Ik moet toch maar eens gaan leren om tussen de regels door te lezen.quote:
Zou opeten.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna stukje oranjetompouce uitgespuugd.
Zelfs voor tussen de regels is dat te vulgairquote:Op maandag 23 juni 2014 22:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens gaan leren om tussen de regels door te lezen.
Succesquote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
He sorry voor dit ongelukkig moment waarop ik wil vertrekken, maar mijn vriendin is op dit moment erg neerslachtig en zit in een dipje. Beleeft op dit moment een dieptepunt.
Ze wil ff paar dingen kwijt dus dat gaat nu ff voor.
Tjuus!
Je kan ook gewoon zeggen dat je gaat, dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
He sorry voor dit ongelukkig moment waarop ik wil vertrekken, maar mijn vriendin is op dit moment erg neerslachtig en zit in een dipje. Beleeft op dit moment een dieptepunt.
Tjuus!
Succesquote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
Tjuus!
Hij kan ook tegen haar zeggen dat ze op kan flikkeren omdat hij met zijn beste vrienden op het internet plannen zit te smeden een autist ergens fysiek te bewerken.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je gaat, dit boeit echt niemand.
Ja echt hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Elke andere reden waarom ik zou gaan waren "niet geldig" geweest nu het zo razend spannend is met Argo/Spongebob.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt hè.
Sorry jongens, ben even 5 minuten weg, moet even m'n vriend pijpen nu het rust is.
Wat negeerde je me? Je moeder staat nog wijder open dan het doel van Spanje tegen Nederland.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij kan ook tegen haar zeggen dat ze op kan flikkeren omdat hij met zijn beste vrienden op het internet plannen zit te smeden een autist ergens fysiek te bewerken.
Maar dat zou niet aardig zijn.
Je kan gewoon gaan wanneer je wil hoor, daar hoef je geen reden voor te hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Elke andere reden waarom ik zou gaan waren "niet geldig" geweest nu het zo razend spannend is met Argo/Spongebob.
Laat je het me ff weten hoe het afloopt?
Niet aan mij en ik heb het zo hard nodig..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:00 schreef TARDIS. het volgende:
Goede tips geeft die jongen ineens. Hulde.
FOK! gaat blijkbaar voor homo, anders zou je het niet eerst hier komen meldenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
Tjuus!
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef AMangold het volgende:
Hoihoi, er is mij verteld dat ik hier eens een kijkje moest komen nemen, dus bij deze
hoi houd jij van mango's?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef AMangold het volgende:
Hoihoi, er is mij verteld dat ik hier eens een kijkje moest komen nemen, dus bij deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |