Gemiddelde gamer man dat is tegenwoordig FIFA, Bejeweled en Flappy Bird.quote:
Misschien moet je ze eens testen mét internet he slimpiequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
digitaal Killzone
disc Fifa
Battlefield beta
warframe
trials fusion
trine2
pixelshooter
thief
ufc
heb alleen deze games![]()
Kan ik alleen killzone,fifa,trine2,thief,ufc offline spelen? Heb nooit getest zonder internet lol
Ik weenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Gemiddelde gamer man dat is tegenwoordig FIFA, Bejeweled en Flappy Bird.
Je bent dus echt een hipsterquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Gemiddelde gamer man dat is tegenwoordig FIFA, Bejeweled en Flappy Bird.
En dat wil zeggen dat? Het een toptitel is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, omdat de mensen die reviewen (pers en gamers) het niet meteen als matig bestempelen
Dus een advertentie op elke site, facebook en youtube zegt voor jou meer dan een daadwerkelijke gemiddelde mening van gamers? Wow.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat? Het een toptitel is?
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus een advertentie op elke site, facebook en youtube zegt voor jou meer dan een daadwerkelijke gemiddelde mening van gamers? Wow.
Idem. Het ligt plat als een dubbeltje.quote:
Ja. Je wil bekendheid en een flink marketingsbudget voor een titel, dat is volgens jou een toptitel.quote:
Nice!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die een witte Playstation 4 zoeken. Deze is inmiddels te pre-orderen bij Bol.com en andere winkels. Net een gekocht nu afwachten tot het geleverd word.
Beter lezen dus voortaan. Ik zei dat alleen al om mee te beginnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Je wil bekendheid en een flink marketingsbudget voor een titel, dat is volgens jou een toptitel.
Prima gelezen. Kun je nagaan, als je daarmee al begint.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter lezen dus voortaan. Ik zei dat alleen al om mee te beginnen.
Dat zijn onder andere kenmerken van toptitels, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als je daarmee al begint.
Jij weet mooi te verwoorden in je eigen taaltjequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef Pheno het volgende:
Maar dan ben ik liever maar een oude hipster die games wel kan waarderen waar niet miljoenen tegenaan zijn gegooid voor wat naamsbekendheid
De inflatie 'toptitel" gaat wel snel achteruit. En iedereen maar klagen dat EA en Ubi met dezelfde games jaar in jaar uit komen. Ik snap dat wel als men een toptitel voortaan op deze manier definieert. COpy paste, flikker er wat budget tegenaan en je bent een toptitel
Verlies gemaakt...?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zoveel verlies gemaakt.. Niet alleen PLaystation ook andere dingen...
Maar vooral de console want Gamemania heeft een kutactie maar mijn ps3 was allang kapot dus..
Dit is ook nice en goedkoop
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000029990310/
Nee nee, is een toptitelquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Cikx het volgende:
Hoe kun je dit een uur lang spelen? Na 2 keer heb je het toch wel gezien?
Er is geen gezeik, elke game is welkom. Gaat om wat Sony zei over toptitels, maargoedquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een gezeik weer over de PSN-titels (over weer geen verbinding is klagen terecht).
Ik heb me met de meeste gratis games prima vermaakt en soms zijn ze zelfs beter dan de games die ik gekocht heb. Ik vermaak me nu ook nog met Pixeljunk.
Nee hoor, sommige mensen spelen games om meer dan alleen mooie plaatjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Cikx het volgende:
Hoe kun je dit een uur lang spelen? Na 2 keer heb je het toch wel gezien?
Graphics kunnen me gestolen worden hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige mensen spelen games om meer dan alleen mooie plaatjes.
Lijkt mij een gewone tas?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
Worth it?
http://www.consoleshop.nl(...)en-draagtas-ps4.html
Zin om te shinen met je nieuwe PlayStation 4? Gelijk heb je. Maar hoe de console veilig en beschermd mee te nemen naar je homeboys and -girls?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
Worth it?
Goed te spotten voor een diefquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
Worth it?
je bedoelt triple A? Dat vind ik wat anders dan een toptitel namelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij weet mooi te verwoorden in je eigen taaltje
Het is algemeen bekend dat de meeste (niet allemaal nee) games gewoon betere graphics hebben, meer verkocht etc. etc. met een hogere budget. En daar gaat uiteraard ook een deel aan marketing.
Lekker over straat mee lopen met een PS4 logo, ding wordt zo gejat als je het OV neemt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
Worth it?
Wel mooi ja, maar persoonlijk zou ik zoiets nemen:quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Koop anders deze :http://www.balr.com/bckpck-black
Merk is van Demy de Zeeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤625 koopjequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Koop anders deze :http://www.balr.com/bckpck-black
Merk is van Demy de Zeeuw.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:16 schreef rumiii het volgende:
Battlefield 4 kopen of niet?
Last van stotterende beelden/framedrops?
Is de grafische kwaliteit goed genoeg om je er in ieder geval niet aan te ergeren?
En natuurlijk, is die shit leuk?
Krijgt betere cijfers dan de meeste 'big budget' titels...quote:
Ik was ineens online gister avondquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:37 schreef Friday12 het volgende:
PSN EU nog altijd plat dan maar spelen op US
Ik heb tot 10 uur zonder problemen BF4 gespeeld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik was ineens online gister avond
Gelijk besteld, thanks!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die een witte Playstation 4 zoeken. Deze is inmiddels te pre-orderen bij Bol.com en andere winkels. Net een gekocht nu afwachten tot het geleverd word.
Omdat het een externe verkoper is die denkt dat de console nog steeds schaars is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:47 schreef Che_ het volgende:
Waarom kost dit 700?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000021281719/
Tsja, als je het geld hebt en geen geduld...quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:50 schreef Che_ het volgende:
Er zijn gewoon mensen die dit hebben gekocht een tijd terug
Hi PES Fans! Just a friendly reminder that all footage has been recorded directly from gameplay. Stay tuned for more reveals on July 3rd!quote:
Het ziet er echt niet uit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hi PES Fans! Just a friendly reminder that all footage has been recorded directly from gameplay. Stay tuned for more reveals on July 3rd!
Netjes. Zelf al een PES speler sinds de eerste versies van de Winning Eleven serie. Bijna nooit Fifa gespeeld. Maar het is beter om geen hoge verwachtingen te hebben
Ik geloof die man niet. Als dit gameplayfootage is dan heb heb je wel erg weinig overzicht over het veld. Het ziet eruit als een 'gameplay'trailer van FIFA, waar je de herhalingen van allerlei camerahoeken ziet. Uiteindelijk is de echte gameplay ook andersquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hi PES Fans! Just a friendly reminder that all footage has been recorded directly from gameplay. Stay tuned for more reveals on July 3rd!
Netjes. Zelf al een PES speler sinds de eerste versies van de Winning Eleven serie. Bijna nooit Fifa gespeeld. Maar het is beter om geen hoge verwachtingen te hebben
De gameplay is al jaren slecht, dus ik heb geen hoop op verbetering.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter, als de gameplay maar goed is.
Fifa ziet er goed uit en is 5x niks.
L1 + Driehoekje go go goquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:32 schreef jackson het volgende:
Fifa haters
Er is weinig mis mee op een paar kleine punten na. Ik vermaak me er meer dan uitstekend mee
Eindelijk weer een voetbalgame die om voetbal draait.en niet om pakjes kaarten.heb een jaartje verplicht fifa moeten kopen maar dat valt toch vies tegen,als je PES gewend bent.quote:
het werd hoog tijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:14 schreef lel86 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een voetbalgame die om voetbal draait.en niet om pakjes kaarten.heb een jaartje verplicht fifa moeten kopen maar dat valt toch vies tegen,als je PES gewend bent.
Je hoeft niks te kopen en je bent niet verplicht FUT te spelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:14 schreef lel86 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een voetbalgame die om voetbal draait.en niet om pakjes kaarten.heb een jaartje verplicht fifa moeten kopen maar dat valt toch vies tegen,als je PES gewend bent.
Graag ja. Maar EA sluit allerlei exclusieve licenties af. Creëren zo een monopoly voor zichzelfquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is gewoon jammer dat er maar 2 keuzes zijn.
FIFA is best ok maar toch echt niet zo goed qua gameplay als PES was in de gloriejaren.
PES is sinds 2008 bedroevend slecht geworden.
Misschien dat een 2K Sports zich eens aan een voetbalgame moet wagen.
Yep, helaas wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Graag ja. Maar EA sluit allerlei exclusieve licenties af. Creëren zo een monopoly voor zichzelf
Als je daar last van hebt kan je gewoon niet verdedigen.quote:
Ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je daar last van hebt kan je gewoon niet verdedigen.
Er is geen enkele concurrentie voor FIFA inderdaad, en dat is verre van een goede zaak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:41 schreef Confetti het volgende:
PES is gewoon een crappy budget-game waar misschien een handjevol mensen aan werken. Ze melken gewoon de naam uit zonder noemenswaardige investeringen.
Totaal geen concurrent voor FIFA.
klopt. en EA is sowieso zwaar kut.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is geen enkele concurrentie voor FIFA inderdaad, en dat is verre van een goede zaak.
Want FIFA is geen top voetbalgame.
Ja die zijn wel betrouwbaar. Alleen waarom kaarten kopen als je met ideal kan betalen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef rumiii het volgende:
Dit is geen verkapte reclame; is deze site enigszins betrouwbaar?
http://www.psncode.nl/eu-psn.php
Mochten jullie online psn cards aanschaffen, waar doen jullie dat?
Ja en ja, heel erg leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft iemand hier Awesomenauts? Is dat leuk?
Transistor heb ik ook maar die heb ik eigenlijk niet meer gespeeld sinds ik de 1e baas heb verslagen, geen slecht spel maar het pakt me ook nog niet echt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En Transistor, Sound Shapes en Steamworld Dig zat ik ook over te twijfelen
Sound Shapes is als je van wat anders houdt een pareltje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft iemand hier Awesomenauts? Is dat leuk?
En Transistor, Sound Shapes en Steamworld Dig zat ik ook over te twijfelen
Dan moet je je zonnebril af doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:48 schreef Friday12 het volgende:
Sniper Elite 3 ziet er wel beetje saai uit
Echt hehquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hoeft niks te kopen en je bent niet verplicht FUT te spelen
Als je een beetje veel speelt (met name Ultimate Team) merk je toch wel dat er veel mis is hoor. Zowel qua gameplay als daaromheen en de support van EA is helemaal rampzalig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
FIFA 14 is prima. FIFA is al prima sinds FIFA09. En van Pro Evo was PES5 en wellicht PES6, de laatste goede game. PES2014 is verschrikkelijk.
Anyway, matig aanbod in de PS+ deze maand, maar goed, zulke maanden zitten er wel eens tussen. Eigenlijk niets dat me echt aanspreekt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
FIFA 14 is prima. FIFA is al prima sinds FIFA09. En van Pro Evo was PES5 en wellicht PES6, de laatste goede game. PES2014 is verschrikkelijk.
Anyway, matig aanbod in de PS+ deze maand, maar goed, zulke maanden zitten er wel eens tussen. Eigenlijk niets dat me echt aanspreekt.
Ik speelde de allereerste FIFA al op de Megadrive. Vele jaren lang was de reeks gewoon KUT, maar sinds 09 is het eigenlijk de beste voetbalserie, mede omdat PES ver ingezakt is qua kwaliteit. Helaas.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Als je niet fifa 98 ofzo gespeeld heb dan kan ik snappen dat je dit vind maar de nieuwe zijn gewoon kut.
Ik speel voornamelijk SP Career, en dat is OK, afgezien van het verneukte search player systeem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je een beetje veel speelt (met name Ultimate Team) merk je toch wel dat er veel mis is hoor. Zowel qua gameplay als daaromheen en de support van EA is helemaal rampzalig.
Persoonlijk bevalt de PS3 versie mij nog beter dan de 4. In carriere mode zul je veel dingen die mij mateloos irriteren niet meekrijgen inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speelde de allereerste FIFA al op de Megadrive. Vele jaren lang was de reeks gewoon KUT, maar sinds 09 is het eigenlijk de beste voetbalserie, mede omdat PES ver ingezakt is qua kwaliteit. Helaas.
[..]
Ik speel voornamelijk SP Career, en dat is OK, afgezien van het verneukte search player systeem.
Dan heb ik het wel over de PS4 versie van de game, en niet over de last-gen versie van FIFA14, want die zuigt idd.
verander aub m'n psn naam even in de OP, aangezien je ook degene bent die het in eerste instantie verandert heeft.quote:
Het is de beste voetbalserie omdat er helemaal niks anders is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speelde de allereerste FIFA al op de Megadrive. Vele jaren lang was de reeks gewoon KUT, maar sinds 09 is het eigenlijk de beste voetbalserie, mede omdat PES ver ingezakt is qua kwaliteit. Helaas.
Moet je nou echt voor coop betalen..? En waves wat bedoel je daarmee heb je een video?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:11 schreef Chaos-Zero het volgende:
Die coop Killzone dlc die deze week uitgekomen is, is dat die met waves?
ik heb daar in het verleden, zo'n 1.5 jaar geleden wel een aantal PSN cards besteld ja toen voor mijn PS3quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef rumiii het volgende:
En toch blijven we het spelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is de beste voetbalserie omdat er helemaal niks anders is.
Maar vergelijk eens een potje Fifa met een echte wedstrijd, het lijkt er niet eens op...
Het is idd een betaalde dlc, tenzij je de season pass hebt, dan is ie gratis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:26 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Moet je nou echt voor coop betalen..? En waves wat bedoel je daarmee heb je een video?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is de beste voetbalserie omdat er helemaal niks anders is.
Maar vergelijk eens een potje Fifa met een echte wedstrijd, het lijkt er niet eens op...
Verklaring daarvoor is al gegeven...quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef bakacakes het volgende:
[..]
En toch blijven we het spelenen weet ik nu al zeker dat FIFA 15 op dag 1 aangeschaft zal worden
Dus ben je onderdeel van het probleem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef bakacakes het volgende:
[..]
En toch blijven we het spelenen weet ik nu al zeker dat FIFA 15 op dag 1 aangeschaft zal worden
Proud to be... Ik speel eigenlijk alleen Fifa, terwijl ik MLB & Battlefield ook heb, naast wat kleinere PS+ games.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus ben je onderdeel van het probleem.
Maar zeg nou zelf, stel dat Fifa 15 bedroevend slecht verkoopt, pas dan dat EA Sports misschien eens zal denken aan grote veranderingen die de game nog veel beter/leuker maken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Proud to be... Ik speel eigenlijk alleen Fifa, terwijl ik MLB & Battlefield ook heb, naast wat kleinere PS+ games.
Wat ik eerder al schreef, vergelijk het eens met een echte wedstrijd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef jackson het volgende:
Wel vraag ik me af wat iedereen er zo slecht aan vindt. Hoor in ieder geval weinig zaken waar ik me aan stoor.
Dit. Ik vermaak mij er prima mee anders zou ik het ook niet spelen. Daarnaast is het gewoon de tofste game om met vrienden samen te spelen op het moment (met Trine 2).quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Proud to be... Ik speel eigenlijk alleen Fifa, terwijl ik MLB & Battlefield ook heb, naast wat kleinere PS+ games.
Wel vraag ik me af wat iedereen er zo slecht aan vindt. Hoor in ieder geval weinig zaken waar ik me aan stoor.
2K Sports heeft een goede studio van zichzelf en nu dan de WWE van THQ overgekocht. Voor de rest maken ze nietsquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef satecl het volgende:
Tjah zolang FIFA geen concurrentie heeft kunnen ze doen wat ze willen. FIFA10 vond ik persoonlijk heel sterk. Op dat moment was PES ook niks meer waard(PES2009)... Maar na FIFA10 zijn ze er alleen maar op achteruitgegaan.
Erg jammer, ik had graag een concurrent gezien van bijvoorbeeld 2K Sports. Die maken namelijk wel echte goeie sport games.
Al is het Ubisoft, zolang er maar meer voetbalgames worden gemaakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
2K Sports heeft een goede studio van zichzelf en nu dan de WWE van THQ overgekocht. Voor de rest maken ze nietsNu moet ik wel zeggen dat Visual Concepts (makers van NBA) echt diepe passie hebben, elke presentatie laten ze weer zien dat ze ook de beste willen blijven.
Punt is dat licentiekosten belachelijk duur zijn en je moet meteen tegen een grote jongen opboksen. Dan moet je wel heel zeker weten dat je de beste meteen kunt onttronen. En die naamsbekendheid meteen kunt laten vergeten bij de consument.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al is het Ubisoft, zolang er maar meer voetbalgames worden gemaakt.
Je hebt echt alleen nog maar PES en Fifa.
Maar EA heeft die licenties al tig jaar, toch kan ik me games als This Is Football of Red Card Football herinneren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt is dat licentiekosten belachelijk duur zijn en je moet meteen tegen een grote jongen opboksen. Dan moet je wel heel zeker weten dat je de beste meteen kunt onttronen. En die naamsbekendheid meteen kunt laten vergeten bij de consument.
En als Ubisoft een voetbalgame maakt dan zullen we op zeker delen van het veld vrij moeten spelen door de cornervlag te verbranden of zo.
Waren dat niet wat meer arcade/budget games? Of ben ik dan in de war?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar EA heeft die licenties al tig jaar, toch kan ik me games als This Is Football of Red Card Football herinneren bijvoorbeeld.
Ja, dat vind ik dus allemaal wel meevallen. Het blijft natuurlijk ook gewoon een spel. Er is kritiiek waar ik me prima in kan vinden maar het meeste slaat voor mij nergens op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ik eerder al schreef, vergelijk het eens met een echte wedstrijd.
Red Card was wel arcade ja maar alsnog, het was tenminste een voetbalgame die niet van EA of Konami is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waren dat niet wat meer arcade/budget games? Of ben ik dan in de war?Op de PSP had ik zo'n soort WK spel waar je punten kreeg voor passes, goals en tackles enzo. Best leuk, maar die engine liep zoooo ver achter op FIFA. Dat haal je niet zomaar in
Ah ok.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Red Card was wel arcade ja maar alsnog, het was tenminste een voetbalgame die niet van EA of Konami is.
TIF was volgens mij serieus, is nog van Sony zelf geweest.
? heb ik iets gemist, Uncharted 4 komt er aan? Sony heeft het geld hard nodigquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben niet van die vele remakes, maar van sommige vind ik het toch wel jammer dat ze ook niet op de PS4 komen.
Had toch gehoopt op de trilogy van Mass Effect en Uncharted op de PS4. Voor beide waren er wel geruchten over, maar dat zullen ook wel echt geruchten blijven.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt is dat licentiekosten belachelijk duur zijn en je moet meteen tegen een grote jongen opboksen. Dan moet je wel heel zeker weten dat je de beste meteen kunt onttronen. En die naamsbekendheid meteen kunt laten vergeten bij de consument.
En als Ubisoft een voetbalgame maakt dan zullen we op zeker delen van het veld vrij moeten spelen door de cornervlag te verbranden of zo.
Op SNESquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Che_ het volgende:
International Superstar Soccer was ook leuk
Vroeger was het allemaal een stuk cheaper. Net als NBA of weet ik welke bond, de FIFA ruikt ook geld. Plus dat als je nu wil verkopen moet je of volledig arcade gaan, dus geheel anders dan FIFA, zie nintendo's pocket football game. Of als je realisme wil, dan heb je als uitgever een stevige zak met geld nodig voor:quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar EA heeft die licenties al tig jaar, toch kan ik me games als This Is Football of Red Card Football herinneren bijvoorbeeld.
Meeste tegenstanders komen niet verder dan 10 passes op het middenveldquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef AjaxS het volgende:
Fuck Fifa, bring back Ronaldo v fooball
Fifa 15 moet beter en doe aub iets aan die lob pas, mensen die niet kunnen spelen denken dat ze goed zijn
Omdat er van die mensen zijn die wachten op GotY's omdat ze geen DLC willen betalen uit principequote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Sensible Soccer was altijd heel tof. Ik begrijp ook niet waarom ze daar geen geweldige next-gen versie van maken voor 15-20 euro ofzo, die qua gameplay gewoon perfect is, en vervolgens doe je gewoon de eerstvolgende 3 jaar gewoon een DLC-update van de nieuwe rosters, 5 euro per nieuw seizoen (en in de winterstop gratis)
Bazingaquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er van die mensen zijn die wachten op GotY's omdat ze geen DLC willen betalen uit principe
Hoeveel kost het? Lijkt me wel vet dan "robotmode"quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Het is idd een betaalde dlc, tenzij je de season pass hebt, dan is ie gratis.
Met waves bedoel ik dat er steeds een nieuwe ronde komt met enemies. Hoe hoger de ronde hoe lastiger t wordt. Net zoiets als de zombie mode van cod.
Bestel bij Amazon ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:29 schreef Morri het volgende:
Nou, dan denk je: "de PS4 is nu goed verkrijgbaar, dan zijn de accesoires dat zeker ook". En dan wil je zo'n Sony headset bestellen, is die nergens uit voorraad leverbaar, behalve heel duur, of in shops waarvan de reviews niet zo positief zijn
1x per jaar DLC voor een roster-update voor 5 euro, voor een game die je iedere avond online speelt, is prima hoor. Liever dat, dan 50 euro betalen om een nieuw deel te kopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er van die mensen zijn die wachten op GotY's omdat ze geen DLC willen betalen uit principe
50 euro voor een 50 dollar PSN kaartquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef rumiii het volgende:
En toch zijn er veel mensen die daar kopenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
50 euro voor een 50 dollar PSN kaart![]()
Wat een oplichters
Ja, keek even naar de controllers. had nog een cadeaubon, moet ik wel even 5 weken wachten op mijn bestellingquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:29 schreef Morri het volgende:
Nou, dan denk je: "de PS4 is nu goed verkrijgbaar, dan zijn de accesoires dat zeker ook". En dan wil je zo'n Sony headset bestellen, is die nergens uit voorraad leverbaar, behalve heel duur, of in shops waarvan de reviews niet zo positief zijn
Ja zeker. hoeveel moet ik betalen om coop te spelen? Echt jammer dat er geen splitscreen is hierdoor wil ik echt Ghost,Bo2 of AW kopen :Squote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen down voor een xtje coop met Killzone?
Met zn 4en lijkt me wel lachen.
Seizoen online of UT? Wat lukt er niet dan? waar gaat het mis?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef utopie het volgende:
godverdomme man wat een kkspel is dat fifaik speel nu een dikke week iedere dag, maar nu ben ik er gewoon echt klaar mee
Ach man.. die klote potjes vs mijn broer verlies ik elke keerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Seizoen online of UT? Wat lukt er niet dan? waar gaat het mis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door utopie op 27-06-2014 01:25:16 ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Ach man.. die klote potjes vs mijn broer verlies ik elke keerElke keer die lucky goals van hem en ik krijg echt nooit de bal te pakken. Ja, ik ben gewoon slecht en ik wil veel te snel
Maar ik speel al een dikke week en het lukt gewoon maar niet om beter te worden. Ik ben met elke game zo dat ik geen of weinig geduld heb om echt tactisch te spelen. Met BF4 etc loop ik ook altijd vet te rushen
![]()
Maar als ik op offline speel en ik doe toernooitjes dan haal ik zo 2-0, 3-0, 2-1 etc op professional
Uit voorzorg dat ik mijn ps4 niet nog verder mol heb ik maar besloten om even te stoppenDat spel haalt mij soms echt het bloed onder de nagels vandaan en word ik echt gewoon pissed om goals die echt nergens op slaan etc..
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben gewoon een slechte verliezerquote:
[..]
Ach man.. die klote potjes vs mijn broer verlies ik elke keerElke keer die lucky goals van hem en ik krijg echt nooit de bal te pakken. Ja, ik ben gewoon slecht en ik wil veel te snel
Maar ik speel al een dikke week en het lukt gewoon maar niet om beter te worden. Ik ben met elke game zo dat ik geen of weinig geduld heb om echt tactisch te spelen. Met BF4 etc loop ik ook altijd vet te rushen
![]()
Maar als ik op offline speel en ik doe toernooitjes dan haal ik zo 2-0, 3-0, 2-1 etc op professional
Uit voorzorg dat ik mijn ps4 niet nog verder mol heb ik maar besloten om even te stoppenDat spel haalt mij soms echt het bloed onder de nagels vandaan en word ik echt gewoon pissed om goals die echt nergens op slaan etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
Jij spoort niet joh.. Zonde van een mooie DualShock 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, die DLC die deze week uit kwam kost een tientje. Maar nu weet ik niet of dat die met waves is en als die het als zijn, of het uberhaupt wat isquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:34 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Hoeveel kost het? Lijkt me wel vet dan "robotmode"
Niet zo heel lang als je alleen de main story doetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:23 schreef emokid het volgende:
Wat is InFamous toch een ongelooflijk gaar spel. Hoe lang duurt het nog na die Angel bossfight?
En uitgespeeld. Heb door dit spel ook geen zin meer in Watch_Dogs.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet zo heel lang als je alleen de main story doet
[..]
![]()
Even die film Anger Management erbij halen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 2 uur uitgespeeld ?! Ik ben nu 3 missies na de bossfight, die angel dan..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:38 schreef emokid het volgende:
[..]
En uitgespeeld. Heb door dit spel ook geen zin meer in Watch_Dogs.
Heb even rondgekeken, maar kan eigenlijk geen alternatief vinden. Als ik bijvoorbeeld bij G2play kijk dan kost een 10 dollar kaart iets van 13 dollarquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
En toch zijn er veel mensen die daar kopen
Dus je denkt dat je in een week een pro kunt worden of zoquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef utopie het volgende:
godverdomme man wat een kkspel is dat fifaik speel nu een dikke week iedere dag, maar nu ben ik er gewoon echt klaar mee
ebay?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:39 schreef Maraca het volgende:
Heb even rondgekeken, maar kan eigenlijk geen alternatief vinden. Als ik bijvoorbeeld bij G2play kijk dan kost een 10 dollar kaart iets van 13 dollarWat is dit voor onzin?
Dat zou idd geweldig zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Sensible Soccer was altijd heel tof. Ik begrijp ook niet waarom ze daar geen geweldige next-gen versie van maken voor 15-20 euro ofzo, die qua gameplay gewoon perfect is, en vervolgens doe je gewoon de eerstvolgende 3 jaar gewoon een DLC-update van de nieuwe rosters, 5 euro per nieuw seizoen (en in de winterstop gratis)
Wtf , snap niet hoe mensen dit elke keer voor elkaar krijgen hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:44 schreef n8n het volgende:
Mijn controller manlinker pook bijna kaal, rechter trigger klinkt als de knieën van een bejaarde en heb er net ~60u spelen op zitten.
Bij mij zijn er al drie naar de klote.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wtf , snap niet hoe mensen dit elke keer voor elkaar krijgen hoor.
Speel echt veel op m'n ps , maar heb hier nooit last van.
Nu komt het mischien ook omdat ik meerdere controllers heb , en elke keer als er één leeg is , pak ik de volgende.
Maar heb ook makkelijk zoveel uren op die controllers. (heb m'n ps sinds dag 1)
Haha , wtf doe jij er mee dan ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij zijn er al drie naar de klote.
Nog totaal geen last van plastic-uitval van mijn analoge sticks maar mijn trigger "kraken" wel, even mijn lokale gamemania gebeld waar ik de controller had gekocht en kan um gewoon omruilen zodra ze DS4 binnen krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:44 schreef n8n het volgende:
Mijn controller manlinker pook bijna kaal, rechter trigger klinkt als de knieën van een bejaarde en heb er net ~60u spelen op zitten.
Niks bijzonders, het rubber is gewoon van enorm slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , wtf doe jij er mee dan ?
Maatje van me heeft dat ook altijd , maar die gaat er wel altijd als een mongool mee om dus goed te verklaren.
Hehe okquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, het rubber is gewoon van enorm slechte kwaliteit.
Mijn 360 en PS3 controllers, die vele malen langer zijn gebruikt, zien er nog top uit.
Uiteindelijk vast wel , maar heb al uber veel gespeeld op m'n ps4.quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je denkt dat je in een week een pro kunt worden of zo
Dat is simpel te controleren: let op voor bijtafdrukkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Uiteindelijk vast wel , maar heb al uber veel gespeeld op m'n ps4.
Heb af en toe het idee dat sommige mensen hier ala Suarez met hun controllers om gaan.
oja die heb ik ook nog. Vanmiddag maar eens even een begin aan makenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:32 schreef Retarded het volgende:
Goddamn wat is Wolfenstein toch een heerlijk speleen lekker oldschool shooter zonder teveel poespas... vermaak me er goed mee!
Ja, bij Fifa kostte mij het toch een 500-600 wedstrijden voordat ik echt een beetje beter werd. Als ik het een aantal weken niet speel loopt het ook snel weer terug. Zo werkt dat, maar dat begrijpt niet iedereenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je denkt dat je in een week een pro kunt worden of zo
Vorm van de dag maakt voor mij ook veel uit. Ene keer kan ik prima mee in divisie 2 van seasons, andere keer heb ik moeite met divisie 4. Maar het is inderdaad heel veel oefenen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, bij Fifa kostte mij het toch een 500-600 wedstrijden voordat ik echt een beetje beter werd. Als ik het een aantal weken niet speel loopt het ook snel weer terug. Zo werkt dat, maar dat begrijpt niet iedereen
Good luck with thatquote:
doe er niks bijzonders mee, linker pook was al na 2 dagen aan het slijten. Verder ook nog nooit een PS controller gesloopt en heb ze allemaal gehad. Elke generatie wordt de controller slapper, de eerste was Nokia 3310 kwaliteit keer 12quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wtf , snap niet hoe mensen dit elke keer voor elkaar krijgen hoor.
Speel echt veel op m'n ps , maar heb hier nooit last van.
Nu komt het mischien ook omdat ik meerdere controllers heb , en elke keer als er één leeg is , pak ik de volgende.
Maar heb ook makkelijk zoveel uren op die controllers. (heb m'n ps sinds dag 1)
ik ga voor de garantie maar nu even niet want dan ben ik m waarschijnlijk een week kwijtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Nog totaal geen last van plastic-uitval van mijn analoge sticks maar mijn trigger "kraken" wel, even mijn lokale gamemania gebeld waar ik de controller had gekocht en kan um gewoon omruilen zodra ze DS4 binnen krijgen.
Misschien een tip om te proberen waar jij de controller heb gekocht?
Bij veel winkels kon je hem gewoon ruilen, zodat je de controller niet lang kwijt bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:35 schreef n8n het volgende:
[..]
ik ga voor de garantie maar nu even niet want dan ben ik m waarschijnlijk een week kwijtis nu nog net speelbaar en ga toch nog op vakantie (denk ik)
dat zou fijn zijn, ff garantiebewijs zoeken en zorgen dar ik tijd heb. Als de volgende maar wel normaal doet, hoop dat het een batch-probleem is maar als ik hier dan lees hoe veel mensen er problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bij veel winkels kon je hem gewoon ruilen, zodat je de controller niet lang kwijt bent.
Haha , ja die eerste kon je echt niet kapot krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:33 schreef n8n het volgende:
[..]
doe er niks bijzonders mee, linker pook was al na 2 dagen aan het slijten. Verder ook nog nooit een PS controller gesloopt en heb ze allemaal gehad. Elke generatie wordt de controller slapper, de eerste was Nokia 3310 kwaliteit keer 12
Mwah, ik speel er normaal mee maar inmiddels heb ik een controller waarvan de R2 kaduuk is, het lijkt alsof de knop al half ingedrukt is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef utopie het volgende:
Bizar hoe bij sommige mensen hun controller erg snel slijt/kapot gaat terwijl ik mijn controller al een maand of vier dagelijks 2 tot 3 uur per dag gebruik en gewoon nog in prima en werkende staat is
Vreemd. Ik heb die van mij zelfs een paar keer tegen de muur geslagen terwijl ik 'm nog vasthield omdat ik pissed was tijdens potjes FIFAquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mwah, ik speel er normaal mee maar inmiddels heb ik een controller waarvan de R2 kaduuk is, het lijkt alsof de knop al half ingedrukt is.
Haha, ja zit wel garantie op maar het is van een ander overgekocht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb die van mij zelfs een paar keer tegen de muur geslagen terwijl ik 'm nog vasthield omdat ik pissed was tijdens potjes FIFAKon gewoon kleine schroefje op de achterkant los halen en hij was gelijk weer normaal en kon het schroefje weer vast zetten en hij is weer als normaal.
Heb je er geen garantie meer op ? Dan zou je gewoon de controller moeten en kunnen omruilen voor een nieuwe
Tweedehands dus ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Haha, ja zit wel garantie op maar het is van een ander overgekocht.
Misschien maar eens openschroeven.
het plastic was ook 3 keer zo dik, zat met dikke schroeven in elkaar. Tegenwoordig moet er op alles bespaard worden. De PS2 controller kraakte en was licht, ook relatief slecht rubber. De eerste ps3 controller was bagger, de revisie was oké. M'n broertje heeft een speciale editie van de ps3 controller en doe was veel zwaarder en kraakte eindelijk een keer niet. Ps4 controller is ook te licht, veel naden (dus zwakker) en dun plastic. Het rubber is ook maar 2-3 mm dik ofzo en heel slap waardoor je zo een scheur hebt, net een verrotte fietsband.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , ja die eerste kon je echt niet kapot krijgen.
Maar daar zaten dan ook geen pookjes op en geen L+R knoppen die uitstaken etc.
Resogun is inderdaad in de aanbieding. Zag dat ie normaal 14.99 was (vorige week nog) en nu 9.99 ofzo. Zat er nog over na te denken of ik 'm voor een tientje zal halen of nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Resogun (in de aanbieding volgens mij) + Season pass en Awesomenauts gekocht net, van het weekend eens proberen.
En ook maar ff The Walking Dead Season 2 voor de Vita aangezien die in de aanbieding was
Herkenbaar... Speel momenteel 3e met FUT en ben nu bezig mijn WK-team te verbeteren. Echte verbeteringen voor mijn gewone FUT team zijn niet te betalen. Ik vind het heerlijk om even 2-3 potten te spelen 's avonds.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Vorm van de dag maakt voor mij ook veel uit. Ene keer kan ik prima mee in divisie 2 van seasons, andere keer heb ik moeite met divisie 4. Maar het is inderdaad heel veel oefenen.
Als je een teamgenoot voor Awesomenauts zoekt : nyx1978quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Resogun (in de aanbieding volgens mij) + Season pass en Awesomenauts gekocht net, van het weekend eens proberen.
En ook maar ff The Walking Dead Season 2 voor de Vita aangezien die in de aanbieding was
Het rubber van de pookjes is nog het grootste drama. Ik heb nog maar 1 controller en kan die niet opsturen voor reparatie oid omdat ik geen 2e heb en wil kopen aangezien die dan ook wel zo zal zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef n8n het volgende:
[..]
het plastic was ook 3 keer zo dik, zat met dikke schroeven in elkaar. Tegenwoordig moet er op alles bespaard worden. De PS2 controller kraakte en was licht, ook relatief slecht rubber. De eerste ps3 controller was bagger, de revisie was oké. M'n broertje heeft een speciale editie van de ps3 controller en doe was veel zwaarder en kraakte eindelijk een keer niet. Ps4 controller is ook te licht, veel naden (dus zwakker) en dun plastic. Het rubber is ook maar 2-3 mm dik ofzo en heel slap waardoor je zo een scheur hebt, net een verrotte fietsband.
Tot zover mijn betoog
Nee hij was nieuw in doos hoor, maar dan niet in de winkel gekochtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef utopie het volgende:
[..]
Tweedehands dus ?
Ik durf me nooit te wagen aan zulke dingen. Mensen zetten zulke accessoires vaak al met een reden te koopKoop enkel een spel van marktplaats maar dan doe ik alleen aan ophalen & testen
Tomb raider lijkt mij leuker. AC4 heeft meer het concept van watch dogs of vice versa. Als je watch dogs al gespeeld zou hebben zou AC4 al weinig meer aan zijn denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik zit te twijfelen om tomb raider/AC4 te kopen voor ps4, beide uitgespeeld op de ps3.
Ben ik niet helemaal met je eens. AC is wel een heel ander soort spel dan WD.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:54 schreef utopie het volgende:
[..]
Tomb raider lijkt mij leuker. AC4 heeft meer het concept van watch dogs of vice versa. Als je watch dogs al gespeeld zou hebben zou AC4 al weinig meer aan zijn denk ik
het stomme is ook - waar ik nu spijt van heb - een week voor ik de ps4 kocht kocht ik watch dogs. Ik vind het overbodig om hem nu ook te halen voor de ps4/de ps3 versie verkopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:54 schreef utopie het volgende:
[..]
Tomb raider lijkt mij leuker. AC4 heeft meer het concept van watch dogs of vice versa. Als je watch dogs al gespeeld zou hebben zou AC4 al weinig meer aan zijn denk ik
omdat ik nu knack heb uitgespeeld, en infamous ook bijna.. verder heb ik geen ps4 spellen nu, heb wel een backlog op ps3/wiiU. het eerste spel wat voor de ps4 uitkomt die ik op launch wil hebben is Unity.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:56 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. AC is wel een heel ander soort spel dan WD.
Maar als je ze beide al hebt uitgespeeld op de PS3, zie ik niet waarom je dat nog eens zou willen doen op de PS4
Watch dogs en AC4 zijn van dezelfde makers. Beide spellen hebben dezelfde manier van bewegen. Het concept is hetzelfde; beetje sneaken, stealth kills.. En dan zeg jij dat die games niet op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:56 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. AC is wel een heel ander soort spel dan WD.
Maar als je ze beide al hebt uitgespeeld op de PS3, zie ik niet waarom je dat nog eens zou willen doen op de PS4
Ja inderdaad. De Sony Gold. Bedankt voor de link! Maar is het voorraadbeheer van die site betrouwbaar? En de winkel?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:54 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Doel jij trouwens op de Gold Headset van Sony? Die is het wachten waard, bestel het gewoon ergens, en mocht hij eerder verkrijgbaar zijn bij een andere winkel, gewoon de bestelling annuleren.
Edit:
http://www.yourgamezone.n(...)ViewProductViaPortal
Misschien kan ik je hiermee blij maken![]()
Ik zeg niet dat ze niet op elkaar lijken, het zijn alleen twee verschillende spellen. Het hele verhaal/doel/concept van de spellen zijn anders.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:59 schreef utopie het volgende:
[..]
Watch dogs en AC4 zijn van dezelfde makers. Beide spellen hebben dezelfde manier van bewegen. Het concept is hetzelfde; beetje sneaken, stealth kills.. En dan zeg jij dat die games niet op elkaar lijken?
Heb er persoonlijk vaak dingen besteld. Is bij mij altijd goed gegaan. Je kan ze even bellen of mailen voordat je de bestelling plaatst. Maar naar mijn weten houde n ze het wel goed bij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:59 schreef Morri het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De Sony Gold. Bedankt voor de link! Maar is het voorraadbeheer van die site betrouwbaar? En de winkel?
Zo zag ik gisteren bijvoorbeeld dat Dixons Weert er eentje op voorraad had. Gebeld, en toen bleek dat ze hem niet meer hadden. Met excuses van de verkoper en de melding dat er per 1 juli een nieuw systeem komt.
Is Knack leuk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
omdat ik nu knack heb uitgespeeld, en infamous ook bijna.. verder heb ik geen ps4 spellen nu, heb wel een backlog op ps3/wiiU. het eerste spel wat voor de ps4 uitkomt die ik op launch wil hebben is Unity.
Het is een middelmatige platformer. Waarom kun je precies lezen in mijn review van novemberquote:
Ja, voeg me maar toe : nyx1978quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef sebastiaaan het volgende:
Zijn er nog mensen die Awesomenauts spelen? De laatste tijd heb ik weinig mazzel met teamleden. Misschien leuk om eens samen te spelen. PSN: sebastiaan-f-i![]()
Ga ik doen! Leuk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, voeg me maar toe : nyx1978
Ik word ook gek van matige teamleden...
Bij mij ook de meest gespeelde al komt BF4 in de buurt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef sebastiaaan het volgende:
[..]
Ga ik doen! Leuk.
En ik wil niet zeggen dat ik de beste speler ben maar ik begrijp de basis van het spel in ieder geval goed. Daarnaast vind ik het een ontzettend tof spel. Zit het meeste tijd in van al mijn games op de PS4.
Precies dat!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef sebastiaaan het volgende:
Haha, ja. Sommige begrijpen niet dat je vooral niet dood moet gaan. Met scores als 1-8 help je het andere team in 't zadel. Dat speelt niet tof.
Of van die teamleden die niet meegaan in je commando's. Lekker hun eigen gang gaan, jagen op een onbereikbare kill ipv die toren aanpakken..
Ooh, ben jij datquote:
Laatste tijd speel ik veel met Ayla. Ik vond het altijd vet irritant om daar tegen te spelen, vooral als iemand haar goed beheerst. Nu lukt me dat zelf aardigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies dat!
Heb je favoriete nauts? Ik speel het meeste met Genji, Gnaw, Vinnie & Spike en Coco.
Wie?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:05 schreef sebastiaaan het volgende:
[..]
Laatste tijd speel ik veel met Ayla. Ik vond het altijd vet irritant om daar tegen te spelen, vooral als iemand haar goed beheerst. Nu lukt me dat zelf aardig
Verder speel ik graag met Genji, Yuri en af en toe Leon. Andere nauts, zoals Swiggins, krijg ik echt niet onder controle. Toch vind ik het zelf vrij handig om die in het team te hebben.
Vragen ze daar ook 600 euro voor met die bundel ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef Drankster het volgende:
Saturn Amersfoort heeft ongeveer 20 PS4's in de losse verkoop. Los en met Killzone bundel.
Dan moeten we maar zorgen dat we bij elkaar in het team komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het vooral vervelend dat ik mijn hele build aan moet passen als de tegenstander Ayla heeft, er is geen enkele andere naut waarbij dat moet.
Als je geen slow/snare hebt ben je de Sjaak.
We krijgen PC update 2.3.1 op de console, de Ayla veranderingen:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef sebastiaaan het volgende:
[..]
Dan moeten we maar zorgen dat we bij elkaar in het team komen![]()
Maar goed, ze zal wel generfd worden in de aankomende update.
Valt best mee.quote:Ayla
-Health reduced from 135 to 130
-Evil eye, collision reduced to match graphic
-Rubberband ball, price reduced from 200 to 180 Solar
-Blue three wheeler, price reduced from 220 to 180 Solar
Ik ga het binnenkort ook spelen. Dus voeg me maar toe. Iedereen die Resogun, Awesomenauts of BF4 wil spelen, voeg me toe!!!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef sebastiaaan het volgende:
Zijn er nog mensen die Awesomenauts spelen? De laatste tijd heb ik weinig mazzel met teamleden. Misschien leuk om eens samen te spelen. PSN: sebastiaan-f-i![]()
Verder speel ik ook nog FIFA 14 en BF4 online. Al ben ik met BF niet zo heul goed.. Maar goed, voeg maar toe! Misschien kan ik zelfs ook in de OP worden gezet?
Ik vraag mij sowieso af wat mensen doen met controllers / afstandbedieningen, volgens mij knagen ze erop ofzo..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef utopie het volgende:
Bizar hoe bij sommige mensen hun controller erg snel slijt/kapot gaat terwijl ik mijn controller al een maand of vier dagelijks 2 tot 3 uur per dag gebruik en gewoon nog in prima en werkende staat is
Ik ook...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb nog steeds mijn allereerste ps3 controller, een six-axis, ding werkt nog steeds goed![]()
.
Dat verklaart het dan he.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
OT: Over de ps4 controller heb ik nog geen mening, aangezien ik deze nog niet heb. Over een paar maanden dan heb ik er ook wel ergens een![]()
is die nice?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:03 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Sniper Elite 3 net binnen én nog een lang weekend
Kan ik vanavond zeggenquote:
Op Twitch zijn genoeg Sniper Elite 3 streams nu.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:43 schreef emokid het volgende:
Ik wil ook weten hoe Sniper Elite 3 is.. Graag uitgebreide bevindingen, en anders een paar keer een stream openzetten.
Stream gaat vanaf mijn zijde het niet worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:43 schreef emokid het volgende:
Ik wil ook weten hoe Sniper Elite 3 is.. Graag uitgebreide bevindingen, en anders een paar keer een stream openzetten.
Ik vind Twitch na reddit de grootste aids community ooit hebben. Autistisch puistenbende. Die face-camsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op Twitch zijn genoeg Sniper Elite 3 streams nu.
Maar iemand die de game streamt vanaf een PS4 doet dat toch ook via Twitch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik vind Twitch na reddit de grootste aids community ooit hebben. Autistisch puistenbende. Die face-camsWaarom willen mensen naar een nekbaard willen kijken die aan het gamen is.
Je bent de directeur?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:43 schreef emokid het volgende:
Graag uitgebreide bevindingen, en anders een paar keer een stream openzetten.
Ik denk dat als iemand hier gaat streamen dat zonder facecam en mic doet. Probeer zulke streams maar eens te vinden op Twitch.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar iemand die de game streamt vanaf een PS4 doet dat toch ook via Twitch?
Jaquote:
eerste hit, iig geen facecam :quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand hier gaat streamen dat zonder facecam en mic doet. Probeer zulke streams maar eens te vinden op Twitch.
Ik volg mensen die op de pc geregeld streamen en dat zijn niet zulke mensen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik vind Twitch na reddit de grootste aids community ooit hebben. Autistisch puistenbende. Die face-camsWaarom willen mensen naar een nekbaard willen kijken die aan het gamen is.
Gaat het voor de rest wel allemaal goedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
ik kon het na gister toch niet laten om nog even één keer fifa te proberen
[ afbeelding ]
ja. FIFA voor een tientje kopen ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel allemaal goed
Usb kabel verbinden met PS4 en controller en dan PS knop?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:14 schreef utopie het volgende:
hoe verbind ik een tweede nieuwe controller? LED in de controller gaat wel branden maar gelijk weer uit
ff proberenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Usb kabel verbinden met PS4 en controller en dan PS knop?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Usb kabel verbinden met PS4 en controller en dan PS knop?
bedankt, het werktquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij doe je dit gewoon expres voor de aandacht ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik gooi een controller van ¤65 tegen de muur kapot om aandacht te krijgenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit gewoon expres voor de aandacht ofzo![]()
Waarom zou je het anders doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
ja ik gooi een controller van ¤65 tegen de muur kapot om aandacht te krijgen
omdat fifa een tiefus spel is wat het bloed onder mijn nagels weghaalt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders doentriest gewoon
gast zoek hulp ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel maar om nou met je controller te gaan gooienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:30 schreef utopie het volgende:
[..]
omdat fifa een tiefus spel is wat het bloed onder mijn nagels weghaalt.
Ben je nou echt zo'n pauper om dat niet te kunnen bevatten of heb je simpelweg de andere reacties van mij niet gelezen?
omdat ik een controller tegen de muur heb gesmeten en die nu kapot is ?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:31 schreef utopie het volgende:
[..]
omdat ik een controller tegen de muur heb gesmeten en die nu kapot is ?![]()
![]()
Volgens mij ben jij van een andere planeet ofzo
Doe het alsjeblieft en gooi dan meteen je ethernet kabel uit je pcquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:32 schreef utopie het volgende:
allemaal josties hieralsof ik een neuk geef om mijn controller die kapot is
!!!!!!
Haal mij maar uit de OP.
*stop volgen drukt*
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:32 schreef utopie het volgende:
allemaal josties hieralsof ik een neuk geef om mijn controller die kapot is
!!!!!!
Haal mij maar uit de OP.
*stop volgen drukt*
zeker nog nooit van Wi-Fi gehoord ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doe het alsjeblieft en gooi dan meteen je ethernet kabel uit je pc
Of beter gooi je pc uit het raamquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doe het alsjeblieft en gooi dan meteen je ethernet kabel uit je pc
Dat gebruik ik gewoon voor een tablet of telefoon niet voor een pcquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:33 schreef utopie het volgende:
[..]
zeker nog nooit van Wi-Fi gehoord ?![]()
![]()
hoe oud ben je? 12 ?
COD erbij betrekkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat gebruik ik gewoon voor een tablet of telefoon niet voor een pcHeb je trouwens al eens CoD gespeeld? Zo nee dan pas je echt heel goed bij dat volk daar
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
ja ik gooi een controller van ¤65 tegen de muur kapot om aandacht te krijgen
ok grgrquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:39 schreef Rijst het volgende:
Let maar niet op Utopie. Deze jongen vind het grappig om mensen in de maling te nemen. Bijv als je tegen hem wilt gamen en hij vlak daarvoor weggaat.
Jij spoort niet..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer eisen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:43 schreef emokid het volgende:
tja bij bakacakes deed je hetzelfde. En vervolgens als we daarvan wat over zeggen beweren dat wij jou zwart maken.quote:
lulverhalen ophangenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
tja bij bakacakes deed je hetzelfde. En vervolgens als we daarvan wat over zeggen beweren dat wij jou zwart maken.
Ja want mensen die om een spelletje een controller van 65 euro kapotgooien zijn veel normalerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:40 schreef utopie het volgende:
mensen die het geld er niet voor hebben om een nieuwe controller te kopen of geen extra controller hebben of moeilijk gaan doen om een controller van 65 euro_____
Weet je wel tegen wie je het hebt joh?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:42 schreef utopie het volgende:
[..]
lulverhalen ophangentevens volgens mij ben je vergeten dat ik je van een beta key had voorzien. Ondankbare hond
tegen Rijst. Je ziet toch dat ik hem quote of ben je een blind paard ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt joh?
Lekker relevant.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:46 schreef utopie het volgende:
[..]
tegen Rijst. Je ziet toch dat ik hem quote of ben je een blind paard ?Volgens mij weet ik beter wat er voorgevallen is en dat ik hem voorzien had van een BF HL Beta key dan dat jij dat doet.
Ongetwijfeld, stumpertjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:46 schreef utopie het volgende:
[..]
tegen Rijst. Je ziet toch dat ik hem quote of ben je een blind paard ?Volgens mij weet ik beter wat er voorgevallen is en dat ik hem voorzien had van een BF HL Beta key dan dat jij dat doet.
maar ondertussen zat je net huilend bij pappa en mamma op schoot om met krokodillen tranen te vragen om een nieuwe controller omdat deze gevallen is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:40 schreef utopie het volgende:
mensen die het geld er niet voor hebben om een nieuwe controller te kopen of geen extra controller hebben of moeilijk gaan doen om een controller van 65 euro_____
laat ik net zo slim zijn geweest om een extra controller op voorraad te hebben. Lees een paar posts terug knakker dat je bentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ondertussen zat je net huilend bij pappa en mamma op schoot om met krokodillen tranen te vragen om een nieuwe controller omdat deze gevallen is.
boe hoe
Verwend kind
Wajong telt niet als eigen inkomen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:49 schreef utopie het volgende:
[..]
laat ik net zo slim zijn geweest om een extra controller op voorraad te hebben. Lees een paar posts terug knakker dat je bentIk vroeg daarstraks; hoe connect in mijn controller met de PS4, want hij pakt 'm niet.
En dit verwende kind heeft zijn eigen inkomen
Ik zie maar 1 autist en maar 1 huilie en ze horen beide bij hetzelfde persoonquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:50 schreef utopie het volgende:
nooit geweten dat ik in een topic postte met alleen maar autisten en huilieshet is maar een controller hoor
als ik deze kapot gooi is mijn eigen keuze
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:44 schreef Exorbitantes het volgende:
Er gingen bij mij geregeld spullen door de woonkamer tijdens heftig spannende potten Fifa. Gelukkig geen controllers.Nooit je baby naast je zetten wanneer je FIFA aan het spelen bent. Zo ben ik er ook al een paar kwijtgeraakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nooit je baby naast je zetten wanneer je FIFA aan het spelen bent. Zo ben ik er ook al een paar kwijtgeraakt...
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nooit je baby naast je zetten wanneer je FIFA aan het spelen bent. Zo ben ik er ook al een paar kwijtgeraakt...
Wat? Baby's?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus ik koop zo een controller in de Mediamarkt en ga erop stampen bij de kassa, die mensen kijken maar ik zeg ja hahah ik heb hem toch gekocht???quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:50 schreef utopie het volgende:
nooit geweten dat ik in een topic postte met alleen maar autisten en huilieshet is maar een controller hoor
als ik deze kapot gooi is mijn eigen keuze
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dus ik koop zo een controller in de Mediamarkt en ga erop stampen bij de kassa, die mensen kijken maar ik zeg ja hahah ik heb hem toch gekocht???
Hihi grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |