De garden map is toch echt beter om die waterkills te krijgen....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef Photomorti het volgende:
en de rest? die sparteld in het water.
wtf ik was degene met die minesquote:
Gezellig, ik ben nu beroemd omdat ik dingen kapot schiet en mijzelf opblaas.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben nu beroemd omdat ik dingen kapot schiet en mijzelf opblaas.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef bluedevil85 het volgende:
haha je bent niet de enige ik was de eerste die die slam's kapot schoot
Kut ik deed alt f4quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:51 schreef cherrycoke het volgende:
zoek lege server
Activate the floodgates on the Sunken Dragon map
doe dit
wacht tot ronde eindigt
ding klaar
Zie je pas als die ronde is afgelopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Kut ik deed alt f4ff kijken of hij wel een vinkje heeft
Mooi man, anderen verwijten dat ze PRECIES doen wat jij zou willen doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Photomorti het volgende:
Mehh heb het net een half uurtje gespeeld , nu alweer klaar mee.
Ik wou even die deagle unlocken maar dan moet je dus op die sunken dragon map de levolution activeren dus elke teringkleuter rent naar die pauperknop toe.
Vervolgens maakt de levolution de map zwaar irritant om te spelen oftewel floodzone 2.0
Dan moet je dus de unica halen , je moet 5kills maken terwijl je zwemt.
Dus wat gebeurd er op die map , je ziet niemand cappen en iedereen zit in het water te campen.
Meteen weer afgesloten wat een vies faalspel.
Ohja die nieuwe map talah market lijkt leuk maar iedereen campt op de daken dus mehhh kut map.
Die garden map is 1 groot sniper campfest op de brug geen kut aan.
Die north korea map is de enige die tof is naar mijn mening.
Vuile vuile teringmongolen die dit soort paupershit maken oh ehmm deagle achievement doe maar wat cools met water nee vuile paupers geef gewoon dat fucking pistool bij aanschaf dlc.
Faal dlc , niet kopen ik herhaal NIET KOPEN DIE TERINGTROEP!
Dit. Unlocks komen vanzelf wel. Je kunt toch maar 1 wapen per keer vasthoudenquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:33 schreef neo2000 het volgende:
Lol ik zal wel de enige zijn die geen reet geeft om de unlocks en het spel gewoon wil spelen omdat ik graag een game speel en zo.
Dat inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mooi man, anderen verwijten dat ze PRECIES doen wat jij zou willen doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |