Ik wil ook een UCAV, maar daar moet je een onmogelijke achievement voor doen toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Op Lumpini Garden is het leuk om de UCAV mee te nemen als support en dan al die gasten bovenop die rails er vanaf te blazen.
Bij de support en engineer dan? En hoe doe je dat? Ik speel namelijk nog liever met iron sights dan met een 4xquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Meestal een doodordinaire 4x scope, RDS alleen als er puur assault gespeeld wordt.
Voor support vooral, maar ook assault soms (canted ironsights ernaast). Support, 4x scope en bipod...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij de support en engineer dan? En hoe doe je dat? Ik speel namelijk nog liever met iron sights dan met een 4x
V.
Nee hoor, een vrij makkelijke zelfs. Is het sowieso waard. Niet omdat de UCAV nou zo sterk is maar meer omdat de UCAV gewoon heel leuk isquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wil ook een UCAV, maar daar moet je een onmogelijke achievement voor doen toch?
V.
Ja, dus wel voor het statische werkquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor support vooral, maar ook assault soms (canted ironsights ernaast). Support, 4x scope en bipod...
Ja. Gewoon een potje air superiority spelen en flink schietenquote:
Mwah, ook met hipfire in close quarters werkt een LMG belachelijk OK, met 4x scope kun je ook in beweging iemand aardig op zijn kloten geven. Kwestie van oefenenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, dus wel voor het statische werk
V.
En nog steeds zijn ze zwaar verneukt als je ze vergelijkt met eerdere versies. Sinds BC2/BF3 komt er weinig logica bij kijken iig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
Helicopters zijn helemaal een verschrikking om mee te vliegen, daar moet je echt ontzettend veel uren mee oefenen om daar een beetje fatsoenlijk mee te kunnen vliegen.
Maar ik vind het geweldig om te zien hoe goed geoefende spelers omgaan met een jet/helicopter in een gevecht
Ik heb eigenlijk nooit echt veel aandacht aan het vliegen besteed. In geen van de Battlefields.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En nog steeds zijn ze zwaar verneukt als je ze vergelijkt met eerdere versies. Sinds BC2/BF3 komt er weinig logica bij kijken iig.
Da's het grappige, een helicopter kom ik dan weer aardig mee uit de voeten...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
Helicopters zijn helemaal een verschrikking om mee te vliegen, daar moet je echt ontzettend veel uren mee oefenen om daar een beetje fatsoenlijk mee te kunnen vliegen.
Idd. Nu vind ik de heli prima te doen met muis en tobo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Zonder joystick haast onbegonnen werk overigens
Gewoon zorgen dat je wat vrienden samen in 1 server krijgt en gewoon samenwerkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:01 schreef Verbal het volgende:
Ik zie mij die UCAV niet eenvoudig binnenslepen, maar ik ga zondag wel even een dappere poging wagen...
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |