Ik vind het hier wel leuk eigenlijk.quote:
FOK!kers hebben allemaal angst voor vaginatjes tog xDquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel leuk eigenlijk.
Nee, er werden altijd dingen beweerd over naaktfoto's, tietfoto's etc. Die heeft heul niemand. Tenzij mijn vriendje ook stiekem een fokker isquote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eerst ontkende je toch altijd het bestaan van die foto's? Is het nu omdat je geen keus meer hebt?
Weet ik, maar wilde dat toch even zeggen.quote:
Jammer van sudoMquote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel leuk eigenlijk.
wij kennen elkaar nog niet zo goedquote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
waarom sta ik hier niet bij.
Bedoel je Modus?quote:
ahw durf je zijn naam niet te postenquote:
Hjb ik probeer sherlock te omzeilen bitchquote:
o ok doeiquote:Op maandag 23 juni 2014 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, er werden altijd dingen beweerd over naaktfoto's, tietfoto's etc. Die heeft heul niemand. Tenzij mijn vriendje ook stiekem een fokker is
Hij leest gewoon mee hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hjb ik probeer sherlock te omzeilen bitch
Maar met wie heb je gedate dan of is dat weer te veel gevraagd?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Het is net als met gewone dates weet je, na 1 date kan je het afkappen.En die kunnen ook gevaarlijk zijn.
Verdommequote:Op maandag 23 juni 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je wel voor bij Modus zijn idd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik post hier gvd de hele dagquote:Op maandag 23 juni 2014 22:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wij kennen elkaar nog niet zo goedik ben een beetje autistisch dus dat durf ik niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |