Ben je dronken Corrie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik faal in mobiel pozten dus komt morgen wel 1 ding KUT binnemkort mark tuitert las ik net godverdomme
ken jou het verrotten manquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is dood
oh wach, dat was je grap.
leuk man.
hahaquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is dood
oh wach, dat was je grap.
leuk man.
Omdat je dronken bent.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik kan niet typen op mijn telefoon
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:14 schreef Grifte het volgende:
Het Kurhaus-personeel moet zo te zien flink wat wijnpakken opruimen in het studiootje.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:14 schreef Grifte het volgende:
Het Kurhaus-personeel moet zo te zien flink wat wijnpakken opruimen in het studiootje.
Was het zo weinigquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb noodgedwongen een broodje doner gescoort
nee sp3c eet gewoon veel.quote:
Is dit je grap, of ben je echt op de hoogte van de eetgewoonten van fok! users?quote:
Ja ok, maar ik bedoelde meer of het echt zo weinig was als Mortaxx zei in het verslag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die BBQ begon 17:00 toch? Elke gezonde man heeft 6 uur later weer zin in iets lekkers.
Inderdaad, en dan ook nog vooral kip wat ze geen drol kost.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde meer of het echt zo weinig was als Mortaxx zei in het verslag.
Want dat is best schandalig als je zoveel geld moet neerleggen.
de machine heeft brandstof nodig!quote:
ik had niet de behoefte om nog een bord te halen, laat ik het zo zeggenquote:
Waarschijnlijk ook nog goedkope kwaliteit kip, met lekker veel water.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook nog vooral kip wat ze geen drol kost.
dat tweede.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Is dit je grap, of ben je echt op de hoogte van de eetgewoontes van fok! users?
Was je bij de donertent op de boulevard?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
de machine heeft brandstof nodig!
[..]
ik had niet de behoefte om nog een bord te halen, laat ik het zo zeggen
eigenlijk vind ik dat nog wel raar ja, dit is gewoon 50 euro dikke winst per persoonquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog goedkope kwaliteit kip, met lekker veel water.
Alleen omdat het VI Oranje is....gek hč dat het zo slecht gaat met het Kurhaus
nee gewoon thuis toen ikvan de tram staptequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was je bij de donertent op de boulevard?
Jullie hebben toch wel een snickers gekregen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat nog wel raar ja, dit is gewoon 50 euro dikke winst per persoon
minimaal
Wat denk je dat het kost om dat haar van Genee elke dag goed te krijgen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat nog wel raar ja, dit is gewoon 50 euro dikke winst per persoon
minimaal
gewoon je tas volgooien. we blijven hollanders hequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
waren wel gratis snickers maar dat vind ik gewoon vies
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
waren wel gratis snickers maar dat vind ik gewoon vies
Sowieso. Zonde dat Johannes haar in no time al in zijn zak had.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet opgevallen. Jaimy van mora was wel leuk
picsquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Zonde dat Johannes haar in no time al in zijn zak had.
Player
Wat ben jij ook een waardeloze gozer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gefaald als FOK!ker. Geen moment aan foto's gedacht of FOK!ken.
Lief blond meisje met een oprechte glimlach die uren kon duren. Ik was opslag verliefd helaas was ik in het gezelschap van hosselkoning Johannesquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:55 schreef alors het volgende:
Wie is die Jaimy van Mora? Google says no...
Dat blondje die kusjes gaf denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:55 schreef alors het volgende:
Wie is die Jaimy van Mora? Google says no...
Heeft ze kusjes gegeven. Gvd waarom mij nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat blondje die kusjes gaf denk ik.
Nee, niet vanavond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft ze kusjes gegeven. Gvd waarom mij niet
Wat heb jij veel haar zeg!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lief blond meisje met een oprechte glimlach die uren kon duren. Ik was opslag verliefd helaas was ik in het gezelschap van hosselkoning Johannes
Mwah niet de foto waar ik met hem op sta hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef sp3c het volgende:
corrie staat op de foto met danny vera, die gaat ze natuurlijk posten zometeen
ik ga ondertussen ff slapen
Ik dacht dat je die selfies privé zou houdenquote:
Bedankt.quote:
Was johannes_v in het echt net zo'n levende legende als hier?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
Oh morgen zal ik de foto's van mijn telefoon afhalen en posten.
Johannes is een topshow. Denk trouwens dat hij niet in beeld is geweest. sp3c denk ik ook niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was johannes_v in het echt net zo'n levende legende als hier?
Hij versierde Jaimy waar lr en ik naast stonden dus dat is redelijk bigstarquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was johannes_v in het echt net zo'n levende legende als hier?
dat laatste snap ik, maar dat eerstequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gefaald als FOK!ker. Geen moment aan foto's gedacht of FOK!ken.
Dat is onze johannes!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij versierde Jaimy waar lr en ik naast stonden dus dat is redelijk bigstar
Echt idioot dat je die niet meer kunt gebruiken. Tenzij misschien gewoon in het Kurhaus? In de bar of zoquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Is gelukt hoor. Ik ging als een trein met mijn collector items in de vorm van muntjes
sp3c is niet op tv geweest neequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Johannes is een topshow. Denk trouwens dat hij niet in beeld is geweest. sp3c denk ik ook niet.
Proberen je gewoon uit te kleden wetende dat je 1x komt. Op zich best slim maar natuurlijk wel schandalig. "We komen wel langs met drankjes" om vervolgens maar 1x iets aan te biedenquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt idioot dat je die niet meer kunt gebruiken. Tenzij misschien gewoon in het Kurhaus? In de bar of zo
Hij was echt extreem smooth. Ik wist niet wat ik zag.quote:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ec2-9836625c0590.mp4quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vindt hij vast niet erg
Oh is er een mp4? Wil het wel terugkijken natuurlijk
Ja dat laatste was echt belachelijk. Zit je met je muntjesquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Proberen je gewoon uit te kleden wetende dat je 1x komt. Op zich best slim maar natuurlijk wel schandalig. "We komen wel langs met drankjes" om vervolgens maar 1x iets aan te bieden
Ah netjes, dankuquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ec2-9836625c0590.mp4
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah niet de foto waar ik met hem op sta hoor
OK eventjes klagen hoort erbij natuurlijk. Mortaxx en sp3c hebben het al al goed samengevat. Eten was matig op zijn zachtst gezegd, maar 1x warm mogen halengierigaards en de salades waren ook niet om over naar huis te schrijven net als het toetje.
Je kon muntjes kopen voor drinken, maar alleen 5 of 10 ik wilde er dus 3 maar dat kon nietMuntjes waren 3 euro dus een biertje kostte 3 euro! Afzetters. Tijdens de reclames mocht niet niet even gaan roken of plassen, sowieso was de wc ook een kilometer ver weg, lekker handig
Tijdens de show kwam er ook maar 1 keer iemand langs met bier (wat je moest betalen he), beetje weinig dus LR en Johannes konden hun muntjes niet opmaken, na de show was de bar al dicht en je kreeg je geld niet terug.
Omdat we met een groepje van 7 waren werden we dus op een zogenaamd goede plek neergezet, achter Erik Diekstra inderdaad en ACHTER een monitor dus we zagen ook amper wat, ik kon alleen Genee zien.
Danny was wel een topshow. Na de opname zijn sp3c en ik naar hem toegelopen en heb ik gevraagd of ik met hem op de foto mocht (in de Melkweg bij zijn concert had ik geen camera of telefoon mee) en dat mocht. Nog even met hem staan praten en gevraagd of hij nog in Amsterdam kwam optreden en sp3c ging uit zijn dak over ijshockeyDanny is echt een hele aardige kerel
![]()
Overigens waren Paxcon, Mortaxx en Johannes opeens hup het station in gerendWij stonden nog even te roken maar weg waren ze
Hopelijk heeft LR nog wel zijn fiets teruggevonden.
Nou ja al met al ondanks alle klachten was het toch wel leuk om een keer mee te maken en iedereen (weer) te zien.
En zometeen ga ik slapen eerst nog even wijn, want een beetje weinig bier gedronken dus
Oh ja dat gifje is niet dat ik in beeld wilde (wilde ik juist niet) maar volgens mij keek ik even naar Danny of zo, omdat ik amper wat zag vanaf mijn plek.
Die zitten nog in de trein denk ik? Ik ben ook pas een half uur thuis en ik moet alleen maar naar Amsterdam.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:12 schreef Ties02 het volgende:
Pax en johannes zijn nog even Stadskanaal ingedoken ofzo?
Over 2 uur wellichtquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:12 schreef Ties02 het volgende:
Pax en johannes zijn nog even Stadskanaal ingedoken ofzo?
Wat wil je ook met zo'n geil stemgeluid. Ik krijg het er zelf warm van.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was echt extreem smooth. Ik wist niet wat ik zag.
Nee. Ik had de beste plek verworven. Met al spijtige bijkomstigheid dat mijn goddelijke voorkomen wel het minst inbeeld was.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dat LR op de tweede foto achterin?![]()
Ik heb je zojuist vol in beeld gespot hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik had de beste plek verworven. Met al spijtige bijkomstigheid dat mijn goddelijke voorkomen wel het minst inbeeld was.
Sorry
Heb net even de uitzending gekeken, er is wel een moment dat je met je vrolijke kop, en Daley Blind kapsel, in beeld komt, heel eventjes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik had de beste plek verworven. Met al spijtige bijkomstigheid dat mijn goddelijke voorkomen wel het minst inbeeld was.
Sorry
Karina ik zag je zitten bij vi. Mooie vrouw ben je. Was het leuk daar? Wil ook graag een keertje gaan.quote:
Zwarte koffieeeee jeweeetoccchhhquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die neger is ook en fokker?
Dankjequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef Vatta het volgende:
[..]
Karina ik zag je zitten bij vi. Mooie vrouw ben je. Was het leuk daar? Wil ook graag een keertje gaan.
Nee die zat voor ons. Geen fokker, tenminste, niet eentje die bij ons 'hoorde'quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die neger is ook en fokker?
Was zeker leuk om het een keer mee te maken dus de echte hooligan moet gaan. Zorgen dat je vooraan staat als de studio open gaat zodat je goede plek hebtquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje
En voor de 55 euro zou ik het niet doen. Dan zou ik alleen bijwonen want het eten was echt matig. Maar om een keertje erbij te zijn is wel leuk, moet je wel een betere plek zien te versieren dan wijWij zaten achter een scherm en zagen amper wat. Maar lees anders dit topic door, staat een verslagje van Mortaxx en van mezelf.
Jeetje moet je er nog voor lappen ook. Bedankt voor je verslagjequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef Karina het volgende:
En voor de 55 euro zou ik het niet doen. Dan zou ik alleen bijwonen want het eten was echt matig. Maar om een keertje erbij te zijn is wel leuk, moet je wel een betere plek zien te versieren dan wij![]()
[..]
Dankje
Wij zaten achter een scherm en zagen amper wat. Maar lees anders dit topic door, staat een verslagje van Mortaxx en van mezelf.
Karina, jouw haarquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die zat voor ons. Geen fokker, tenminste, niet eentje die bij ons 'hoorde'
Verdomme. Mijn pretkop verraad mij ook altijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb net even de uitzending gekeken, er is wel een moment dat je met je vrolijke kop, en Daley Blind kapsel, in beeld komt, heel eventjes.![]()
Graag gedaan. Alleen bijwonen is dacht ik 20 euro.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:35 schreef Vatta het volgende:
[..]
Jeetje moet je er nog voor lappen ook. Bedankt voor je verslagje
Ja dat in ieder geval, ik dacht dat ze sommige mensen op sommige plekken gingen zetten als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was zeker leuk om het een keer mee te maken dus de echte hooligan moet gaan. Zorgen dat je vooraan staat als de studio open gaat zodat je goede plek hebt
Ja in het begin deden ze dat vast ook wel. De knapste vrouwen zitten wel vooraanquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat in ieder geval, ik dacht dat ze sommige mensen op sommige plekken gingen zetten als je begrijpt wat ik bedoelMaar het was gewoon wie het eerst komt zit vooraan.
Meh nu ben ik beledigdquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja in het begin deden ze dat vast ook wel. De knapste vrouwen zitten wel vooraan
Ja dan had je niet met ons moeten gaan zitten ehquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh nu ben ik beledigd
Ik moet eigenlijk slapen maar de download is bijna klaar zonde om die af te kappenKan ik morgen meteen kijken.
"Wij accepteren iedereen zoals hij is. Wij doen niet aan blablablabla" Wat een klapjosti die floormanager met zijn dikke pensquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat in ieder geval, ik dacht dat ze sommige mensen op sommige plekken gingen zetten als je begrijpt wat ik bedoelMaar het was gewoon wie het eerst komt zit vooraan.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja in het begin deden ze dat vast ook wel. De knapste vrouwen zitten wel vooraan
Nou ja alleen zitten is ook matigquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dan had je niet met ons moeten gaan zitten eh
Ik ergerde me ook aan die vent. Al zijn dat denk ik altijd van dat soort popi typesquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Wij accepteren iedereen zoals hij is. Wij doen niet aan blablablabla" Wat een klapjosti die floormanager met zijn dikke pens
Doen! Ben ik trouwens de enige die Erik Dijkstra echt een ongelooflijke kneus vind?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daarom juist, helaas nietDie wil ik.
We hebben alles via dat scherm gekeken jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef superniger het volgende:
Zaten er serieus mensen achter een scherm.![]()
CHANANT
Nou misschien ooit weer een keertjequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:54 schreef Vatta het volgende:
[..]
Doen! Ben ik trouwens de enige die Erik Dijkstra echt een ongelooflijke kneus vind?
Waarom dan zoveel mensen uitnodigen als floormanager, dit kun je toch niet makenquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben alles via dat scherm gekeken ja
We hebben allemaal geen reet gezien nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef superniger het volgende:
Zaten er serieus mensen achter een scherm.![]()
CHANANT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |