Op FOK! kan je over alles praten, maar bijna niemand heeft de tijd om alle topics door te pluizen. Vertel hier over een leuk topic uit je MyAT: geef een link en korte uitleg en leer zo nieuwe topics kennen !
Ik zal beginnen. Een topic dat ik veel bezoek is het crowdfundingtopic. Er zitten een hoop mensen met verstand over geld die je precies kunnen vertellen hoe je meer geld kan verdienen dan te sparen.
En vanaf nu mogen jullie er een paar posten, maar nog eentje van mijn kant. De titel zegt eigenlijk al genoeg: Opmerkelijke foto's van Funda. Rare foto's, dildo's op de nachtkast, eigenaardige kamers en bijzondere behangetjes. Alles komt voorbij .
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise. Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende: Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Af en toe komen ze in het nieuws voorbij, maar in dit topic kun je altijd terecht voor compleet verneukte en rare tattoo's. Af en toe best leuk om te lachen om wat mensen op hun lichaam zetten .
Een messenreclame bij een nieuwsbericht over vrouwbeschijdenissen? Reclame van een bedrijf wat erg negatief in het nieuws is? Het kan allemaal in dit topic vol misplaatste reclame.