Zitten jullie met ze alle in een internet café te Fokken ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij leest gewoon mee hoor.
Hoi modus!
Wie ben jij?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik post hier gvd de hele dag
Ja want mensen hebben natuurlijk nooit gewoon een topic openstaan en dan om de 3 min. F5. Try harder next time, faalhaas.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hjb ik probeer sherlock te omzeilen bitch
Ik weet er maar eentje, andere weet ik niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar met wie heb je gedate dan of is dat weer te veel gevraagd?
pftquote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent zulks een vrolijke lieve opgewekte meid!
maar we hebben nooit echt interactie, jij en ikquote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik post hier gvd de hele dag
Omdat je normaal heel aardig en goedwillend blijft, zoals een dame betaamt.quote:
niet om de seconde autorefresh aan hebben staanquote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want mensen hebben natuurlijk nooit gewoon een topic openstaan en dan om de 3 min. F5. Try harder next time, faalhaas.
Heb jij geen automatische updates?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want mensen hebben natuurlijk nooit gewoon een topic openstaan en dan om de 3 min. F5. Try harder next time, faalhaas.
Echt hequote:Op maandag 23 juni 2014 22:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niet om de seconde autorefresh aan hebben staanwat ben jij voor user
Hoezo? Ben je bang voor Modus?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hjb ik probeer sherlock te omzeilen bitch
dat is alleen buiten de scquote:Op maandag 23 juni 2014 22:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat je normaal heel aardig en goedwillend blijft, zoals een dame betaamt.
Oh oke dan is het dus veel minder drama en gekkigheid zoals supergirl doet gelovenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet er maar eentje, andere weet ik niet.
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
hee zijn er gegadigden die met een groepje spongeboss in elkaar willen rammen?
Gridlok helemaal rechts.quote:
okquote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ja pijpen is daten volgens haar :Squote:Op maandag 23 juni 2014 22:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh oke dan is het dus veel minder drama en gekkigheid zoals supergirl doet geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 22:35:30 ]
Wajoow doet hij stoer tegen jou ik zet tupac op en pak hem volr jequote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou maar al te graag alle botten willen breken van die kankerautist.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
DM.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |