Haha opeens CB.quote:
fuck hemquote:Op maandag 23 juni 2014 22:50 schreef TARDIS. het volgende:
straks allemaal weer een ban door spongefloss te trollennet als vorige keer
De royal sadness die hij allemaal beleeft.quote:
Doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het commentaar op de Belg is zo slecht nog niet.
CB?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De royal sadness die hij allemaal beleeft.
Kan ik concluderen uit de zinsnede's "ik ben er zelf een prooi van geweest" en "als je ooit hulp nodig hebt bij het afkicken let me know"...quote:Op maandag 23 juni 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet problemen met jou direct maar ik vind het absurd dat mensen hele dagen op FOK! slijten, en ik ben er zelf een prooi van geweest, als je ooit hulp nodig hebt bij het afkicken let me know.
Spongebobquote:
Nee van KLB. Dat was de periode dat hij in R&P posttequote:Op maandag 23 juni 2014 22:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan ik concluderen uit de zinsnede's "ik ben er zelf een prooi van geweest" en "als je ooit hulp nodig hebt bij het afkicken let me know"...
dat hij zelf heeft moeten afkicken van FOK! ?
Wat een triest figuur.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan ik concluderen uit de zinsnede's "ik ben er zelf een prooi van geweest" en "als je ooit hulp nodig hebt bij het afkicken let me know"...
Dacht al.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Spongebob
CB's gezicht paste daar gewoon goed bij
Volgens mij heeft die boi irl allemaal andere probleempjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:52 schreef Zaktabak het volgende:
Bijna stukje oranjetompouce uitgespuugd.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Die spongegast is gewoon een soort Modus.
quote:
Dit is CB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |