Gemiddelde gamer man dat is tegenwoordig FIFA, Bejeweled en Flappy Bird.quote:
Misschien moet je ze eens testen mét internet he slimpiequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
digitaal Killzone
disc Fifa
Battlefield beta
warframe
trials fusion
trine2
pixelshooter
thief
ufc
heb alleen deze games![]()
Kan ik alleen killzone,fifa,trine2,thief,ufc offline spelen? Heb nooit getest zonder internet lol
Ik weenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Gemiddelde gamer man dat is tegenwoordig FIFA, Bejeweled en Flappy Bird.
Je bent dus echt een hipsterquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Gemiddelde gamer man dat is tegenwoordig FIFA, Bejeweled en Flappy Bird.
En dat wil zeggen dat? Het een toptitel is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, omdat de mensen die reviewen (pers en gamers) het niet meteen als matig bestempelen
Dus een advertentie op elke site, facebook en youtube zegt voor jou meer dan een daadwerkelijke gemiddelde mening van gamers? Wow.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat? Het een toptitel is?
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus een advertentie op elke site, facebook en youtube zegt voor jou meer dan een daadwerkelijke gemiddelde mening van gamers? Wow.
Idem. Het ligt plat als een dubbeltje.quote:
Ja. Je wil bekendheid en een flink marketingsbudget voor een titel, dat is volgens jou een toptitel.quote:
Nice!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die een witte Playstation 4 zoeken. Deze is inmiddels te pre-orderen bij Bol.com en andere winkels. Net een gekocht nu afwachten tot het geleverd word.
Beter lezen dus voortaan. Ik zei dat alleen al om mee te beginnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Je wil bekendheid en een flink marketingsbudget voor een titel, dat is volgens jou een toptitel.
Prima gelezen. Kun je nagaan, als je daarmee al begint.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter lezen dus voortaan. Ik zei dat alleen al om mee te beginnen.
Dat zijn onder andere kenmerken van toptitels, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als je daarmee al begint.
Jij weet mooi te verwoorden in je eigen taaltjequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef Pheno het volgende:
Maar dan ben ik liever maar een oude hipster die games wel kan waarderen waar niet miljoenen tegenaan zijn gegooid voor wat naamsbekendheid
De inflatie 'toptitel" gaat wel snel achteruit. En iedereen maar klagen dat EA en Ubi met dezelfde games jaar in jaar uit komen. Ik snap dat wel als men een toptitel voortaan op deze manier definieert. COpy paste, flikker er wat budget tegenaan en je bent een toptitel
Verlies gemaakt...?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zoveel verlies gemaakt.. Niet alleen PLaystation ook andere dingen...
Maar vooral de console want Gamemania heeft een kutactie maar mijn ps3 was allang kapot dus..
Dit is ook nice en goedkoop
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000029990310/
Nee nee, is een toptitelquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Cikx het volgende:
Hoe kun je dit een uur lang spelen? Na 2 keer heb je het toch wel gezien?
Er is geen gezeik, elke game is welkom. Gaat om wat Sony zei over toptitels, maargoedquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een gezeik weer over de PSN-titels (over weer geen verbinding is klagen terecht).
Ik heb me met de meeste gratis games prima vermaakt en soms zijn ze zelfs beter dan de games die ik gekocht heb. Ik vermaak me nu ook nog met Pixeljunk.
Nee hoor, sommige mensen spelen games om meer dan alleen mooie plaatjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Cikx het volgende:
Hoe kun je dit een uur lang spelen? Na 2 keer heb je het toch wel gezien?
Graphics kunnen me gestolen worden hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige mensen spelen games om meer dan alleen mooie plaatjes.
Lijkt mij een gewone tas?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
Worth it?
http://www.consoleshop.nl(...)en-draagtas-ps4.html
Zin om te shinen met je nieuwe PlayStation 4? Gelijk heb je. Maar hoe de console veilig en beschermd mee te nemen naar je homeboys and -girls?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
Worth it?
Goed te spotten voor een diefquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
Worth it?
je bedoelt triple A? Dat vind ik wat anders dan een toptitel namelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij weet mooi te verwoorden in je eigen taaltje
Het is algemeen bekend dat de meeste (niet allemaal nee) games gewoon betere graphics hebben, meer verkocht etc. etc. met een hogere budget. En daar gaat uiteraard ook een deel aan marketing.
Lekker over straat mee lopen met een PS4 logo, ding wordt zo gejat als je het OV neemt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
Worth it?
Wel mooi ja, maar persoonlijk zou ik zoiets nemen:quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Koop anders deze :http://www.balr.com/bckpck-black
Merk is van Demy de Zeeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤625 koopjequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Koop anders deze :http://www.balr.com/bckpck-black
Merk is van Demy de Zeeuw.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:16 schreef rumiii het volgende:
Battlefield 4 kopen of niet?
Last van stotterende beelden/framedrops?
Is de grafische kwaliteit goed genoeg om je er in ieder geval niet aan te ergeren?
En natuurlijk, is die shit leuk?
Krijgt betere cijfers dan de meeste 'big budget' titels...quote:
Ik was ineens online gister avondquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:37 schreef Friday12 het volgende:
PSN EU nog altijd plat dan maar spelen op US
Ik heb tot 10 uur zonder problemen BF4 gespeeld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik was ineens online gister avond
Gelijk besteld, thanks!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die een witte Playstation 4 zoeken. Deze is inmiddels te pre-orderen bij Bol.com en andere winkels. Net een gekocht nu afwachten tot het geleverd word.
Omdat het een externe verkoper is die denkt dat de console nog steeds schaars is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:47 schreef Che_ het volgende:
Waarom kost dit 700?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000021281719/
Tsja, als je het geld hebt en geen geduld...quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:50 schreef Che_ het volgende:
Er zijn gewoon mensen die dit hebben gekocht een tijd terug
Hi PES Fans! Just a friendly reminder that all footage has been recorded directly from gameplay. Stay tuned for more reveals on July 3rd!quote:
Het ziet er echt niet uit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hi PES Fans! Just a friendly reminder that all footage has been recorded directly from gameplay. Stay tuned for more reveals on July 3rd!
Netjes. Zelf al een PES speler sinds de eerste versies van de Winning Eleven serie. Bijna nooit Fifa gespeeld. Maar het is beter om geen hoge verwachtingen te hebben
Ik geloof die man niet. Als dit gameplayfootage is dan heb heb je wel erg weinig overzicht over het veld. Het ziet eruit als een 'gameplay'trailer van FIFA, waar je de herhalingen van allerlei camerahoeken ziet. Uiteindelijk is de echte gameplay ook andersquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hi PES Fans! Just a friendly reminder that all footage has been recorded directly from gameplay. Stay tuned for more reveals on July 3rd!
Netjes. Zelf al een PES speler sinds de eerste versies van de Winning Eleven serie. Bijna nooit Fifa gespeeld. Maar het is beter om geen hoge verwachtingen te hebben
De gameplay is al jaren slecht, dus ik heb geen hoop op verbetering.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter, als de gameplay maar goed is.
Fifa ziet er goed uit en is 5x niks.
L1 + Driehoekje go go goquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:32 schreef jackson het volgende:
Fifa haters
Er is weinig mis mee op een paar kleine punten na. Ik vermaak me er meer dan uitstekend mee
Eindelijk weer een voetbalgame die om voetbal draait.en niet om pakjes kaarten.heb een jaartje verplicht fifa moeten kopen maar dat valt toch vies tegen,als je PES gewend bent.quote:
het werd hoog tijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:14 schreef lel86 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een voetbalgame die om voetbal draait.en niet om pakjes kaarten.heb een jaartje verplicht fifa moeten kopen maar dat valt toch vies tegen,als je PES gewend bent.
Je hoeft niks te kopen en je bent niet verplicht FUT te spelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:14 schreef lel86 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een voetbalgame die om voetbal draait.en niet om pakjes kaarten.heb een jaartje verplicht fifa moeten kopen maar dat valt toch vies tegen,als je PES gewend bent.
Graag ja. Maar EA sluit allerlei exclusieve licenties af. Creëren zo een monopoly voor zichzelfquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is gewoon jammer dat er maar 2 keuzes zijn.
FIFA is best ok maar toch echt niet zo goed qua gameplay als PES was in de gloriejaren.
PES is sinds 2008 bedroevend slecht geworden.
Misschien dat een 2K Sports zich eens aan een voetbalgame moet wagen.
Yep, helaas wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Graag ja. Maar EA sluit allerlei exclusieve licenties af. Creëren zo een monopoly voor zichzelf
Als je daar last van hebt kan je gewoon niet verdedigen.quote:
Ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je daar last van hebt kan je gewoon niet verdedigen.
Er is geen enkele concurrentie voor FIFA inderdaad, en dat is verre van een goede zaak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:41 schreef Confetti het volgende:
PES is gewoon een crappy budget-game waar misschien een handjevol mensen aan werken. Ze melken gewoon de naam uit zonder noemenswaardige investeringen.
Totaal geen concurrent voor FIFA.
klopt. en EA is sowieso zwaar kut.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is geen enkele concurrentie voor FIFA inderdaad, en dat is verre van een goede zaak.
Want FIFA is geen top voetbalgame.
Ja die zijn wel betrouwbaar. Alleen waarom kaarten kopen als je met ideal kan betalen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef rumiii het volgende:
Dit is geen verkapte reclame; is deze site enigszins betrouwbaar?
http://www.psncode.nl/eu-psn.php
Mochten jullie online psn cards aanschaffen, waar doen jullie dat?
Ja en ja, heel erg leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft iemand hier Awesomenauts? Is dat leuk?
Transistor heb ik ook maar die heb ik eigenlijk niet meer gespeeld sinds ik de 1e baas heb verslagen, geen slecht spel maar het pakt me ook nog niet echt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En Transistor, Sound Shapes en Steamworld Dig zat ik ook over te twijfelen
Sound Shapes is als je van wat anders houdt een pareltje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft iemand hier Awesomenauts? Is dat leuk?
En Transistor, Sound Shapes en Steamworld Dig zat ik ook over te twijfelen
Dan moet je je zonnebril af doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:48 schreef Friday12 het volgende:
Sniper Elite 3 ziet er wel beetje saai uit
Echt hehquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hoeft niks te kopen en je bent niet verplicht FUT te spelen
Als je een beetje veel speelt (met name Ultimate Team) merk je toch wel dat er veel mis is hoor. Zowel qua gameplay als daaromheen en de support van EA is helemaal rampzalig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
FIFA 14 is prima. FIFA is al prima sinds FIFA09. En van Pro Evo was PES5 en wellicht PES6, de laatste goede game. PES2014 is verschrikkelijk.
Anyway, matig aanbod in de PS+ deze maand, maar goed, zulke maanden zitten er wel eens tussen. Eigenlijk niets dat me echt aanspreekt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
FIFA 14 is prima. FIFA is al prima sinds FIFA09. En van Pro Evo was PES5 en wellicht PES6, de laatste goede game. PES2014 is verschrikkelijk.
Anyway, matig aanbod in de PS+ deze maand, maar goed, zulke maanden zitten er wel eens tussen. Eigenlijk niets dat me echt aanspreekt.
Ik speelde de allereerste FIFA al op de Megadrive. Vele jaren lang was de reeks gewoon KUT, maar sinds 09 is het eigenlijk de beste voetbalserie, mede omdat PES ver ingezakt is qua kwaliteit. Helaas.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Als je niet fifa 98 ofzo gespeeld heb dan kan ik snappen dat je dit vind maar de nieuwe zijn gewoon kut.
Ik speel voornamelijk SP Career, en dat is OK, afgezien van het verneukte search player systeem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je een beetje veel speelt (met name Ultimate Team) merk je toch wel dat er veel mis is hoor. Zowel qua gameplay als daaromheen en de support van EA is helemaal rampzalig.
Persoonlijk bevalt de PS3 versie mij nog beter dan de 4. In carriere mode zul je veel dingen die mij mateloos irriteren niet meekrijgen inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speelde de allereerste FIFA al op de Megadrive. Vele jaren lang was de reeks gewoon KUT, maar sinds 09 is het eigenlijk de beste voetbalserie, mede omdat PES ver ingezakt is qua kwaliteit. Helaas.
[..]
Ik speel voornamelijk SP Career, en dat is OK, afgezien van het verneukte search player systeem.
Dan heb ik het wel over de PS4 versie van de game, en niet over de last-gen versie van FIFA14, want die zuigt idd.
verander aub m'n psn naam even in de OP, aangezien je ook degene bent die het in eerste instantie verandert heeft.quote:
Het is de beste voetbalserie omdat er helemaal niks anders is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speelde de allereerste FIFA al op de Megadrive. Vele jaren lang was de reeks gewoon KUT, maar sinds 09 is het eigenlijk de beste voetbalserie, mede omdat PES ver ingezakt is qua kwaliteit. Helaas.
Moet je nou echt voor coop betalen..? En waves wat bedoel je daarmee heb je een video?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:11 schreef Chaos-Zero het volgende:
Die coop Killzone dlc die deze week uitgekomen is, is dat die met waves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |