Jeetje moet je er nog voor lappen ook. Bedankt voor je verslagjequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef Karina het volgende:
En voor de 55 euro zou ik het niet doen. Dan zou ik alleen bijwonen want het eten was echt matig. Maar om een keertje erbij te zijn is wel leuk, moet je wel een betere plek zien te versieren dan wij![]()
[..]
Dankje
Wij zaten achter een scherm en zagen amper wat. Maar lees anders dit topic door, staat een verslagje van Mortaxx en van mezelf.
Karina, jouw haarquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die zat voor ons. Geen fokker, tenminste, niet eentje die bij ons 'hoorde'
Verdomme. Mijn pretkop verraad mij ook altijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb net even de uitzending gekeken, er is wel een moment dat je met je vrolijke kop, en Daley Blind kapsel, in beeld komt, heel eventjes.![]()
Graag gedaan. Alleen bijwonen is dacht ik 20 euro.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:35 schreef Vatta het volgende:
[..]
Jeetje moet je er nog voor lappen ook. Bedankt voor je verslagje
Ja dat in ieder geval, ik dacht dat ze sommige mensen op sommige plekken gingen zetten als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was zeker leuk om het een keer mee te maken dus de echte hooligan moet gaan. Zorgen dat je vooraan staat als de studio open gaat zodat je goede plek hebt
Ja in het begin deden ze dat vast ook wel. De knapste vrouwen zitten wel vooraanquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat in ieder geval, ik dacht dat ze sommige mensen op sommige plekken gingen zetten als je begrijpt wat ik bedoelMaar het was gewoon wie het eerst komt zit vooraan.
Meh nu ben ik beledigdquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja in het begin deden ze dat vast ook wel. De knapste vrouwen zitten wel vooraan
Ja dan had je niet met ons moeten gaan zitten ehquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh nu ben ik beledigd
Ik moet eigenlijk slapen maar de download is bijna klaar zonde om die af te kappenKan ik morgen meteen kijken.
"Wij accepteren iedereen zoals hij is. Wij doen niet aan blablablabla" Wat een klapjosti die floormanager met zijn dikke pensquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat in ieder geval, ik dacht dat ze sommige mensen op sommige plekken gingen zetten als je begrijpt wat ik bedoelMaar het was gewoon wie het eerst komt zit vooraan.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja in het begin deden ze dat vast ook wel. De knapste vrouwen zitten wel vooraan
Nou ja alleen zitten is ook matigquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dan had je niet met ons moeten gaan zitten eh
Ik ergerde me ook aan die vent. Al zijn dat denk ik altijd van dat soort popi typesquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Wij accepteren iedereen zoals hij is. Wij doen niet aan blablablabla" Wat een klapjosti die floormanager met zijn dikke pens
Doen! Ben ik trouwens de enige die Erik Dijkstra echt een ongelooflijke kneus vind?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daarom juist, helaas nietDie wil ik.
We hebben alles via dat scherm gekeken jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef superniger het volgende:
Zaten er serieus mensen achter een scherm.![]()
CHANANT
Nou misschien ooit weer een keertjequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:54 schreef Vatta het volgende:
[..]
Doen! Ben ik trouwens de enige die Erik Dijkstra echt een ongelooflijke kneus vind?
Waarom dan zoveel mensen uitnodigen als floormanager, dit kun je toch niet makenquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben alles via dat scherm gekeken ja
We hebben allemaal geen reet gezien nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef superniger het volgende:
Zaten er serieus mensen achter een scherm.![]()
CHANANT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |