Oh God, dat een tienermeisje dat wil oké, maar deze zit toch al rond de 50 jaar geloof ik.quote:
Tja de achterkant is beterquote:
Hoeft er dan weer niet zolang mee te lopenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh God, dat een tienermeisje dat wil oké, maar deze zit toch al rond de 50 jaar geloof ik.
Wat is het verhaal erachter, ik snap het nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef Jv1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik raar. Ambulance persoon o.i.d zal je gewoon reanimeren zelfs als je dit op je borst hebt staan.
Echt een teken dat je de hoop hebt opgegeven
Ik denk niet dat het echt een individueel verhaal zal zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het verhaal erachter, ik snap het niet
^ dat wat hierboven staat, maar ze moeten dan inderdaad gewoon reanimeren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het verhaal erachter, ik snap het niet
Nou ja meer onder het rare gedeelte maar is inderdaad misschien niet het goede topic hiervoor neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt een individueel verhaal zal zijn.
Sommige mensen willen niet gereanimeerd worden, daar heeft ieder zijn eigen redenen voor en ik vind dus niet dat het zomaar triest genoemd kan worden (zoals Jv1994 indirect doet).
Maar goed, deze vrouw zal dus ook niet gereanimeerd willen worden en heeft daarom "niet reanimeren" op haar borst laten tatoeëren.
Ik weet niet of er in de praktijk naar geluisterd wordt, maar ik vind dit eigenlijk niet op zijn plek staan in "compleet verneukte en rare tattoo's".
Mee eens, best triest als je dat op je lijf laat zetten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt een individueel verhaal zal zijn.
Sommige mensen willen niet gereanimeerd worden, daar heeft ieder zijn eigen redenen voor en ik vind dus niet dat het zomaar triest genoemd kan worden (zoals Jv1994 indirect doet).
Maar goed, deze vrouw zal dus ook niet gereanimeerd willen worden en heeft daarom "niet reanimeren" op haar borst laten tatoeëren.
Ik weet niet of er in de praktijk naar geluisterd wordt, maar ik vind dit eigenlijk niet op zijn plek staan in "compleet verneukte en rare tattoo's".
Nee dan oke.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm, misschien is die tattoo van voor dit bestond. Dan snap ik het wel. Anders is het een beetje raar, omdat niet effectief: het staat er, maar het geldt toch niet en je wordt dus gewoon gereanimeerd.
Nou ja, genoef off-topicactig gedoe van mijn kant.
Mooi, maar compleet onzinnig omdat over zes maanden niemand meer weet waar het overgaat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
Deze is niet verneukt, maar toch waarom![]()
[ afbeelding ]
omdat yoloquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
Deze is niet verneukt, maar toch waarom![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat sommige mensen wat langer na moeten denken ipv Yolo roepen en doenquote:
Maar wat jij denkt en vind, interesseert in deze niet veel mensen..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen wat langer na moeten denken ipv Yolo roepen en doen
Een paar weken terug bij 'het wilde oosten' wilde 2 mensen een 'soulamate'-tattoo. Dus ze geven dat door aan de tatoeeerster, die maakt een mooi voorbeeld...'soulmade'...gelukkig zagen ze de fout op tijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:44 schreef BigSmurf het volgende:
De tatoeëerders komen dan ook wel echt uit een ei. Of zouden die gewoon in zichzelf lachen en hun mond houden?
Waar helaas.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar wat jij denkt en vind, interesseert in deze niet veel mensen..
Tsja, dat tekentalent moet ergens compensatie vinden...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:48 schreef kvd het volgende:
[..]
Een paar weken terug bij 'het wilde oosten' wilde 2 mensen een 'soulamate'-tattoo. Dus ze geven dat door aan de tatoeeerster, die maakt een mooi voorbeeld...'soulmade'...gelukkig zagen ze de fout op tijd
Als dat mens talent had, had ik het haar nog 'vergeven', maar het was gewoon een 13-in-een-dozijn-overgetrokken-lettertypequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tsja, dat tekentalent moet ergens compensatie vinden...
bronquote:Britten gewaarschuwd voor tatoeage met spelfouten
Vertaalbureaus in Groot-Brittannië waarschuwen Britten om niet klakkeloos op internet vertaalde spreuken en andere inspirerende teksten op hun arm te laten tatoeëren. Het advies komt voor tientallen jongeren te laat: die lopen hun gehele leven rond met pijnlijke schrijf- en vertaalfouten.
Zo weet het Britse Veritas Language Solutions van een man die graag in Chinese karakters de tekst ’Leven en laten leven’ in inkt op zijn arm vereeuwigd wilde zien. De vertaling ging helemaal mis. Nu staat er ’zoetzure kip’ op zijn arm, aldus het vertaalbureau.
En dan was er de Britse vrouw die haar liefde voor haar vriendje David wilde bezegelen met de getatoeëerde tekst ’I love David’ in het Hebreeuws . Via de vertaalwebsite Babylon op internet zorgde ze zelf voor de vertaling. De vrouw gaat nu door het leven met de tekst ’Babylon is de toonaangevende vertaalsoftware’. Foutje!
Directeur Sharon Stephens van Babylon betreurt de gang van zaken. „Er is grote vraag naar vertalingen voor tatoeages. Maar juist dat kan leiden tot hilarische vertalingsfouten.”
Niet alleen gewone Britten zijn de dupe van de foute vertalingen. David Beckham liet de naam van zijn vrouw Victoria in het Hindi op zijn linkerarm zetten. Pijnlijk genoeg werd er een extra letter aan haar naam toegevoegd. Er staat nu ’Vihctoria’.
Woorden ontschieten me nu even...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:18 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Netjes opgelost ook![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |