SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
M60 sproeit wel ontzettend hard...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nope, zijn dr wel meer. Elke LMG kan best nais zijn als je dr op een bepaalde manier mee schiet, enige waar ik nooit echt geweldig mee kan spelen is de M60.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hmjah de rate of fire is iets te traag. Wel beter damage model, maar de 240B heeft dat ook (en is voor mij effectiever).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
M60 sproeit wel ontzettend hard...![]()
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.2.0.2, time stamp: 0x537eb51a
Faulting module name: KERNELBASE.dll, version: 6.2.9200.16864, time stamp: 0x531d34d8
Exception code: 0x887a0006
Fault offset: 0x0000000000047b8c
Faulting process id: 0x33b8
Faulting application start time: 0x01cf9232132dfa3d
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Windows\system32\KERNELBASE.dll
Report Id: f7b6dbc4-fe27-11e3-be86-bc5ff4360398
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID
wat een tyfus buged hoerenkuttyfuszooi is deze game ook"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Vanavond sinds lange tijd weer BF zitten spelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:41 schreef cherrycoke het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)157110848/380601984/
ik ging als medic die score!!!
Het blijft zo mooi om te zien hoe te veel lui op hetzelfde punt iedere keer weer dood gaan. En als je dan als medic er achter blijft staan en de lemmings blijft healen en reviven loopt de score aardig op. Je KD gaat er wel wat op achteruit maar je hebt een paar lemmings weten te redden
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
ATI/AMD/Crossfire?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
Faulting module name: KERNELBASE.dll, version: 6.2.9200.16864, time stamp: 0x531d34d8
Exception code: 0x887a0006
Fault offset: 0x0000000000047b8c
Faulting process id: 0x33b8
Faulting application start time: 0x01cf9232132dfa3d
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Windows\system32\KERNELBASE.dll
Report Id: f7b6dbc4-fe27-11e3-be86-bc5ff4360398
Faulting package-relative application ID
wat een tyfus buged hoerenkuttyfuszooi is deze game ookI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speel nu veel op locker met de qbs-9 , met coyote , laser , full choke en stubby en tering man wat een wapenDe hoge damage en fire rate echt beastmode
verwacht wel veel haat in de chat als je hiermee speelt helemaal in combi met de m320 LVG en incendarie granaat om de vijand te verblinden waarna je als een gek door de rook heen rushen en dan unleash madness hehe
Ehmm![]()
Google op errorcode lijkt een driverprobleem te zijn danwel stabiliteit issue met 2 kaarten. Sucks, maar tis niet anders. Forceren 1 kaart te gebruiken lost veel van je frustraties op denk ik.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
18+ game
Watch you language in our servers"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Holy shit man , ik heb in geen tijden zo bizar goed gespeelt.
http://battlelog.battlefi(...)241244288/364123825/
Kon ik dit maar elke dag
Ehmm![]()
Geniaal idd. Of janken over het feit dat mensen de chatfunctie gebruiken, ram dan gewoon een paar keer op H zodat je er geen last van hebt...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef cherrycoke het volgende:
18+ game
Watch you language in our serversI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben zojuist voor het eerst met de multiplayer begonnen![]()
Maar wat zijn nou de aan te raden/beste/leukste speltypen? Conquest, Rush, Deathmatch, etcetera?
En: zijn er nog handige tips voor een n00b om het snel en goed onder de knie te krijgen?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Eindelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ben zojuist voor het eerst met de multiplayer begonnen
Probeer ze en concludeer. Het is een beetje subjectief natuurlijk. Conquest en Rush zijn het populairst.quote:Maar wat zijn nou de aan te raden/beste/leukste speltypen? Conquest, Rush, Deathmatch, etcetera?Speel alle classes, leg je niet vast op één wapen en geef vooral in het begin niet op. Je gaat nu een periode krijgen waarbij je waarschijnlijk regelmatig gefrustreerd raakt omdat je geen idee hebt waar de kogels/vijanden vandaan komen. Dat wordt automatisch beter als je meer speeltquote:En: zijn er nog handige tips voor een n00b om het snel en goed onder de knie te krijgen?
Conscience do cost.![]()
Spelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
En: zijn er nog handige tips voor een n00b om het snel en goed onder de knie te krijgen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo, gisteravond mijn (letterlijke) vuurdoop gehad: erg verslavend, en gaaf![]()
Ben rond 20.00u begonnen met de bedoeling een uurtje of 2 te spelen, maar voordat ik het in de gaten had was het 1 uur 's nachts![]()
Eerst een tijdje Deatmatch gespeeld om er een beetje in te komen, maar dat was wel 'saai' zo zonder vehicles, dus daarna alleen maar Rush en Conquest gespeeld![]()
In het begin eindigde ik steevast onderaan. Nu bak ik er nog steeds niet veel van (ik moet vooral aan mijn aim skills werken), maar toen ik eenmaal wat attachments vrijgespeld had (2x magnifier, canted iron sights e.d.) ging het al wel wat beter en eindigde ik meestal zo rond de 2- of 3-na laatste plek.
Qua klasse vind ik Recon niks voor mij, dat is niet mijn ding. Mijn voorkeur gaat uit naar Assault en Support, en in mindere mate Engineer. Voorlopig richt ik mij eerst op Assault. Ik heb net de Scar-H vrijgespeeld en als ik die wat geupgrade heb wil ik de Support wat upgraden. En later als Support fatsoenlijk is geupgrade is de Engineer aan de beurt, want die heeft ook zeker een grote toegevoede waarde.
Zijn wel een hoop kinderen te vinden op BF4, afgaande op die irritante piepstemmetjes![]()
Ik merk wel dat het puur afhankelijk is van met wat voor een soort spelers je in het team zit, hoe het spel gespeeld wordt. Regelmatig kom je bij 'ieder voor zich' figuren terecht, maar soms gelukkig ook bij teamplayers, en dan is het echt geweldig spelen![]()
Mooie maps ook, helemaal met dat Levolution. Laatste potje gisteren knalde die grote schotelantenne naar beneden![]()
Ik heb voorlopig alleen de standaard maps en de China Rising maps, maar wellicht dat ik in de toekomst ook nog een ander expansion pack koop.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Totaal geen last van. Speel je op console dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:20 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn wel een hoop kinderen te vinden op BF4, afgaande op die irritante piepstemmetjes
Yep.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Totaal geen last van. Speel je op console dan?
En ik weet dat dit het pc-topic is, maar omdat dit het enige nog actieve en levende BF4 topic is stelde ik de vraag hier maar
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Dat verklaart de gillende kindjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep.
En ik weet dat dit het pc-topic is, maar omdat dit het enige nog actieve en levende BF4 topic is stelde ik de vraag hier maarI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Altijd mooi om bij shooters na een paar maanden weer terug bij af te zijn. Mooi weer onderaan het leaderboard.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik ken het ja , ik speelde voor battlefield 840 uur cs go dat was het enige spel dat ik speelde , ging laatst ff terug nou wat een ellendequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef Quotidien het volgende:
Altijd mooi om bij shooters na een paar maanden weer terug bij af te zijn. Mooi weer onderaan het leaderboard.gelukkig word ik steeds beter in battlefield
ik speel nu veel op locker met die 1000rpm pwd , cz31 nogwat ofzo dat ding is een killerEhmm![]()
AEK-971 > allquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik ken het ja , ik speelde voor battlefield 840 uur cs go dat was het enige spel dat ik speelde , ging laatst ff terug nou wat een ellendegelukkig word ik steeds beter in battlefield
ik speel nu veel op locker met die 1000rpm pwd , cz31 nogwat ofzo dat ding is een killer"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
CZ-3A1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik ken het ja , ik speelde voor battlefield 840 uur cs go dat was het enige spel dat ik speelde , ging laatst ff terug nou wat een ellendegelukkig word ik steeds beter in battlefield
ik speel nu veel op locker met die 1000rpm pwd , cz31 nogwat ofzo dat ding is een killer
Ben zelf nog steeds bezig met mn CJB-MS met 3.4 scope en heavy barrel.... Waarom? Omdat ut kut is en kan.
![]()
Ik speelde voor battlefield ongeveer 10 jaar lang 1.6. Ik wil niet weten hoeveel uur daarin heeft gezeten
Maar dat was toen ik nog jong en competitief was en eigenlijk alleen maar wars wilde spelen. Battlefield is veel fijner voor even tussendoor snel een gamepje en dan hopelijk cheater genoemd worden
Conscience do cost.![]()
Snap dat ook niet. Terwijl in de game zelf de fucks om je oren vliegen kan je toch een ban krijgen voor het woord fuck te typen in de chatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef cherrycoke het volgende:
18+ game
Watch you language in our servers
People assume too much.![]()
Behalve dat BF als twitch-shooter echt hondsberoerd registreerd...quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:41 schreef ems. het volgende:
Ik speelde voor battlefield ongeveer 10 jaar lang 1.6. Ik wil niet weten hoeveel uur daarin heeft gezeten
Maar dat was toen ik nog jong en competitief was en eigenlijk alleen maar wars wilde spelen. Battlefield is veel fijner voor even tussendoor snel een gamepje en dan hopelijk cheater genoemd wordenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De acties zullen nooit meer zo mooi zijn als in 1.6, nee. Maar flanken en een hele m249 leeggooien op een troep noobs die de verkeerde kant opkijken zorgt voor een minimaal even stijve piemel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve dat BF als twitch-shooter echt hondsberoerd registreerd...Conscience do cost.![]()
Ook nog steeds mijn favo AR. Hoewel hij wel iets minder sterk is geworden ten opzichte van deel 3, geloof ik.Conscience do cost.![]()
Ben nu een paar dagen bezig en ik ben er al flink wat op vooruit gegaan. Ik eindig nu meestal ergens in de middenmoot. Kills en aimen daar moet ik nog flink aan werken, maar in de Assault class speel ik als combat medic (med kits en refib) en ik speel dus echt teamgericht en dat levert ook veel punten, en waardering, op.
De Support class is tot op heden mijn andere favoriete class.
Engineer en Recon heb ik me nog niet zo in verdiept, al heb ik wel begrepen dat Recon als je daarin wat verder bent, dat het dan meer is dan alleen maar 'dom' sniperen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Mooi is het trouwens als je in een potje/server terecht komt waarbij alle spelers goed met elkaar samenwerken en ook met de andere (blauwe) teams samenwerken en waarbij beide kanten zeer aan elkaar gewaagd zijn![]()
Schitterende potjes zijn dat.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Wat vooral ideaal is aan de recon class is dat je de spawn beacon op een sneaky lokatie kan zetten en motion sensor balls of t-ugs kunnen erg handig zijn.
Wat ook helps vooral op kleinere mappen is de minimap inzoomen , default is N ik zet hem altijd op 50MEhmm![]()
Dit idd, gebeurt niet vaak op de console versie maar wanneer je in zo'n server komt is het echt genieten. Ik vind trouwens wel dat ze het progressie systeem eens mogen veranderen, want die laatste battlepacks zijn echt niet de moeite waard. Heb je fucking 500 kills gemaakt, krijg je vijf verschillende silencers die allemaal hetzelfde doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:36 schreef StateOfMind het volgende:
Mooi is het trouwens als je in een potje/server terecht komt waarbij alle spelers goed met elkaar samenwerken en ook met de andere (blauwe) teams samenwerken en waarbij beide kanten zeer aan elkaar gewaagd zijn![]()
Schitterende potjes zijn dat.![]()
het weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
Recon heeft idd wel leuke gadgets, alleen ligt dat snipen me niet, ik vind dat geen leuke manier van spelen. Maar wellicht dat ik me er later wel een keer, als ik als Assault en Support leuke wapens heb vrijgespeeld, mee ga spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef Photomorti het volgende:
Wat vooral ideaal is aan de recon class is dat je de spawn beacon op een sneaky lokatie kan zetten en motion sensor balls of t-ugs kunnen erg handig zijn.
Wat ook helps vooral op kleinere mappen is de minimap inzoomen , default is N ik zet hem altijd op 50MPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
Dan pak je een shotgun of carbine ipv een sniper? Of je doet een sniper met een close/medium ranged scope
Maar haast is nergens voor nodig, inderdaad.Conscience do cost.![]()
Ik heb die servers bij de favorieten gezet voor de zekerheid, want dat zijn idd de potjes waar je het voor doet. En dat zonder headsets of chat e.d. Geweldigquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:42 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Dit idd, gebeurt niet vaak op de console versie maar wanneer je in zo'n server komt is het echt genieten. Ik vind trouwens wel dat ze het progressie systeem eens mogen veranderen, want die laatste battlepacks zijn echt niet de moeite waard. Heb je fucking 500 kills gemaakt, krijg je vijf verschillende silencers die allemaal hetzelfde doen![]()
![]()
Ik kan me met BF3 nog een episch gevecht herinneren van een jaar of 2 geleden. Het was Rush en de map was Metro. Beide partijen waren zéér aan elkaar gewaagd en wij als attackers (ik als Support) rukten langzaam maar zeker door naar helemaal naar achteren in de map en vanaf dat punt/moment was het één grote alsmaar voortdurende standoff.
Wij kwamen geen steek verder en het lukte de vijand ook niet om ons te verdrijven![]()
En dit ging maar zo door en door en door. Echter moest ik de volgende dag weer vroeg eruit voor mijn werk en het was al kwart over 1 's nachts. Nog een half uur doorgespeeld in de hoop dat één van beide partijen zou winnen, maar helaas.
Met pijn in mijn hart uiteindelijk zelf maar gestopt (dááág veel punten).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Vet! Ik speelde een keer een potje Rush als defender. Door het strategisch neerzetten van m'n machine gun (en met pootjes uit) kon niemand bij de objectives komen. Ondertussen constant ammo en health bijtanken via teammates, en kill na kill maken terwijl ze het blijven proberenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb die servers bij de favorieten gezet voor de zekerheid, want dat zijn idd de potjes waar je het voor doet. En dat zonder headsets of chat e.d. Geweldig![]()
Ik kan me met BF3 nog een episch gevecht herinneren van een jaar of 2 geleden. Het was Rush en de map was Metro. Beide partijen waren zéér aan elkaar gewaagd en wij als attackers (ik als Support) rukten langzaam maar zeker door naar helemaal naar achteren in de map en vanaf dat punt/moment was het één grote alsmaar voortdurende standoff.
Wij kwamen geen steek verder en het lukte de vijand ook niet om ons te verdrijven![]()
En dit ging maar zo door en door en door. Echter moest ik de volgende dag weer vroeg eruit voor mijn werk en het was al kwart over 1 's nachts. Nog een half uur doorgespeeld in de hoop dat één van beide partijen zou winnen, maar helaas.
Met pijn in mijn hart uiteindelijk zelf maar gestopt (dááág veel punten).
dat soort momenten zijn echt epic
het weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
Ik had idd begrepen dat je naarmate je vordert in de Recon-klasse, dat je dan op een gegeven moment ook andere soorten wapens kunt vrijspelen en ook een spec ops-kit. Dan wordt het leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:50 schreef ems. het volgende:
Dan pak je een shotgun of carbine ipv een sniper? Of je doet een sniper met een close/medium ranged scope
Maar haast is nergens voor nodig, inderdaad.![]()
Maar idd, alles op zijn tijd. En dan zijn er nog de voertuigen, waar je stuk voor stuk ook een berg upgrades voor kunt vrijspelen.
En wat zijn die choppers enorm moeilijk![]()
Nee, voorlopig ben ik nog wel even bezig met BF4. Heb ook expres wat langer gewacht met de aankoop ervan, omdat ik eerst mijn backlog flink wilde uitdunnen![]()
Wat ik wel merkte vaak in random servers/potjes, als ik support speelde, is dat andere assault spelers niet scheutig waren met medkits en reviven, ook al lag je voor hun neus.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ik ben nu support wapen voor wapen aan het spelen, gaat best lekker. Hierna ga ik me een tijdje vestigen op assault denk ik, wat ik nu alleen in metro wel eens wil doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dust Devil staat al drie dagen op behaald, maar uitkeren ho maar
crashes zijn weer terug
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.2.0.2, time stamp: 0x537eb51a
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x0000000000c343ff
Faulting process id: 0x614
Faulting application start time: 0x01cf984c02946620
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Report Id: 6dd7ed57-0441-11e4-be88-bc5ff4360398
Faulting package-relative application ID:
![]()
![]()
battlefield 4"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Google is je vriend en levert een tal van mogelijkheden.quote:
Ook al is BF de enige bokkepruik in je programmalijst zou ik uit ervaring al willen aanraden om je geheugen eens een nacht te testen, videodrivers handmatig te verwijderen via programma's gevolgd door installatie van de meest recente versie only (zowel nVidia als AMD hebben de neiging om door automatisch updaten sommige componenten te stapelen ondanks alle verbeteringen), je HD te checken als dat kan om dat ook uit te sluiten en dingen als virusscanners en dat soort onzin te stoppen als je speelt.
BF3 was een jaar geleden reden om mijn PC door te lichten omdat de foutcodes steeds vaker voorkwamen, bleek zowel mijn SSD als mijn geheugen flinke kuren te vertonen. Na vervanging geen enkel probleem meer. Niet zeggende dat dat het is, maar het is fijn te weten dat je alles geprobeerd hebt wat eventueel voor problemen had kunnen zorgen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat voor problemen had jij met je ssd? Ik had dat .dll files spontaan verdwenen.Conscience do cost.![]()
Random crashes van BF3, windows update die ineens enige functie weigerde, daardoor ging mijn alarmbelletje wel af, toen ik windows niet meer kon installeren zonder kunstgrepen was dat alarmbelletje 2, memtest toen maar gedaan toen ik met 1 reepje geheugen ipv 4 ineens wel kon installeren, daarna grotere nieuwe SSD gehaald en oude SSD+ geheugen retour gestuurd ter inspectie/vervanging. SSD bleek niet meer leverbaar, geld terug gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:48 schreef ems. het volgende:
Wat voor problemen had jij met je ssd? Ik had dat .dll files spontaan verdwenen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hmm, binnenkort mijn ssd ook maar eens retour doen. Hij is na 2 reinstalls nog steeds niet helemaal kosher. Maar dan moet ik weer zo lang wachten
Dat terzijde; de UTS-15 is ook een heerlijke shotgun, in tegenstelling tot zijn real-life counterpart
Conscience do cost.![]()
Ennn de Dragons Teeth update is dr iigZie dat levelcap verhoogd is ook weer, net nu ik bijna 120 ben hehe.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: