Waarom niet? Doe ik voor niks mijn best?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het geen fuck uit maakt wat voor cijfers je haalt.
Want punten zijn punten.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe ik voor niks mijn best?
5.5 is nieuwe 10quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Op hbo maakt dat allemaal niet zo veel uit. Wordt allemaal voldoende of onvoldoende.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat haar vorige ex (dus de jongen waar ze jou voor gedumpt heeft) nog maagd was/is.
Doet pijn eh?
Moet ik 3 toetsen herkansen en dan heb ik die ookquote:Op maandag 23 juni 2014 21:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Chill. Geen Propedeuse ? Of heb je die al?
Ja maar voor heel veel functies vragen ze om cijferlijsten en doet het er wel degelijk toe. Op de uni. Ik weet niet of dat bij hbo-functies anders is. Het is een beetje een fabeltje dat er nooit meer naar je cijferlijst gekeken wordt nadat je bent afgestudeerd.quote:
Oh. Over wie had jij het dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik denk ondertussen dat we het over iemand anders hebben
Nog één tentamen halen en dan heb ik alles gehaald dit jaar. Geen onvoldoendes/herkansingenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:52 schreef anti-loper het volgende:
2 clusters met een 8 afgerond en 2 met een 7
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nog één tentamen halen en dan heb ik alles gehaald dit jaar. Geen onvoldoendes/herkansingen
Nice held.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nog één tentamen halen en dan heb ik alles gehaald dit jaar. Geen onvoldoendes/herkansingen
Over CY natuurlijk.quote:
Ik gokte ook maar wat. Maar de rest is wel waar though.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik ook. Maar zij heeft mij nooit gedumpt hoor.
Valt wel mee, maar neem liever het zekere voor het onzekere.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ah ok. Is het zo'n kleinschalige opleiding dat je niet specifiek wilt zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |