SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want mensen die om een spelletje een controller van 65 euro kapotgooien zijn veel normalerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:40 schreef utopie het volgende:
mensen die het geld er niet voor hebben om een nieuwe controller te kopen of geen extra controller hebben of moeilijk gaan doen om een controller van 65 euro_____
Weet je wel tegen wie je het hebt joh?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:42 schreef utopie het volgende:
[..]
lulverhalen ophangentevens volgens mij ben je vergeten dat ik je van een beta key had voorzien. Ondankbare hond
tegen Rijst. Je ziet toch dat ik hem quote of ben je een blind paard ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt joh?
Lekker relevant.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:46 schreef utopie het volgende:
[..]
tegen Rijst. Je ziet toch dat ik hem quote of ben je een blind paard ?Volgens mij weet ik beter wat er voorgevallen is en dat ik hem voorzien had van een BF HL Beta key dan dat jij dat doet.
Ongetwijfeld, stumpertjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:46 schreef utopie het volgende:
[..]
tegen Rijst. Je ziet toch dat ik hem quote of ben je een blind paard ?Volgens mij weet ik beter wat er voorgevallen is en dat ik hem voorzien had van een BF HL Beta key dan dat jij dat doet.
maar ondertussen zat je net huilend bij pappa en mamma op schoot om met krokodillen tranen te vragen om een nieuwe controller omdat deze gevallen is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:40 schreef utopie het volgende:
mensen die het geld er niet voor hebben om een nieuwe controller te kopen of geen extra controller hebben of moeilijk gaan doen om een controller van 65 euro_____
laat ik net zo slim zijn geweest om een extra controller op voorraad te hebben. Lees een paar posts terug knakker dat je bentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ondertussen zat je net huilend bij pappa en mamma op schoot om met krokodillen tranen te vragen om een nieuwe controller omdat deze gevallen is.
boe hoe
Verwend kind
Wajong telt niet als eigen inkomen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:49 schreef utopie het volgende:
[..]
laat ik net zo slim zijn geweest om een extra controller op voorraad te hebben. Lees een paar posts terug knakker dat je bentIk vroeg daarstraks; hoe connect in mijn controller met de PS4, want hij pakt 'm niet.
En dit verwende kind heeft zijn eigen inkomen
Ik zie maar 1 autist en maar 1 huilie en ze horen beide bij hetzelfde persoonquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:50 schreef utopie het volgende:
nooit geweten dat ik in een topic postte met alleen maar autisten en huilieshet is maar een controller hoor
als ik deze kapot gooi is mijn eigen keuze
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:44 schreef Exorbitantes het volgende:
Er gingen bij mij geregeld spullen door de woonkamer tijdens heftig spannende potten Fifa. Gelukkig geen controllers.Nooit je baby naast je zetten wanneer je FIFA aan het spelen bent. Zo ben ik er ook al een paar kwijtgeraakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nooit je baby naast je zetten wanneer je FIFA aan het spelen bent. Zo ben ik er ook al een paar kwijtgeraakt...
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nooit je baby naast je zetten wanneer je FIFA aan het spelen bent. Zo ben ik er ook al een paar kwijtgeraakt...
Wat? Baby's?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus ik koop zo een controller in de Mediamarkt en ga erop stampen bij de kassa, die mensen kijken maar ik zeg ja hahah ik heb hem toch gekocht???quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:50 schreef utopie het volgende:
nooit geweten dat ik in een topic postte met alleen maar autisten en huilieshet is maar een controller hoor
als ik deze kapot gooi is mijn eigen keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |