Gemiddelde gamer man dat is tegenwoordig FIFA, Bejeweled en Flappy Bird.quote:
Misschien moet je ze eens testen mét internet he slimpiequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
digitaal Killzone
disc Fifa
Battlefield beta
warframe
trials fusion
trine2
pixelshooter
thief
ufc
heb alleen deze games![]()
Kan ik alleen killzone,fifa,trine2,thief,ufc offline spelen? Heb nooit getest zonder internet lol
Ik weenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Gemiddelde gamer man dat is tegenwoordig FIFA, Bejeweled en Flappy Bird.
Je bent dus echt een hipsterquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Gemiddelde gamer man dat is tegenwoordig FIFA, Bejeweled en Flappy Bird.
En dat wil zeggen dat? Het een toptitel is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, omdat de mensen die reviewen (pers en gamers) het niet meteen als matig bestempelen
Dus een advertentie op elke site, facebook en youtube zegt voor jou meer dan een daadwerkelijke gemiddelde mening van gamers? Wow.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat? Het een toptitel is?
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus een advertentie op elke site, facebook en youtube zegt voor jou meer dan een daadwerkelijke gemiddelde mening van gamers? Wow.
Idem. Het ligt plat als een dubbeltje.quote:
Ja. Je wil bekendheid en een flink marketingsbudget voor een titel, dat is volgens jou een toptitel.quote:
Nice!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die een witte Playstation 4 zoeken. Deze is inmiddels te pre-orderen bij Bol.com en andere winkels. Net een gekocht nu afwachten tot het geleverd word.
Beter lezen dus voortaan. Ik zei dat alleen al om mee te beginnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Je wil bekendheid en een flink marketingsbudget voor een titel, dat is volgens jou een toptitel.
Prima gelezen. Kun je nagaan, als je daarmee al begint.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter lezen dus voortaan. Ik zei dat alleen al om mee te beginnen.
Dat zijn onder andere kenmerken van toptitels, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als je daarmee al begint.
Jij weet mooi te verwoorden in je eigen taaltjequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef Pheno het volgende:
Maar dan ben ik liever maar een oude hipster die games wel kan waarderen waar niet miljoenen tegenaan zijn gegooid voor wat naamsbekendheid
De inflatie 'toptitel" gaat wel snel achteruit. En iedereen maar klagen dat EA en Ubi met dezelfde games jaar in jaar uit komen. Ik snap dat wel als men een toptitel voortaan op deze manier definieert. COpy paste, flikker er wat budget tegenaan en je bent een toptitel
Verlies gemaakt...?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zoveel verlies gemaakt.. Niet alleen PLaystation ook andere dingen...
Maar vooral de console want Gamemania heeft een kutactie maar mijn ps3 was allang kapot dus..
Dit is ook nice en goedkoop
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000029990310/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |