En uitgespeeld. Heb door dit spel ook geen zin meer in Watch_Dogs.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet zo heel lang als je alleen de main story doet
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Ach man.. die klote potjes vs mijn broer verlies ik elke keerElke keer die lucky goals van hem en ik krijg echt nooit de bal te pakken. Ja, ik ben gewoon slecht en ik wil veel te snel
Maar ik speel al een dikke week en het lukt gewoon maar niet om beter te worden. Ik ben met elke game zo dat ik geen of weinig geduld heb om echt tactisch te spelen. Met BF4 etc loop ik ook altijd vet te rushen
![]()
Maar als ik op offline speel en ik doe toernooitjes dan haal ik zo 2-0, 3-0, 2-1 etc op professional
Uit voorzorg dat ik mijn ps4 niet nog verder mol heb ik maar besloten om even te stoppenDat spel haalt mij soms echt het bloed onder de nagels vandaan en word ik echt gewoon pissed om goals die echt nergens op slaan etc..
Even die film Anger Management erbij halen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 2 uur uitgespeeld ?! Ik ben nu 3 missies na de bossfight, die angel dan..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:38 schreef emokid het volgende:
[..]
En uitgespeeld. Heb door dit spel ook geen zin meer in Watch_Dogs.
Heb even rondgekeken, maar kan eigenlijk geen alternatief vinden. Als ik bijvoorbeeld bij G2play kijk dan kost een 10 dollar kaart iets van 13 dollarquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
En toch zijn er veel mensen die daar kopen
Dus je denkt dat je in een week een pro kunt worden of zoquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef utopie het volgende:
godverdomme man wat een kkspel is dat fifaik speel nu een dikke week iedere dag, maar nu ben ik er gewoon echt klaar mee
ebay?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:39 schreef Maraca het volgende:
Heb even rondgekeken, maar kan eigenlijk geen alternatief vinden. Als ik bijvoorbeeld bij G2play kijk dan kost een 10 dollar kaart iets van 13 dollarWat is dit voor onzin?
Dat zou idd geweldig zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Sensible Soccer was altijd heel tof. Ik begrijp ook niet waarom ze daar geen geweldige next-gen versie van maken voor 15-20 euro ofzo, die qua gameplay gewoon perfect is, en vervolgens doe je gewoon de eerstvolgende 3 jaar gewoon een DLC-update van de nieuwe rosters, 5 euro per nieuw seizoen (en in de winterstop gratis)
Wtf , snap niet hoe mensen dit elke keer voor elkaar krijgen hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:44 schreef n8n het volgende:
Mijn controller manlinker pook bijna kaal, rechter trigger klinkt als de knieën van een bejaarde en heb er net ~60u spelen op zitten.
Bij mij zijn er al drie naar de klote.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wtf , snap niet hoe mensen dit elke keer voor elkaar krijgen hoor.
Speel echt veel op m'n ps , maar heb hier nooit last van.
Nu komt het mischien ook omdat ik meerdere controllers heb , en elke keer als er één leeg is , pak ik de volgende.
Maar heb ook makkelijk zoveel uren op die controllers. (heb m'n ps sinds dag 1)
Haha , wtf doe jij er mee dan ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij zijn er al drie naar de klote.
Nog totaal geen last van plastic-uitval van mijn analoge sticks maar mijn trigger "kraken" wel, even mijn lokale gamemania gebeld waar ik de controller had gekocht en kan um gewoon omruilen zodra ze DS4 binnen krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:44 schreef n8n het volgende:
Mijn controller manlinker pook bijna kaal, rechter trigger klinkt als de knieën van een bejaarde en heb er net ~60u spelen op zitten.
Niks bijzonders, het rubber is gewoon van enorm slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , wtf doe jij er mee dan ?
Maatje van me heeft dat ook altijd , maar die gaat er wel altijd als een mongool mee om dus goed te verklaren.
Hehe okquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, het rubber is gewoon van enorm slechte kwaliteit.
Mijn 360 en PS3 controllers, die vele malen langer zijn gebruikt, zien er nog top uit.
Uiteindelijk vast wel , maar heb al uber veel gespeeld op m'n ps4.quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je denkt dat je in een week een pro kunt worden of zo
Dat is simpel te controleren: let op voor bijtafdrukkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Uiteindelijk vast wel , maar heb al uber veel gespeeld op m'n ps4.
Heb af en toe het idee dat sommige mensen hier ala Suarez met hun controllers om gaan.
oja die heb ik ook nog. Vanmiddag maar eens even een begin aan makenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:32 schreef Retarded het volgende:
Goddamn wat is Wolfenstein toch een heerlijk speleen lekker oldschool shooter zonder teveel poespas... vermaak me er goed mee!
Ja, bij Fifa kostte mij het toch een 500-600 wedstrijden voordat ik echt een beetje beter werd. Als ik het een aantal weken niet speel loopt het ook snel weer terug. Zo werkt dat, maar dat begrijpt niet iedereenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je denkt dat je in een week een pro kunt worden of zo
Vorm van de dag maakt voor mij ook veel uit. Ene keer kan ik prima mee in divisie 2 van seasons, andere keer heb ik moeite met divisie 4. Maar het is inderdaad heel veel oefenen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, bij Fifa kostte mij het toch een 500-600 wedstrijden voordat ik echt een beetje beter werd. Als ik het een aantal weken niet speel loopt het ook snel weer terug. Zo werkt dat, maar dat begrijpt niet iedereen
Good luck with thatquote:
doe er niks bijzonders mee, linker pook was al na 2 dagen aan het slijten. Verder ook nog nooit een PS controller gesloopt en heb ze allemaal gehad. Elke generatie wordt de controller slapper, de eerste was Nokia 3310 kwaliteit keer 12quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wtf , snap niet hoe mensen dit elke keer voor elkaar krijgen hoor.
Speel echt veel op m'n ps , maar heb hier nooit last van.
Nu komt het mischien ook omdat ik meerdere controllers heb , en elke keer als er één leeg is , pak ik de volgende.
Maar heb ook makkelijk zoveel uren op die controllers. (heb m'n ps sinds dag 1)
ik ga voor de garantie maar nu even niet want dan ben ik m waarschijnlijk een week kwijtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Nog totaal geen last van plastic-uitval van mijn analoge sticks maar mijn trigger "kraken" wel, even mijn lokale gamemania gebeld waar ik de controller had gekocht en kan um gewoon omruilen zodra ze DS4 binnen krijgen.
Misschien een tip om te proberen waar jij de controller heb gekocht?
Bij veel winkels kon je hem gewoon ruilen, zodat je de controller niet lang kwijt bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:35 schreef n8n het volgende:
[..]
ik ga voor de garantie maar nu even niet want dan ben ik m waarschijnlijk een week kwijtis nu nog net speelbaar en ga toch nog op vakantie (denk ik)
dat zou fijn zijn, ff garantiebewijs zoeken en zorgen dar ik tijd heb. Als de volgende maar wel normaal doet, hoop dat het een batch-probleem is maar als ik hier dan lees hoe veel mensen er problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bij veel winkels kon je hem gewoon ruilen, zodat je de controller niet lang kwijt bent.
Haha , ja die eerste kon je echt niet kapot krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:33 schreef n8n het volgende:
[..]
doe er niks bijzonders mee, linker pook was al na 2 dagen aan het slijten. Verder ook nog nooit een PS controller gesloopt en heb ze allemaal gehad. Elke generatie wordt de controller slapper, de eerste was Nokia 3310 kwaliteit keer 12
Mwah, ik speel er normaal mee maar inmiddels heb ik een controller waarvan de R2 kaduuk is, het lijkt alsof de knop al half ingedrukt is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef utopie het volgende:
Bizar hoe bij sommige mensen hun controller erg snel slijt/kapot gaat terwijl ik mijn controller al een maand of vier dagelijks 2 tot 3 uur per dag gebruik en gewoon nog in prima en werkende staat is
Vreemd. Ik heb die van mij zelfs een paar keer tegen de muur geslagen terwijl ik 'm nog vasthield omdat ik pissed was tijdens potjes FIFAquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mwah, ik speel er normaal mee maar inmiddels heb ik een controller waarvan de R2 kaduuk is, het lijkt alsof de knop al half ingedrukt is.
Haha, ja zit wel garantie op maar het is van een ander overgekocht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb die van mij zelfs een paar keer tegen de muur geslagen terwijl ik 'm nog vasthield omdat ik pissed was tijdens potjes FIFAKon gewoon kleine schroefje op de achterkant los halen en hij was gelijk weer normaal en kon het schroefje weer vast zetten en hij is weer als normaal.
Heb je er geen garantie meer op ? Dan zou je gewoon de controller moeten en kunnen omruilen voor een nieuwe
Tweedehands dus ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Haha, ja zit wel garantie op maar het is van een ander overgekocht.
Misschien maar eens openschroeven.
het plastic was ook 3 keer zo dik, zat met dikke schroeven in elkaar. Tegenwoordig moet er op alles bespaard worden. De PS2 controller kraakte en was licht, ook relatief slecht rubber. De eerste ps3 controller was bagger, de revisie was oké. M'n broertje heeft een speciale editie van de ps3 controller en doe was veel zwaarder en kraakte eindelijk een keer niet. Ps4 controller is ook te licht, veel naden (dus zwakker) en dun plastic. Het rubber is ook maar 2-3 mm dik ofzo en heel slap waardoor je zo een scheur hebt, net een verrotte fietsband.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , ja die eerste kon je echt niet kapot krijgen.
Maar daar zaten dan ook geen pookjes op en geen L+R knoppen die uitstaken etc.
Resogun is inderdaad in de aanbieding. Zag dat ie normaal 14.99 was (vorige week nog) en nu 9.99 ofzo. Zat er nog over na te denken of ik 'm voor een tientje zal halen of nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Resogun (in de aanbieding volgens mij) + Season pass en Awesomenauts gekocht net, van het weekend eens proberen.
En ook maar ff The Walking Dead Season 2 voor de Vita aangezien die in de aanbieding was
Herkenbaar... Speel momenteel 3e met FUT en ben nu bezig mijn WK-team te verbeteren. Echte verbeteringen voor mijn gewone FUT team zijn niet te betalen. Ik vind het heerlijk om even 2-3 potten te spelen 's avonds.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Vorm van de dag maakt voor mij ook veel uit. Ene keer kan ik prima mee in divisie 2 van seasons, andere keer heb ik moeite met divisie 4. Maar het is inderdaad heel veel oefenen.
Als je een teamgenoot voor Awesomenauts zoekt : nyx1978quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Resogun (in de aanbieding volgens mij) + Season pass en Awesomenauts gekocht net, van het weekend eens proberen.
En ook maar ff The Walking Dead Season 2 voor de Vita aangezien die in de aanbieding was
Het rubber van de pookjes is nog het grootste drama. Ik heb nog maar 1 controller en kan die niet opsturen voor reparatie oid omdat ik geen 2e heb en wil kopen aangezien die dan ook wel zo zal zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:25 schreef n8n het volgende:
[..]
het plastic was ook 3 keer zo dik, zat met dikke schroeven in elkaar. Tegenwoordig moet er op alles bespaard worden. De PS2 controller kraakte en was licht, ook relatief slecht rubber. De eerste ps3 controller was bagger, de revisie was oké. M'n broertje heeft een speciale editie van de ps3 controller en doe was veel zwaarder en kraakte eindelijk een keer niet. Ps4 controller is ook te licht, veel naden (dus zwakker) en dun plastic. Het rubber is ook maar 2-3 mm dik ofzo en heel slap waardoor je zo een scheur hebt, net een verrotte fietsband.
Tot zover mijn betoog
Nee hij was nieuw in doos hoor, maar dan niet in de winkel gekochtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef utopie het volgende:
[..]
Tweedehands dus ?
Ik durf me nooit te wagen aan zulke dingen. Mensen zetten zulke accessoires vaak al met een reden te koopKoop enkel een spel van marktplaats maar dan doe ik alleen aan ophalen & testen
Tomb raider lijkt mij leuker. AC4 heeft meer het concept van watch dogs of vice versa. Als je watch dogs al gespeeld zou hebben zou AC4 al weinig meer aan zijn denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik zit te twijfelen om tomb raider/AC4 te kopen voor ps4, beide uitgespeeld op de ps3.
Ben ik niet helemaal met je eens. AC is wel een heel ander soort spel dan WD.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:54 schreef utopie het volgende:
[..]
Tomb raider lijkt mij leuker. AC4 heeft meer het concept van watch dogs of vice versa. Als je watch dogs al gespeeld zou hebben zou AC4 al weinig meer aan zijn denk ik
het stomme is ook - waar ik nu spijt van heb - een week voor ik de ps4 kocht kocht ik watch dogs. Ik vind het overbodig om hem nu ook te halen voor de ps4/de ps3 versie verkopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:54 schreef utopie het volgende:
[..]
Tomb raider lijkt mij leuker. AC4 heeft meer het concept van watch dogs of vice versa. Als je watch dogs al gespeeld zou hebben zou AC4 al weinig meer aan zijn denk ik
omdat ik nu knack heb uitgespeeld, en infamous ook bijna.. verder heb ik geen ps4 spellen nu, heb wel een backlog op ps3/wiiU. het eerste spel wat voor de ps4 uitkomt die ik op launch wil hebben is Unity.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:56 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. AC is wel een heel ander soort spel dan WD.
Maar als je ze beide al hebt uitgespeeld op de PS3, zie ik niet waarom je dat nog eens zou willen doen op de PS4
Watch dogs en AC4 zijn van dezelfde makers. Beide spellen hebben dezelfde manier van bewegen. Het concept is hetzelfde; beetje sneaken, stealth kills.. En dan zeg jij dat die games niet op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:56 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. AC is wel een heel ander soort spel dan WD.
Maar als je ze beide al hebt uitgespeeld op de PS3, zie ik niet waarom je dat nog eens zou willen doen op de PS4
Ja inderdaad. De Sony Gold. Bedankt voor de link! Maar is het voorraadbeheer van die site betrouwbaar? En de winkel?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:54 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Doel jij trouwens op de Gold Headset van Sony? Die is het wachten waard, bestel het gewoon ergens, en mocht hij eerder verkrijgbaar zijn bij een andere winkel, gewoon de bestelling annuleren.
Edit:
http://www.yourgamezone.n(...)ViewProductViaPortal
Misschien kan ik je hiermee blij maken![]()
Ik zeg niet dat ze niet op elkaar lijken, het zijn alleen twee verschillende spellen. Het hele verhaal/doel/concept van de spellen zijn anders.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:59 schreef utopie het volgende:
[..]
Watch dogs en AC4 zijn van dezelfde makers. Beide spellen hebben dezelfde manier van bewegen. Het concept is hetzelfde; beetje sneaken, stealth kills.. En dan zeg jij dat die games niet op elkaar lijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |