.
Eeeh........quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
Wacht, die XP boost dingen die je unlocked moet je handmatig activeren?
Ja, vaak. Maar op HC geen feedback natuurlijk. Wel spelers die volle salvo's overleven en dan honderd procent hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben jullie ook regelmatig dat de hits wel worden gedetecteerd, wat je kan zien aan de feedback op je crosshair maar dat je vervolgens 0 punten krijgt wanneer iemand anders hem neer maait?
Zelfs geen suppresion fire punten
Kwam ik ook pas laat achter, maar ik vind het maar onzin...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
Wacht, die XP boost dingen die je unlocked moet je handmatig activeren?
ULPS?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:51 schreef cherrycoke het volgende:
ik weet nu waarom ik poor performence had
ULPS stond aan
quote:
Tis nog altijd zeiken, maar RPG op infantry vind ik wel lowest van low eigenlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef cherrycoke het volgende:
fack alle haters die lopen te zijken dat ik RPG in locker gebruik
en alle zijkers die lopen te kankeren dat de MAV een nurf moet hebben want nu kan ik niet meer morteren opdonderen
maar de MG4 moet wel een nerf hebben
Metro, rpg 320 en granaten. Leuk manquote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis nog altijd zeiken, maar RPG op infantry vind ik wel lowest van low eigenlijk
granaten kun je ontlopen, RPG's hebben meestal een belachelijke splash-damage...quote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Metro, rpg 320 en granaten. Leuk man![]()
Nou...quote:
Gisteren op een Metro 32 server 8 kills met c4 door 1 muurtje op te blazenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Catkiller het volgende:
RPG's zijn gewoon een goede oplossing wanneer iemand achter een muur blijft zitten. Moet je maar een muurtje opzoeken die niet te vernielen valt.
Zelfde voor in een hoekje zitten en dan er mee geraakt worden, risico van de locatie.
Nou... als ik op Locker constant airbursts of 320's voor mijn knar krijg, ben ik niet te beroerd om er een rpg tegenaan te smijten, of op zijn minst hetzelfde. En dan idd maar effe spammen naast een munitiekrat. Dikke lul voor ze.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis nog altijd zeiken, maar RPG op infantry vind ik wel lowest van low eigenlijk
Weet je wat je beter kan doen BF gaan spelen en die mappen links laten liggenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... als ik op Locker constant airbursts of 320's voor mijn knar krijg, ben ik niet te beroerd om er een rpg tegenaan te smijten, of op zijn minst hetzelfde. En dan idd maar effe spammen naast een munitiekrat. Dikke lul voor ze.
V.
En dat zeg je specifiek tegen mij omdat...?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat je beter kan doen BF gaan spelen en die mappen links laten liggen
Ach, voor de Unica mot je 15 kills vanuit het water maken... dus tjah.... (En zonder Unica kan je Deagle niet unlockenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Photomorti het volgende:
Ziet er wel leuk uit opzichAlleen dat kut water altijd
De mappen zien er erg leuk uit. Ga me morgen zeker aan deze DLC wagen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[video's]
Dus, wie gaat er morgen los? Ik ga er ook maar weer aan geloven denk ik na een maand niks doen.
Die is toch maar gehyped door mensen die CS spelen? Iets van headshot tot 40 meter is directe kill dacht ik maar een magnum kan van veel verder weg killen met een headshot lijkt mij?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ach, voor de Unica mot je 15 kills vanuit het water maken... dus tjah.... (En zonder Unica kan je Deagle niet unlocken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |