quote:
quote:
Ik krijg geen hover-over. Maar ja, zit op mijn werk achter een kutcomputerquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Staat zelfs in de file-name, bij een hover-over zie je dat dus al
Nee, assault rifle. OP als fuck in BF3 geloof ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:36 schreef Verbal het volgende:
Heeft mij in eerdere games niet kunnen bekoren. PDW toch?
V.
Sorry, niet heel erg nozel vandaag: "OP als fuck"?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, assault rifle. OP als fuck in BF3 geloof ik.
Als je daar enkel de paraplu-naam Personal Defense Weapon mee bedoelt: nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:36 schreef Verbal het volgende:
Heeft mij in eerdere games niet kunnen bekoren. PDW toch?
V.
OP = Over Powered.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, niet heel erg nozel vandaag: "OP als fuck"?
V.
Oh, ja, nou weet ik het weer... dat ding dat bij hipfire accurater was dan ADS, en waarmee je op onmogelijke afstanden werd neergelegd.quote:
Wellicht ook te maken met het feit dat het allemaal net niet lekker werkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef ems. het volgende:
Kan me weinig irritanters voorstellen in deze game dan squadleaders die geen orders geven. En al helemaal als het zo'n mortar-clown is. Scheelt zo belachelijk veel punten.
Mijn standaard assault rifle blijft toch de M416, heerlijk wapen blijf ik dat vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat mijn team op een gegeven moment alleen maar snipers en support(MOARTARS!) had maar weer eens een tijdje assault gespeeld.
[ afbeelding ]
If you absolute-positively have to kill every mother fucker in the room.
Ik had al een zwak voor het wapen sinds Splinter Cell, in BF2 aardig wat rondjes mee gespeeld naast mijn andere favoriet de G36, maar OMG wat speelt ie lekker in BF4... van medium tot close range dodelijk accuraat, mits in bursts gebruikt (triggerfinger ftw) tenminste.
Jammer dat "mijn" server nu nauwelijks assault-minded maps spelen behalve rush-maps van DT...
Of ik probeer een order te geven en dan pakt-ie het vrolijk niet op. Soms moet ik een aantal keer op de knop rammen eer hij eindelijk de order pakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:35 schreef Catkiller het volgende:
Zelfde hier, ik ben liever geen squad leader omdat dan telkens alles verspringt wanneer ik wil spotten. Spotten en orders geven zou gewoon met verschillende knoppen gedaan moeten worden maar ja, gaat toch niet gebeuren.
Ik ben als sniper(!) een betere squadleader dan vele anderen onder wie ik heb gespeeld. Ik ben actief in de keuzes, houd overzicht via de map en geef volgens mij zinnige commando's (afgezien van de onbedoelde).quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef neo2000 het volgende:
Campen en squad leaders zijn gaat dan ook niet samen he?
Hangt van je definitie van 'campen' af, maar ik begrijp dat jij hem nogal ruim hanteert.quote:Sowieso, campen en deze game gaat niet samen. Maar das een andere discussie.
Ik heb daar nog niet veel mee gespeeld maar ben er wel vaak mee kapotgeschoten...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mijn standaard assault rifle blijft toch de M416, heerlijk wapen blijf ik dat vinden.
context-Q, superirritant.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:23 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het squadleader zijn vooral vervelend als ik aan het snipen ben, want -omdat ik als een totale noob gewoon op normal speel- ben ik nogal van het spotten. En dan is het vrij kut om de hele tijd een ander target aan te wijzen, terwijl je gewoon vijanden aan het taggen bent.
V.
Niet meer deze versie iig, we hebben met wat gezeur een commo-rose gekregen maar de rest is terug bij af, dus wordt het nauwelijks gebruikt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:35 schreef Catkiller het volgende:
Zelfde hier, ik ben liever geen squad leader omdat dan telkens alles verspringt wanneer ik wil spotten. Spotten en orders geven zou gewoon met verschillende knoppen gedaan moeten worden maar ja, gaat toch niet gebeuren.
Als ik een vlag verdedig door in een hoekje te liggen dan wordt dat vaak genoeg al als campen gezien, dus get a fucking gripquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef neo2000 het volgende:
Campen en squad leaders zijn gaat dan ook niet samen he? Sowieso, campen en deze game gaat niet samen. Maar das een andere discussie.
De M416 vind ik een beetje een algemene gun. Hij doet alles wel goed, maar ook weer niet alles bijzonder goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mijn standaard assault rifle blijft toch de M416, heerlijk wapen blijf ik dat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |