abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:27:30 #101
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141576316
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef rumiii het volgende:
Dit is geen verkapte reclame; is deze site enigszins betrouwbaar?
http://www.psncode.nl/eu-psn.php

Mochten jullie online psn cards aanschaffen, waar doen jullie dat?
ik heb daar in het verleden, zo'n 1.5 jaar geleden wel een aantal PSN cards besteld ja toen voor mijn PS3 :) Bestelde en kreeg zo'n 3-5 minuten later een ingescande foto per e-mail met de code. Code's hebben het altijd gedaan voor mij
pi_141577278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is de beste voetbalserie omdat er helemaal niks anders is.

Maar vergelijk eens een potje Fifa met een echte wedstrijd, het lijkt er niet eens op...
En toch blijven we het spelen :P en weet ik nu al zeker dat FIFA 15 op dag 1 aangeschaft zal worden
pi_141577470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:26 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

Moet je nou echt voor coop betalen..? En waves wat bedoel je daarmee heb je een video?
Het is idd een betaalde dlc, tenzij je de season pass hebt, dan is ie gratis.
Met waves bedoel ik dat er steeds een nieuwe ronde komt met enemies. Hoe hoger de ronde hoe lastiger t wordt. Net zoiets als de zombie mode van cod.
pi_141577540
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is de beste voetbalserie omdat er helemaal niks anders is.

Maar vergelijk eens een potje Fifa met een echte wedstrijd, het lijkt er niet eens op...
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef bakacakes het volgende:

[..]

En toch blijven we het spelen :P en weet ik nu al zeker dat FIFA 15 op dag 1 aangeschaft zal worden
Verklaring daarvoor is al gegeven...
pi_141577692
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:51 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Dus ben je onderdeel van het probleem. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:04:32 #106
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141577925
Tjah zolang FIFA geen concurrentie heeft kunnen ze doen wat ze willen. FIFA10 vond ik persoonlijk heel sterk. Op dat moment was PES ook niks meer waard(PES2009)... Maar na FIFA10 zijn ze er alleen maar op achteruitgegaan.

Erg jammer, ik had graag een concurrent gezien van bijvoorbeeld 2K Sports. Die maken namelijk wel echte goeie sport games.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:06:52 #107
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_141578032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dus ben je onderdeel van het probleem. :+
Proud to be... Ik speel eigenlijk alleen Fifa, terwijl ik MLB & Battlefield ook heb, naast wat kleinere PS+ games.

Wel vraag ik me af wat iedereen er zo slecht aan vindt. Hoor in ieder geval weinig zaken waar ik me aan stoor.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_141578210
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Proud to be... Ik speel eigenlijk alleen Fifa, terwijl ik MLB & Battlefield ook heb, naast wat kleinere PS+ games.
Maar zeg nou zelf, stel dat Fifa 15 bedroevend slecht verkoopt, pas dan dat EA Sports misschien eens zal denken aan grote veranderingen die de game nog veel beter/leuker maken.

Nu zijn het minieme aanpassingen ieder jaar en betalen miljoenen mensen weer de volle mep.

quote:
Wel vraag ik me af wat iedereen er zo slecht aan vindt. Hoor in ieder geval weinig zaken waar ik me aan stoor.
Wat ik eerder al schreef, vergelijk het eens met een echte wedstrijd. :)
pi_141578397
quote:

[..]

Dit. Ik vermaak mij er prima mee anders zou ik het ook niet spelen. Daarnaast is het gewoon de tofste game om met vrienden samen te spelen op het moment (met Trine 2).
pi_141578534
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef satecl het volgende:
Tjah zolang FIFA geen concurrentie heeft kunnen ze doen wat ze willen. FIFA10 vond ik persoonlijk heel sterk. Op dat moment was PES ook niks meer waard(PES2009)... Maar na FIFA10 zijn ze er alleen maar op achteruitgegaan.

Erg jammer, ik had graag een concurrent gezien van bijvoorbeeld 2K Sports. Die maken namelijk wel echte goeie sport games.
2K Sports heeft een goede studio van zichzelf en nu dan de WWE van THQ overgekocht. Voor de rest maken ze niets ;) Nu moet ik wel zeggen dat Visual Concepts (makers van NBA) echt diepe passie hebben, elke presentatie laten ze weer zien dat ze ook de beste willen blijven.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141578592
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

2K Sports heeft een goede studio van zichzelf en nu dan de WWE van THQ overgekocht. Voor de rest maken ze niets ;) Nu moet ik wel zeggen dat Visual Concepts (makers van NBA) echt diepe passie hebben, elke presentatie laten ze weer zien dat ze ook de beste willen blijven.
Al is het Ubisoft, zolang er maar meer voetbalgames worden gemaakt. ;)

Je hebt echt alleen nog maar PES en Fifa.
pi_141578782
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Al is het Ubisoft, zolang er maar meer voetbalgames worden gemaakt. ;)

Je hebt echt alleen nog maar PES en Fifa.
Punt is dat licentiekosten belachelijk duur zijn en je moet meteen tegen een grote jongen opboksen. Dan moet je wel heel zeker weten dat je de beste meteen kunt onttronen. En die naamsbekendheid meteen kunt laten vergeten bij de consument.

En als Ubisoft een voetbalgame maakt dan zullen we op zeker delen van het veld vrij moeten spelen door de cornervlag te verbranden of zo.
pi_141579086
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Punt is dat licentiekosten belachelijk duur zijn en je moet meteen tegen een grote jongen opboksen. Dan moet je wel heel zeker weten dat je de beste meteen kunt onttronen. En die naamsbekendheid meteen kunt laten vergeten bij de consument.

En als Ubisoft een voetbalgame maakt dan zullen we op zeker delen van het veld vrij moeten spelen door de cornervlag te verbranden of zo.
Maar EA heeft die licenties al tig jaar, toch kan ik me games als This Is Football of Red Card Football herinneren bijvoorbeeld.
pi_141579192
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar EA heeft die licenties al tig jaar, toch kan ik me games als This Is Football of Red Card Football herinneren bijvoorbeeld.
Waren dat niet wat meer arcade/budget games? Of ben ik dan in de war? :P Op de PSP had ik zo'n soort WK spel waar je punten kreeg voor passes, goals en tackles enzo. Best leuk, maar die engine liep zoooo ver achter op FIFA. Dat haal je niet zomaar in :(
  donderdag 26 juni 2014 @ 16:31:20 #115
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_141579257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:

Wat ik eerder al schreef, vergelijk het eens met een echte wedstrijd. :)
Ja, dat vind ik dus allemaal wel meevallen. Het blijft natuurlijk ook gewoon een spel. Er is kritiiek waar ik me prima in kan vinden maar het meeste slaat voor mij nergens op.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_141579263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:

[..]

Waren dat niet wat meer arcade/budget games? Of ben ik dan in de war? :P Op de PSP had ik zo'n soort WK spel waar je punten kreeg voor passes, goals en tackles enzo. Best leuk, maar die engine liep zoooo ver achter op FIFA. Dat haal je niet zomaar in :(
Red Card was wel arcade ja maar alsnog, het was tenminste een voetbalgame die niet van EA of Konami is. ;)

TIF was volgens mij serieus, is nog van Sony zelf geweest.
pi_141579320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Red Card was wel arcade ja maar alsnog, het was tenminste een voetbalgame die niet van EA of Konami is. ;)

TIF was volgens mij serieus, is nog van Sony zelf geweest.
Ah ok.
pi_141579585
Fuck Fifa, bring back Ronaldo v fooball :P
Fifa 15 moet beter en doe aub iets aan die lob pas, mensen die niet kunnen spelen denken dat ze goed zijn :(
Opgezegd
pi_141579590
Ik had vroeger op de Dreamcast altijd UEFA striker, welke ik echt ziek veel gespeeld heb. Wat daarmee is gebeurd weet ik ook niet.
pi_141579829
Ik ben niet van die vele remakes, maar van sommige vind ik het toch wel jammer dat ze ook niet op de PS4 komen.

Had toch gehoopt op de trilogy van Mass Effect en Uncharted op de PS4. Voor beide waren er wel geruchten over, maar dat zullen ook wel echt geruchten blijven.
pi_141580200
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben niet van die vele remakes, maar van sommige vind ik het toch wel jammer dat ze ook niet op de PS4 komen.

Had toch gehoopt op de trilogy van Mass Effect en Uncharted op de PS4. Voor beide waren er wel geruchten over, maar dat zullen ook wel echt geruchten blijven.
? heb ik iets gemist, Uncharted 4 komt er aan? Sony heeft het geld hard nodig
Opgezegd
pi_141580897
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:40:51 #123
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_141582104
International Superstar Soccer was ook leuk
pi_141583947
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Che_ het volgende:
International Superstar Soccer was ook leuk
Op SNES O+
pi_141584067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vroeger was het allemaal een stuk cheaper. Net als NBA of weet ik welke bond, de FIFA ruikt ook geld. Plus dat als je nu wil verkopen moet je of volledig arcade gaan, dus geheel anders dan FIFA, zie nintendo's pocket football game. Of als je realisme wil, dan heb je als uitgever een stevige zak met geld nodig voor:
a) engine om mee te komen met grafische shizzle
b) licenties
c) marketing om FIFA X te doen doen verbleken als merknaam

Risico bij de aandeelhouders en managers van grote uitgevers betekent een no-go :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')