Ze doelt waarschijnlijk op de vorm van haar kop.quote:
Wie heeft jou dat verteld?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef AMangold het volgende:
Hoihoi, er is mij verteld dat ik hier eens een kijkje moest komen nemen, dus bij deze
Na je fobo gezien te hebben:quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef AMangold het volgende:
Hoihoi, er is mij verteld dat ik hier eens een kijkje moest komen nemen, dus bij deze
watquote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze doelt waarschijnlijk op de vorm van haar kop.
Nog nooit gegetenquote:
Doe eens link, want mobiel kan dat blijkbaar allemaal niet zo makkelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na je fobo gezien te hebben:
[ afbeelding ]
Zo deadprez, heb ik jou iets misdaan ofzo ? Vriendelijkheid is ook niet jou beste kant zeker?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze doelt waarschijnlijk op de vorm van haar kop.
Mangold is een snijbiet, kom jij uit de agrarische sector? Stuur Chai anders een DM, die houdt ook van paarden.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nog nooit gegetenWie mijn nick koppelt aan mango's snapt hem ook totaal niet.. Maar bijna geen een fok!ker snapt hem en dat vind ik achteraf gezien wel fijn
Heb ik ooit iets anders beweerd danquote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na je fobo gezien te hebben:
[ afbeelding ]
Hmm, weet je het zeker stoeipoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a man gold. am an gold? am ang oldquote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nog nooit gegetenWie mijn nick koppelt aan mango's snapt hem ook totaal niet.. Maar bijna geen een fok!ker snapt hem en dat vind ik achteraf gezien wel fijn
Haha nee heeft niets met groenten te maken mijn nickquote:Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mangold is een snijbiet, kom jij uit de agrarische sector? Stuur Chai anders een DM, die houdt ook van paarden.
Dit is wel heel maf, inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef -supergirl- het volgende:
maar ff serieus, wie heeft er nou nog nooit mango's gegetenwtf
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, weet je het zeker stoeipoes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, jeetje, leuk zeg.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Laten we het er op houden dat ik niet van proeven houquote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
a man gold. am an gold? am ang old
maar ff serieus, wie heeft er nou nog nooit mango's gegetenwtf
uhm nah hoeft niet..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
ahaha nu moeten we allemaal raden wat haar username betekent xDD
Wat kom je hier doen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |