Meeste tegenstanders komen niet verder dan 10 passes op het middenveldquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef AjaxS het volgende:
Fuck Fifa, bring back Ronaldo v fooball
Fifa 15 moet beter en doe aub iets aan die lob pas, mensen die niet kunnen spelen denken dat ze goed zijn
Omdat er van die mensen zijn die wachten op GotY's omdat ze geen DLC willen betalen uit principequote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Sensible Soccer was altijd heel tof. Ik begrijp ook niet waarom ze daar geen geweldige next-gen versie van maken voor 15-20 euro ofzo, die qua gameplay gewoon perfect is, en vervolgens doe je gewoon de eerstvolgende 3 jaar gewoon een DLC-update van de nieuwe rosters, 5 euro per nieuw seizoen (en in de winterstop gratis)
Bazingaquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er van die mensen zijn die wachten op GotY's omdat ze geen DLC willen betalen uit principe
Hoeveel kost het? Lijkt me wel vet dan "robotmode"quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Het is idd een betaalde dlc, tenzij je de season pass hebt, dan is ie gratis.
Met waves bedoel ik dat er steeds een nieuwe ronde komt met enemies. Hoe hoger de ronde hoe lastiger t wordt. Net zoiets als de zombie mode van cod.
Bestel bij Amazon ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:29 schreef Morri het volgende:
Nou, dan denk je: "de PS4 is nu goed verkrijgbaar, dan zijn de accesoires dat zeker ook". En dan wil je zo'n Sony headset bestellen, is die nergens uit voorraad leverbaar, behalve heel duur, of in shops waarvan de reviews niet zo positief zijn
1x per jaar DLC voor een roster-update voor 5 euro, voor een game die je iedere avond online speelt, is prima hoor. Liever dat, dan 50 euro betalen om een nieuw deel te kopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er van die mensen zijn die wachten op GotY's omdat ze geen DLC willen betalen uit principe
50 euro voor een 50 dollar PSN kaartquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef rumiii het volgende:
Dit is geen verkapte reclame; is deze site enigszins betrouwbaar?
http://www.psncode.nl/eu-psn.php
Mochten jullie online psn cards aanschaffen, waar doen jullie dat?
En toch zijn er veel mensen die daar kopenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
50 euro voor een 50 dollar PSN kaart![]()
Wat een oplichters
Ja, keek even naar de controllers. had nog een cadeaubon, moet ik wel even 5 weken wachten op mijn bestellingquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:29 schreef Morri het volgende:
Nou, dan denk je: "de PS4 is nu goed verkrijgbaar, dan zijn de accesoires dat zeker ook". En dan wil je zo'n Sony headset bestellen, is die nergens uit voorraad leverbaar, behalve heel duur, of in shops waarvan de reviews niet zo positief zijn
Ja zeker. hoeveel moet ik betalen om coop te spelen? Echt jammer dat er geen splitscreen is hierdoor wil ik echt Ghost,Bo2 of AW kopen :Squote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen down voor een xtje coop met Killzone?
Met zn 4en lijkt me wel lachen.
Seizoen online of UT? Wat lukt er niet dan? waar gaat het mis?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef utopie het volgende:
godverdomme man wat een kkspel is dat fifaik speel nu een dikke week iedere dag, maar nu ben ik er gewoon echt klaar mee
Ach man.. die klote potjes vs mijn broer verlies ik elke keerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Seizoen online of UT? Wat lukt er niet dan? waar gaat het mis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door utopie op 27-06-2014 01:25:16 ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Ach man.. die klote potjes vs mijn broer verlies ik elke keerElke keer die lucky goals van hem en ik krijg echt nooit de bal te pakken. Ja, ik ben gewoon slecht en ik wil veel te snel
Maar ik speel al een dikke week en het lukt gewoon maar niet om beter te worden. Ik ben met elke game zo dat ik geen of weinig geduld heb om echt tactisch te spelen. Met BF4 etc loop ik ook altijd vet te rushen
![]()
Maar als ik op offline speel en ik doe toernooitjes dan haal ik zo 2-0, 3-0, 2-1 etc op professional
Uit voorzorg dat ik mijn ps4 niet nog verder mol heb ik maar besloten om even te stoppenDat spel haalt mij soms echt het bloed onder de nagels vandaan en word ik echt gewoon pissed om goals die echt nergens op slaan etc..
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben gewoon een slechte verliezerquote:
[..]
Ach man.. die klote potjes vs mijn broer verlies ik elke keerElke keer die lucky goals van hem en ik krijg echt nooit de bal te pakken. Ja, ik ben gewoon slecht en ik wil veel te snel
Maar ik speel al een dikke week en het lukt gewoon maar niet om beter te worden. Ik ben met elke game zo dat ik geen of weinig geduld heb om echt tactisch te spelen. Met BF4 etc loop ik ook altijd vet te rushen
![]()
Maar als ik op offline speel en ik doe toernooitjes dan haal ik zo 2-0, 3-0, 2-1 etc op professional
Uit voorzorg dat ik mijn ps4 niet nog verder mol heb ik maar besloten om even te stoppenDat spel haalt mij soms echt het bloed onder de nagels vandaan en word ik echt gewoon pissed om goals die echt nergens op slaan etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
Jij spoort niet joh.. Zonde van een mooie DualShock 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, die DLC die deze week uit kwam kost een tientje. Maar nu weet ik niet of dat die met waves is en als die het als zijn, of het uberhaupt wat isquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:34 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Hoeveel kost het? Lijkt me wel vet dan "robotmode"
Niet zo heel lang als je alleen de main story doetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:23 schreef emokid het volgende:
Wat is InFamous toch een ongelooflijk gaar spel. Hoe lang duurt het nog na die Angel bossfight?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |