Ben je dronken Corrie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik faal in mobiel pozten dus komt morgen wel 1 ding KUT binnemkort mark tuitert las ik net godverdomme
ken jou het verrotten manquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is dood
oh wach, dat was je grap.
leuk man.
hahaquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is dood
oh wach, dat was je grap.
leuk man.
Omdat je dronken bent.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik kan niet typen op mijn telefoon
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:14 schreef Grifte het volgende:
Het Kurhaus-personeel moet zo te zien flink wat wijnpakken opruimen in het studiootje.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:14 schreef Grifte het volgende:
Het Kurhaus-personeel moet zo te zien flink wat wijnpakken opruimen in het studiootje.
Was het zo weinigquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb noodgedwongen een broodje doner gescoort
nee sp3c eet gewoon veel.quote:
Is dit je grap, of ben je echt op de hoogte van de eetgewoonten van fok! users?quote:
Ja ok, maar ik bedoelde meer of het echt zo weinig was als Mortaxx zei in het verslag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die BBQ begon 17:00 toch? Elke gezonde man heeft 6 uur later weer zin in iets lekkers.
Inderdaad, en dan ook nog vooral kip wat ze geen drol kost.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde meer of het echt zo weinig was als Mortaxx zei in het verslag.
Want dat is best schandalig als je zoveel geld moet neerleggen.
de machine heeft brandstof nodig!quote:
ik had niet de behoefte om nog een bord te halen, laat ik het zo zeggenquote:
Waarschijnlijk ook nog goedkope kwaliteit kip, met lekker veel water.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook nog vooral kip wat ze geen drol kost.
dat tweede.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Is dit je grap, of ben je echt op de hoogte van de eetgewoontes van fok! users?
Was je bij de donertent op de boulevard?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
de machine heeft brandstof nodig!
[..]
ik had niet de behoefte om nog een bord te halen, laat ik het zo zeggen
eigenlijk vind ik dat nog wel raar ja, dit is gewoon 50 euro dikke winst per persoonquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog goedkope kwaliteit kip, met lekker veel water.
Alleen omdat het VI Oranje is....gek hè dat het zo slecht gaat met het Kurhaus
nee gewoon thuis toen ikvan de tram staptequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was je bij de donertent op de boulevard?
Jullie hebben toch wel een snickers gekregen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat nog wel raar ja, dit is gewoon 50 euro dikke winst per persoon
minimaal
Wat denk je dat het kost om dat haar van Genee elke dag goed te krijgen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat nog wel raar ja, dit is gewoon 50 euro dikke winst per persoon
minimaal
gewoon je tas volgooien. we blijven hollanders hequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
waren wel gratis snickers maar dat vind ik gewoon vies
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
waren wel gratis snickers maar dat vind ik gewoon vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |