Waarom niet? Doe ik voor niks mijn best?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het geen fuck uit maakt wat voor cijfers je haalt.
Want punten zijn punten.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe ik voor niks mijn best?
5.5 is nieuwe 10quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Op hbo maakt dat allemaal niet zo veel uit. Wordt allemaal voldoende of onvoldoende.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat haar vorige ex (dus de jongen waar ze jou voor gedumpt heeft) nog maagd was/is.
Doet pijn eh?
Moet ik 3 toetsen herkansen en dan heb ik die ookquote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Chill. Geen Propedeuse ? Of heb je die al?
Ja maar voor heel veel functies vragen ze om cijferlijsten en doet het er wel degelijk toe. Op de uni. Ik weet niet of dat bij hbo-functies anders is. Het is een beetje een fabeltje dat er nooit meer naar je cijferlijst gekeken wordt nadat je bent afgestudeerd.quote:
Oh. Over wie had jij het dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik denk ondertussen dat we het over iemand anders hebben
Nog één tentamen halen en dan heb ik alles gehaald dit jaar. Geen onvoldoendes/herkansingenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:52 schreef anti-loper het volgende:
2 clusters met een 8 afgerond en 2 met een 7
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nog één tentamen halen en dan heb ik alles gehaald dit jaar. Geen onvoldoendes/herkansingen
Nice held.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nog één tentamen halen en dan heb ik alles gehaald dit jaar. Geen onvoldoendes/herkansingen
Over CY natuurlijk.quote:
Ik gokte ook maar wat. Maar de rest is wel waar though.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik ook. Maar zij heeft mij nooit gedumpt hoor.
Valt wel mee, maar neem liever het zekere voor het onzekere.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ah ok. Is het zo'n kleinschalige opleiding dat je niet specifiek wilt zijn?
hoerquote:Op zondag 22 juni 2014 17:11 schreef TARDIS. het volgende:
ik vind supergirl een sletje sry maar wilde toch eerlijk zijn
Wat precies?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gokte ook maar wat. Maar de rest is wel waar though.
Laat maar.quote:
je zal het wel verdient hebben jij tuig!quote:Op maandag 23 juni 2014 22:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat is al de tweede vrouwelijke klb'er die me wil klappen in een half uur
DAT HAAR VORIGE VRIEND MAAGD WAS/IS, GVD JE KUNT TOCH LEZENquote:
Oh maar dat was ik. En dat was ik niet. Dus onjuiste informatie verkondigd.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DAT HAAR VORIGE VRIEND MAAGD WAS/IS, GVD JE KUNT TOCH LEZEN
Dan de gozer voor jou want ik bedoel jou niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh maar dat was ik. En dat was ik niet. Dus onjuiste informatie verkondigd.
Misschien heeft ze er al meerdere gehad na jou.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh maar dat was ik. En dat was ik niet. Dus onjuiste informatie verkondigd.
WAAR HAAL JE AL DIE LEUGENS VANDAAN!quote:Op maandag 23 juni 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan de gozer voor jou want ik bedoel jou niet.
OH ik weet wie je bedoeltquote:Op maandag 23 juni 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan de gozer voor jou want ik bedoel jou niet.
nee joh ben je gekquote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
Wat heeft CY veel FOK!kers gedatet zeg, slet.
Godsamme, halve tamme ben je ook.quote:
supergirl ahahahaquote:Op maandag 23 juni 2014 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
weten jullie wie er nog meer een slet is
jij tochquote:Op maandag 23 juni 2014 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja jij als je vanavond niet Kokuhaku kijkt.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
nee vertelquote:Op maandag 23 juni 2014 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
o wow is dat hoe het werktquote:Op maandag 23 juni 2014 22:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja jij als je vanavond niet Kokuhaku kijkt.
Vijf is veel.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee joh ben je gek
ze is wel door mij gaan FOK!ken![]()
maar zo vind ik het wel weer welletjes allemaal, ander onderwerp, bijvoorbeeld het wk hockey dat we verloren hebben (mannen)
behoorlijk pittig materiaalquote:Op maandag 23 juni 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel pikante foto's gaan er al rond hier
quote:Op 23-06-2014 11:57 schreef Mortaxx
[..]
Er zijn betere plekken om te komen hehe![]()
wink wink nudge nudge
Mooi hoe FOK!chicks vrijwel altijd exposed worden zijnde een sletquote:
Als je CristelYang bedoelt..quote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
Wat heeft CY veel FOK!kers gedatet zeg, slet.
Cristelquote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je CristelYang bedoelt..
Been there done that.
FOK!kers die echt neuken zoals Mortaxx hanteren die dubbele standaarden niet, het zijn altijd die gefrustreerden.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe FOK!chicks vrijwel altijd exposed worden zijnde een slet.
Ook mooi hoe de dubbele standaard anno 2014 nog bestaat.
Hoef je de username niet eens per se voor te kennen.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alle usernames uit je hoofd kennen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!kers die echt neukenkroelen zoals Mortaxx hanteren die dubbele standaarden niet, het zijn altijd die gefrustreerden.
Ja kom op, die shit komt toch wel uit.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe FOK!chicks vrijwel altijd exposed worden zijnde een slet.
Ook mooi hoe de dubbele standaard anno 2014 nog bestaat.
Dat niet kunnenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alle usernames uit je hoofd kennen.
Chai's R&P-logica, wordt verworpen.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!kers die echt neuken zoals Mortaxx hanteren die dubbele standaarden niet, het zijn altijd die gefrustreerden.
haha ik een slet? why???quote:Op maandag 23 juni 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kom op, die shit komt toch wel uit.
Ik vind jou ook een slet hoor.
wantquote:Op maandag 23 juni 2014 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoef je de username niet eens per se voor te kennen.
Jij hanteert die dubbele standaard ook een beetje, daarom ageer je tegen mijn stelling, omdat dat zou betekenen dat jij ook (een beetje) seksueel gefrustreerd bent.quote:
Godkk.quote:
Is een character uit een serie toch, Christina Yang?quote:
Jaquote:Op maandag 23 juni 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is een character uit een serie toch, Cristina Yang?
IK heb heel wat anders gehoord.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:18 schreef -supergirl- het volgende:
ik geen slet. wss de enige uit deze sc die geen fokker heeft gedaan/gedate
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:18 schreef -supergirl- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Hij kon ook al niet over je ophouden toen je een ban had.quote:
Beter één FOK!ker gedate, dan meerdere FOK!kers met pics van je half ontblote reet.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:18 schreef -supergirl- het volgende:
schijtirritant was datquote:Op maandag 23 juni 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij kon ook al niet over je ophouden toen je een ban had.
Ja, dat lees ik in sherlock.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij kon ook al niet over je ophouden toen je een ban had.
Bek houden, slet.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:18 schreef -supergirl- het volgende:
ben ik het niet mee eens eigenlijk. maar jouw teller staat op 2 (waarvan we weten)quote:Op maandag 23 juni 2014 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter één FOK!ker gedate, dan meerdere FOK!kers met pics van je half ontblote reet.
Want iedereen kijkt Grey's Anatomy jaquote:Op maandag 23 juni 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is een character uit een serie toch, Christina Yang?
Zulks proza.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter één FOK!ker gedate, dan meerdere FOK!kers met pics van je half ontblote reet.
Heb je die pic gezien?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben geen Turk, jammer voor je.quote:
Dat niet doen.quote:
Wat een prestige.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kijk het ook niet, maar wist het toch ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Want iedereen kijkt Grey's Anatomy ja
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet, maar wist het toch ook.
wil je in de fok whatsappgroep?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar wie heeft die pic van supergirl dan
Zal ik dan maar foto's van mijn ontblote bilpartij gaan verspreiden? Als dat minder erg is.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens eigenlijk. maar jouw teller staat op 2 (waarvan we weten)
En jij de soa's van een Mocro, wat is je punt?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je hebt wel de neus van een turkse
gianniquote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar wie heeft die pic van supergirl dan
godverdommequote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij de soa's van een Mocro, wat is je punt?
nou nee, dan heb je én die fokkers gedaan/gedate én de foto's. het is kiezen madame.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal ik dan maar foto's van mijn ontblote bilpartij gaan verspreiden? Als dat minder erg is.
Chloro je bent in de war.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel een hele slechte slet.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
voederbietel schijnt ook wel een sletje te zijn
Bah wat een belediging.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een hommeltjequote:Op maandag 23 juni 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet, maar wist het toch ook.
kom vechten dan met je kkrbek.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een hommeltje
Mijn voorhuid is zo dik als een rol leverworst, neuken?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bah wat een belediging.Ik moet geen besneden mensen.
Heb jij zo een mierenzuigerlul met te lange voorhuid?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn voorhuid is zo dik als een rol leverworst, neuken?
daar trots op zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn voorhuid is zo dik als een rol leverworst, neuken?
Niks. Het is net als met gewone dates weet je, na 1 date kan je het afkappen.En die kunnen ook gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef eend112 het volgende:
Wat is er nou zo erg aan fokkers daten dan
Alleen als je goede heupen hebt, laat anders maar zitten.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal ik dan maar foto's van mijn ontblote bilpartij gaan verspreiden? Als dat minder erg is.
nou nou nou dit staat je nietquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil een nieuwe whatsapp groep met:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
Nee was fa2. Hij komt net niet helemaal over mijn eikel heen. Prima piemel verder hahahah ;Dquote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij zo een mierenzuigerlul met te lange voorhuid?
quote:
Bovenaan deze lijst staan.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
Ik wil ook wel foto'squote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij cemetaryslut aanbellen. Ik ben alleen van de foto's.
Dat bepalen wij wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee was fa2. Hij komt net niet helemaal over mijn eikel heen. Prima piemel verder hahahah ;D
XD xD
Gegniffeld, 6.5/10.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik eet nog liever een jaar lang droog kattenvoer, loop op blote voeren en besmeurd met pek en veren een pelgrimage naar het Labyrint van Chartres om vervolgens een broodje poep te eten dan dat ik een FOK! WhatsAppgroep join.
Kattenvoer is zo gek nog nietquote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik eet nog liever een jaar lang droog kattenvoer, loop op blote voeren en besmeurd met pek en veren een pelgrimage naar het Labyrint van Chartres om vervolgens een broodje poep te eten dan dat ik een FOK! WhatsAppgroep join.
waarom sta ik hier niet bij.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
Omdat jij een kkr pootje bentquote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
waarom sta ik hier niet bij.
Eerst ontkende je toch altijd het bestaan van die foto's? Is het nu omdat je geen keus meer hebt?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij cemetaryslut aanbellen. Ik ben alleen van de foto's.
Sausagefest.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
Gewoon een eigen SC.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
ok dm je nummer grgrquote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
Ik vind het hier wel leuk eigenlijk.quote:
FOK!kers hebben allemaal angst voor vaginatjes tog xDquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel leuk eigenlijk.
Nee, er werden altijd dingen beweerd over naaktfoto's, tietfoto's etc. Die heeft heul niemand. Tenzij mijn vriendje ook stiekem een fokker isquote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerst ontkende je toch altijd het bestaan van die foto's? Is het nu omdat je geen keus meer hebt?
Weet ik, maar wilde dat toch even zeggen.quote:
Jammer van sudoMquote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel leuk eigenlijk.
wij kennen elkaar nog niet zo goedquote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
waarom sta ik hier niet bij.
Bedoel je Modus?quote:
ahw durf je zijn naam niet te postenquote:
Hjb ik probeer sherlock te omzeilen bitchquote:
o ok doeiquote:Op maandag 23 juni 2014 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, er werden altijd dingen beweerd over naaktfoto's, tietfoto's etc. Die heeft heul niemand. Tenzij mijn vriendje ook stiekem een fokker is
Hij leest gewoon mee hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hjb ik probeer sherlock te omzeilen bitch
Maar met wie heb je gedate dan of is dat weer te veel gevraagd?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Het is net als met gewone dates weet je, na 1 date kan je het afkappen.En die kunnen ook gevaarlijk zijn.
Verdommequote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je wel voor bij Modus zijn idd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik post hier gvd de hele dagquote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wij kennen elkaar nog niet zo goedik ben een beetje autistisch dus dat durf ik niet zo
Zitten jullie met ze alle in een internet café te Fokken ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij leest gewoon mee hoor.
Hoi modus!
Wie ben jij?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik post hier gvd de hele dag
Ja want mensen hebben natuurlijk nooit gewoon een topic openstaan en dan om de 3 min. F5. Try harder next time, faalhaas.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet er maar eentje, andere weet ik niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar met wie heb je gedate dan of is dat weer te veel gevraagd?
pftquote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent zulks een vrolijke lieve opgewekte meid!
maar we hebben nooit echt interactie, jij en ikquote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik post hier gvd de hele dag
Omdat je normaal heel aardig en goedwillend blijft, zoals een dame betaamt.quote:
niet om de seconde autorefresh aan hebben staanquote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want mensen hebben natuurlijk nooit gewoon een topic openstaan en dan om de 3 min. F5. Try harder next time, faalhaas.
Heb jij geen automatische updates?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want mensen hebben natuurlijk nooit gewoon een topic openstaan en dan om de 3 min. F5. Try harder next time, faalhaas.
Echt hequote:Op maandag 23 juni 2014 22:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niet om de seconde autorefresh aan hebben staanwat ben jij voor user
Hoezo? Ben je bang voor Modus?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
dat is alleen buiten de scquote:Op maandag 23 juni 2014 22:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat je normaal heel aardig en goedwillend blijft, zoals een dame betaamt.
Oh oke dan is het dus veel minder drama en gekkigheid zoals supergirl doet gelovenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet er maar eentje, andere weet ik niet.
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
hee zijn er gegadigden die met een groepje spongeboss in elkaar willen rammen?
Gridlok helemaal rechts.quote:
okquote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ja pijpen is daten volgens haar :Squote:Op maandag 23 juni 2014 22:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh oke dan is het dus veel minder drama en gekkigheid zoals supergirl doet geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 22:35:30 ]
Wajoow doet hij stoer tegen jou ik zet tupac op en pak hem volr jequote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou maar al te graag alle botten willen breken van die kankerautist.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
DM.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
wow chroestjov jemigquote:Op maandag 23 juni 2014 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou maar al te graag alle botten willen breken van die kankerautist.
Ik proef de agressie.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou maar al te graag alle botten willen breken van die kankerautist.
Alsof ik care, ik was niet serieus, net zoals iedereen hier nooit iets serieus neemt.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik neem alleen Chloro en Veer hier serieus.
ik neem alles serieus wat wie dan ook me op elk moment verteltquote:Op maandag 23 juni 2014 22:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alsof ik care, ik was niet serieus, net zoals iedereen hier nooit iets serieus neemt.
anale heldquote:Op maandag 23 juni 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik neem alleen Chloro en Veer hier serieus.
Sinds ik je baard heb gezien neem ik je altijd serieusquote:Op maandag 23 juni 2014 22:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alsof ik care, ik was niet serieus, net zoals iedereen hier nooit iets serieus neemt.
dm me voor goede furriepornquote:Op maandag 23 juni 2014 22:41 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb z'n vrienden gevonden
[ afbeelding ]
tr gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2014 22:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry
wow man doe rustig tis maar een internetforum hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Laten we dit pad niet inslaan gezien de grote gevolgen diebhet met zich mee kan brengen.quote:
HIJ GAAT GEWOON DOOR HÈ MET Z'N CAPRIOLENquote:Op maandag 23 juni 2014 22:41 schreef Spongeboss het volgende:
En ja mijn klacht gaat dan ook uit naar mensen die van FOK! hun soort doelgroep maken waar ze bij kunnen horen en dan op FOK! doen alsof ze vrienden etc hebben terwijl de enige vrienden die ze hebben op FOK! zitten. Als je snapt wat ik bedoel, nogmaals ik bedoelde jou niet.
Dan is er iets mis met je smaakpapillen want ik ben een hele rustige jongen.quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sinds ik je baard heb gezien neem ik je altijd serieus
gevolgen voor jou jaquote:Op maandag 23 juni 2014 22:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Laten we dit pad niet inslaan gezien de grote gevolgen diebhet met zich mee kan brengen.
Haha opeens CB.quote:
fuck hemquote:Op maandag 23 juni 2014 22:50 schreef TARDIS. het volgende:
straks allemaal weer een ban door spongefloss te trollennet als vorige keer
De royal sadness die hij allemaal beleeft.quote:
Doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het commentaar op de Belg is zo slecht nog niet.
CB?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De royal sadness die hij allemaal beleeft.
Kan ik concluderen uit de zinsnede's "ik ben er zelf een prooi van geweest" en "als je ooit hulp nodig hebt bij het afkicken let me know"...quote:Op maandag 23 juni 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet problemen met jou direct maar ik vind het absurd dat mensen hele dagen op FOK! slijten, en ik ben er zelf een prooi van geweest, als je ooit hulp nodig hebt bij het afkicken let me know.
Spongebobquote:
Nee van KLB. Dat was de periode dat hij in R&P posttequote:Op maandag 23 juni 2014 22:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan ik concluderen uit de zinsnede's "ik ben er zelf een prooi van geweest" en "als je ooit hulp nodig hebt bij het afkicken let me know"...
dat hij zelf heeft moeten afkicken van FOK! ?
Wat een triest figuur.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan ik concluderen uit de zinsnede's "ik ben er zelf een prooi van geweest" en "als je ooit hulp nodig hebt bij het afkicken let me know"...
Dacht al.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Spongebob
CB's gezicht paste daar gewoon goed bij
Volgens mij heeft die boi irl allemaal andere probleempjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:52 schreef Zaktabak het volgende:
Bijna stukje oranjetompouce uitgespuugd.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Die spongegast is gewoon een soort Modus.
quote:
Dit is CB.quote:
Ik moet toch maar eens gaan leren om tussen de regels door te lezen.quote:
Zou opeten.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna stukje oranjetompouce uitgespuugd.
Zelfs voor tussen de regels is dat te vulgairquote:Op maandag 23 juni 2014 22:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens gaan leren om tussen de regels door te lezen.
Succesquote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
He sorry voor dit ongelukkig moment waarop ik wil vertrekken, maar mijn vriendin is op dit moment erg neerslachtig en zit in een dipje. Beleeft op dit moment een dieptepunt.
Ze wil ff paar dingen kwijt dus dat gaat nu ff voor.
Tjuus!
Je kan ook gewoon zeggen dat je gaat, dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
He sorry voor dit ongelukkig moment waarop ik wil vertrekken, maar mijn vriendin is op dit moment erg neerslachtig en zit in een dipje. Beleeft op dit moment een dieptepunt.
Tjuus!
Succesquote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
Tjuus!
Hij kan ook tegen haar zeggen dat ze op kan flikkeren omdat hij met zijn beste vrienden op het internet plannen zit te smeden een autist ergens fysiek te bewerken.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je gaat, dit boeit echt niemand.
Ja echt hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Elke andere reden waarom ik zou gaan waren "niet geldig" geweest nu het zo razend spannend is met Argo/Spongebob.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt hè.
Sorry jongens, ben even 5 minuten weg, moet even m'n vriend pijpen nu het rust is.
Wat negeerde je me? Je moeder staat nog wijder open dan het doel van Spanje tegen Nederland.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij kan ook tegen haar zeggen dat ze op kan flikkeren omdat hij met zijn beste vrienden op het internet plannen zit te smeden een autist ergens fysiek te bewerken.
Maar dat zou niet aardig zijn.
Je kan gewoon gaan wanneer je wil hoor, daar hoef je geen reden voor te hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Elke andere reden waarom ik zou gaan waren "niet geldig" geweest nu het zo razend spannend is met Argo/Spongebob.
Laat je het me ff weten hoe het afloopt?
Niet aan mij en ik heb het zo hard nodig..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:00 schreef TARDIS. het volgende:
Goede tips geeft die jongen ineens. Hulde.
FOK! gaat blijkbaar voor homo, anders zou je het niet eerst hier komen meldenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
Tjuus!
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef AMangold het volgende:
Hoihoi, er is mij verteld dat ik hier eens een kijkje moest komen nemen, dus bij deze
hoi houd jij van mango's?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef AMangold het volgende:
Hoihoi, er is mij verteld dat ik hier eens een kijkje moest komen nemen, dus bij deze
Ze doelt waarschijnlijk op de vorm van haar kop.quote:
Wie heeft jou dat verteld?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef AMangold het volgende:
Na je fobo gezien te hebben:quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef AMangold het volgende:
watquote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze doelt waarschijnlijk op de vorm van haar kop.
Nog nooit gegetenquote:
Doe eens link, want mobiel kan dat blijkbaar allemaal niet zo makkelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na je fobo gezien te hebben:
[ afbeelding ]
Zo deadprez, heb ik jou iets misdaan ofzo ? Vriendelijkheid is ook niet jou beste kant zeker?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze doelt waarschijnlijk op de vorm van haar kop.
Mangold is een snijbiet, kom jij uit de agrarische sector? Stuur Chai anders een DM, die houdt ook van paarden.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nog nooit gegetenWie mijn nick koppelt aan mango's snapt hem ook totaal niet.. Maar bijna geen een fok!ker snapt hem en dat vind ik achteraf gezien wel fijn
Heb ik ooit iets anders beweerd danquote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na je fobo gezien te hebben:
[ afbeelding ]
Hmm, weet je het zeker stoeipoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a man gold. am an gold? am ang oldquote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nog nooit gegetenWie mijn nick koppelt aan mango's snapt hem ook totaal niet.. Maar bijna geen een fok!ker snapt hem en dat vind ik achteraf gezien wel fijn
Haha nee heeft niets met groenten te maken mijn nickquote:Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mangold is een snijbiet, kom jij uit de agrarische sector? Stuur Chai anders een DM, die houdt ook van paarden.
Dit is wel heel maf, inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef -supergirl- het volgende:
maar ff serieus, wie heeft er nou nog nooit mango's gegetenwtf
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, weet je het zeker stoeipoes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, jeetje, leuk zeg.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Laten we het er op houden dat ik niet van proeven houquote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
a man gold. am an gold? am ang old
maar ff serieus, wie heeft er nou nog nooit mango's gegetenwtf
uhm nah hoeft niet..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
ahaha nu moeten we allemaal raden wat haar username betekent xDD
Wat kom je hier doen dan?quote:
Vieze meid :$quote:Op maandag 23 juni 2014 23:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik niet van proeven hou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |