Waarom zou je het anders doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
ja ik gooi een controller van ¤65 tegen de muur kapot om aandacht te krijgen
omdat fifa een tiefus spel is wat het bloed onder mijn nagels weghaalt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders doentriest gewoon
gast zoek hulp ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
ik kon het na gister toch niet laten om nog even één keer fifa te proberen
[ afbeelding ]
Jawel maar om nou met je controller te gaan gooienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:30 schreef utopie het volgende:
[..]
omdat fifa een tiefus spel is wat het bloed onder mijn nagels weghaalt.
Ben je nou echt zo'n pauper om dat niet te kunnen bevatten of heb je simpelweg de andere reacties van mij niet gelezen?
omdat ik een controller tegen de muur heb gesmeten en die nu kapot is ?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:31 schreef utopie het volgende:
[..]
omdat ik een controller tegen de muur heb gesmeten en die nu kapot is ?![]()
![]()
Volgens mij ben jij van een andere planeet ofzo
Doe het alsjeblieft en gooi dan meteen je ethernet kabel uit je pcquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:32 schreef utopie het volgende:
allemaal josties hieralsof ik een neuk geef om mijn controller die kapot is
!!!!!!
Haal mij maar uit de OP.
*stop volgen drukt*
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:32 schreef utopie het volgende:
allemaal josties hieralsof ik een neuk geef om mijn controller die kapot is
!!!!!!
Haal mij maar uit de OP.
*stop volgen drukt*
zeker nog nooit van Wi-Fi gehoord ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doe het alsjeblieft en gooi dan meteen je ethernet kabel uit je pc
Of beter gooi je pc uit het raamquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doe het alsjeblieft en gooi dan meteen je ethernet kabel uit je pc
Dat gebruik ik gewoon voor een tablet of telefoon niet voor een pcquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:33 schreef utopie het volgende:
[..]
zeker nog nooit van Wi-Fi gehoord ?![]()
![]()
hoe oud ben je? 12 ?
COD erbij betrekkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat gebruik ik gewoon voor een tablet of telefoon niet voor een pcHeb je trouwens al eens CoD gespeeld? Zo nee dan pas je echt heel goed bij dat volk daar
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
ja ik gooi een controller van ¤65 tegen de muur kapot om aandacht te krijgen
ok grgrquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:39 schreef Rijst het volgende:
Let maar niet op Utopie. Deze jongen vind het grappig om mensen in de maling te nemen. Bijv als je tegen hem wilt gamen en hij vlak daarvoor weggaat.
Jij spoort niet..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer eisen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:43 schreef emokid het volgende:
Ik wil ook weten hoe Sniper Elite 3 is.. Graag uitgebreide bevindingen, en anders een paar keer een stream openzetten.
tja bij bakacakes deed je hetzelfde. En vervolgens als we daarvan wat over zeggen beweren dat wij jou zwart maken.quote:
lulverhalen ophangenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
tja bij bakacakes deed je hetzelfde. En vervolgens als we daarvan wat over zeggen beweren dat wij jou zwart maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |