Ik geloof hier niks van.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben haar enige ex. Heb ik mezelf altijd voorgehouden.
* BlauweTijger moet hoestenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben haar enige ex. Heb ik mezelf altijd voorgehouden.
Ik heb gehoord dat haar vorige ex (dus de jongen waar ze jou voor gedumpt heeft) nog maagd was/is.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:43 schreef TARDIS. het volgende:
ik weet toch verdomme hoe het zit allemaal
Vond het eigenlijk wel mee vallen. Chili had veel meer balbezit alleen die kaasjes hadden geluk dat die chilenen klein zijn en daar door de onderhand hadden in met name luchtduels. Al met al mooie wedstrijd. Vive la Nederkaas!quote:Op maandag 23 juni 2014 20:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee niet daarom , omdat Chili de afgelopen 2 wedstrijden beter speelde dan NL , maar vandaag was NL wel beter
Nog meer goed nieuw, gefeliciteerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef anti-loper het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Zo'n hele moeilijke toets die ik moest halen heb ik gehaald. AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
aightquote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef anti-loper het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Zo'n hele moeilijke toets die ik moest halen heb ik gehaald. AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, gefeliciteerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef anti-loper het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef anti-loper het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah
![]()
![]()
![]()
7,5.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:47 schreef anti-loper het volgende:
Thanks allen.
1 cijfer nog en dan mag ik over
Naar de middelbare school?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:47 schreef anti-loper het volgende:
Thanks allen.
1 cijfer nog en dan mag ik over
Nee tuurlijk niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:47 schreef Chai het volgende:
Iemand Spanje - Australië nog stukjes gezien dan?
Waarschijnlijk word de laatste cijfer hoger daan een 7,5. Ging rete goedquote:
Hele wedstrijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:47 schreef Chai het volgende:
Iemand Spanje - Australië nog stukjes gezien dan?
Het is wel jammer dat het geen fuck uit maakt wat voor cijfers je haaltquote:Op maandag 23 juni 2014 21:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word de laatste cijfer hoger daan een 7,5. Ging rete goed
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word de laatste cijfer hoger daan een 7,5. Ging rete goed
Ik haal mijn BSA danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |