nee vertelquote:Op maandag 23 juni 2014 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
weten jullie wie er nog meer een slet is
o wow is dat hoe het werktquote:Op maandag 23 juni 2014 22:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja jij als je vanavond niet Kokuhaku kijkt.
Vijf is veel.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee joh ben je gek
ze is wel door mij gaan FOK!ken![]()
maar zo vind ik het wel weer welletjes allemaal, ander onderwerp, bijvoorbeeld het wk hockey dat we verloren hebben (mannen)
behoorlijk pittig materiaalquote:Op maandag 23 juni 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel pikante foto's gaan er al rond hier
quote:Op 23-06-2014 11:57 schreef Mortaxx
[..]
Er zijn betere plekken om te komen hehe![]()
wink wink nudge nudge
Mooi hoe FOK!chicks vrijwel altijd exposed worden zijnde een sletquote:
Als je CristelYang bedoelt..quote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
Wat heeft CY veel FOK!kers gedatet zeg, slet.
Cristelquote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je CristelYang bedoelt..
Been there done that.
FOK!kers die echt neuken zoals Mortaxx hanteren die dubbele standaarden niet, het zijn altijd die gefrustreerden.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe FOK!chicks vrijwel altijd exposed worden zijnde een slet.
Ook mooi hoe de dubbele standaard anno 2014 nog bestaat.
Hoef je de username niet eens per se voor te kennen.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alle usernames uit je hoofd kennen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!kers die echt neukenkroelen zoals Mortaxx hanteren die dubbele standaarden niet, het zijn altijd die gefrustreerden.
Ja kom op, die shit komt toch wel uit.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe FOK!chicks vrijwel altijd exposed worden zijnde een slet.
Ook mooi hoe de dubbele standaard anno 2014 nog bestaat.
Dat niet kunnenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alle usernames uit je hoofd kennen.
Chai's R&P-logica, wordt verworpen.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!kers die echt neuken zoals Mortaxx hanteren die dubbele standaarden niet, het zijn altijd die gefrustreerden.
haha ik een slet? why???quote:Op maandag 23 juni 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kom op, die shit komt toch wel uit.
Ik vind jou ook een slet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |