Heb jij zo een mierenzuigerlul met te lange voorhuid?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn voorhuid is zo dik als een rol leverworst, neuken?
daar trots op zijnquote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn voorhuid is zo dik als een rol leverworst, neuken?
Niks. Het is net als met gewone dates weet je, na 1 date kan je het afkappen.En die kunnen ook gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef eend112 het volgende:
Wat is er nou zo erg aan fokkers daten dan
Alleen als je goede heupen hebt, laat anders maar zitten.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal ik dan maar foto's van mijn ontblote bilpartij gaan verspreiden? Als dat minder erg is.
nou nou nou dit staat je nietquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil een nieuwe whatsapp groep met:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
Nee was fa2. Hij komt net niet helemaal over mijn eikel heen. Prima piemel verder hahahah ;Dquote:Op maandag 23 juni 2014 22:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij zo een mierenzuigerlul met te lange voorhuid?
quote:
Bovenaan deze lijst staan.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
Ik wil ook wel foto'squote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij cemetaryslut aanbellen. Ik ben alleen van de foto's.
Dat bepalen wij wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee was fa2. Hij komt net niet helemaal over mijn eikel heen. Prima piemel verder hahahah ;D
XD xD
Gegniffeld, 6.5/10.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik eet nog liever een jaar lang droog kattenvoer, loop op blote voeren en besmeurd met pek en veren een pelgrimage naar het Labyrint van Chartres om vervolgens een broodje poep te eten dan dat ik een FOK! WhatsAppgroep join.
Kattenvoer is zo gek nog nietquote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik eet nog liever een jaar lang droog kattenvoer, loop op blote voeren en besmeurd met pek en veren een pelgrimage naar het Labyrint van Chartres om vervolgens een broodje poep te eten dan dat ik een FOK! WhatsAppgroep join.
waarom sta ik hier niet bij.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
Omdat jij een kkr pootje bentquote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
waarom sta ik hier niet bij.
Eerst ontkende je toch altijd het bestaan van die foto's? Is het nu omdat je geen keus meer hebt?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij cemetaryslut aanbellen. Ik ben alleen van de foto's.
Sausagefest.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
Gewoon een eigen SC.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
ok dm je nummer grgrquote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
BT
Mortaxx
hoink
hoth
eend112
voederbietel
deadprez
zaktabak
grgr
| Forum Opties | |
|---|---|