Oh God, dat een tienermeisje dat wil oké, maar deze zit toch al rond de 50 jaar geloof ik.quote:
Tja de achterkant is beterquote:
Hoeft er dan weer niet zolang mee te lopenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh God, dat een tienermeisje dat wil oké, maar deze zit toch al rond de 50 jaar geloof ik.
Wat is het verhaal erachter, ik snap het nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef Jv1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik raar. Ambulance persoon o.i.d zal je gewoon reanimeren zelfs als je dit op je borst hebt staan.
Echt een teken dat je de hoop hebt opgegeven
Ik denk niet dat het echt een individueel verhaal zal zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het verhaal erachter, ik snap het niet
^ dat wat hierboven staat, maar ze moeten dan inderdaad gewoon reanimeren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het verhaal erachter, ik snap het niet
Nou ja meer onder het rare gedeelte maar is inderdaad misschien niet het goede topic hiervoor neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt een individueel verhaal zal zijn.
Sommige mensen willen niet gereanimeerd worden, daar heeft ieder zijn eigen redenen voor en ik vind dus niet dat het zomaar triest genoemd kan worden (zoals Jv1994 indirect doet).
Maar goed, deze vrouw zal dus ook niet gereanimeerd willen worden en heeft daarom "niet reanimeren" op haar borst laten tatoeėren.
Ik weet niet of er in de praktijk naar geluisterd wordt, maar ik vind dit eigenlijk niet op zijn plek staan in "compleet verneukte en rare tattoo's".
Mee eens, best triest als je dat op je lijf laat zetten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt een individueel verhaal zal zijn.
Sommige mensen willen niet gereanimeerd worden, daar heeft ieder zijn eigen redenen voor en ik vind dus niet dat het zomaar triest genoemd kan worden (zoals Jv1994 indirect doet).
Maar goed, deze vrouw zal dus ook niet gereanimeerd willen worden en heeft daarom "niet reanimeren" op haar borst laten tatoeėren.
Ik weet niet of er in de praktijk naar geluisterd wordt, maar ik vind dit eigenlijk niet op zijn plek staan in "compleet verneukte en rare tattoo's".
Nee dan oke.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm, misschien is die tattoo van voor dit bestond. Dan snap ik het wel. Anders is het een beetje raar, omdat niet effectief: het staat er, maar het geldt toch niet en je wordt dus gewoon gereanimeerd.
Nou ja, genoef off-topicactig gedoe van mijn kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |