quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:40 schreef Fredericm het volgende:
Linkje collin RE/SA grundbesitz.
Lijkt mij degelijk. Vonden we van Benner waarschijnlijk ook.Ik doe pas mee als ze een vermogen hebben van 300 miljoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en zelfs dan twijfel ik nog)
Pecunia non olet
quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:22 schreef geritz81 het volgende:
[..]
Linkje S. Dokter en F. Dokter :En meteen linkje S. Dokter en F. Dokter 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat iemand de shortstay aanvecht, omdat het gewoon omzeilen van de huur regels is. Dan zit er ineens permanente huurder in. Gebeurt ook wel eens volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:07 schreef impact9 het volgende:
[..]
42m2 valt niet altijd onder de middenhuur (lees Corop regio -> (+30-40 punten), desalniettemin verwacht ik dat je in dit betreffende geval gelijk hebt. Vandaar ook de shortstay verhuur, dan valt die erbuiten;-)
Dat is niet mogelijk - mits je de juiste regels toepast.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:10 schreef FokkerCF het volgende:
[..]
Totdat iemand de shortstay aanvecht, omdat het gewoon omzeilen van de huur regels is. Dan zit er ineens permanente huurder in. Gebeurt ook wel eens volgens mij.
Short Stay vindt de gemeente Amsterdam weer niet zo leuk, met een bijbehorende vergunnigsplicht.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:17 schreef impact9 het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk - mits je de juiste regels toepast.
Update Art*m T*lmachev en M.A. D*kenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:41 schreef Lezer8857 het volgende:
[..]
Ik heb navraag gedaan enkele dagen geleden maar nog geen reactie. Verwacht het begin komende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:40 schreef Fredericm het volgende:
Linkje collin RE/SA grundbesitz.
Lijkt mij degelijk. Vonden we van Benner waarschijnlijk ook.Ik vraag me af hoe jullie dit ontwikkelproject beoordelen tegen de toch wat stagnerende woningmarkt in (voormalig oost-)duitsland als ik alle moeizame aflossing/herfinancieringen bijvoorbeeld bij duitse cre projecten zie en ook een andre groot duits project bij ccf al snel wat hobbels lijkt te moeten nemen. Daar komt ook het ontwikkelrisico nog bij met een ltv NA realisatie van zo'n 89% obv taxatie (ik heb bedragen niet nagerekend), een LTV van 90% op een ontwikkelproject met zie ik niet echt als iets degelijks of beperkt risico (daar is overigens die 9% rente dan ook naar), of mis ik hier wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De extra aflossing van pulsar staat in de wallet op 5-1-26, maar in het aflossingschema op 31-12. Ik vermoed dat ze deze toch voor 2025 laten meetellen en deze in 2026 nog een keer wat aflossingsvrij kan aflossen.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een fout in de mail is. Het is op 5-1 bijgeschreven op het wallet, dus een tussentijdse aflossing in 2026.
In 2023 en 2024 hebben ze het ook in januari gedaan. In 2025 dus geen extra aflossing.
?quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:39 schreef KrekelJapie het volgende:
nog een keer wat aflossingsvrij kan aflossen.
De ondernemers hebben de mogelijkheid om éénmaal per kalenderjaar maximaal 10% van het oorspronkelijke leenbedrag af te lossen zonder extra vergoedingsrente. De looptijd zal hierbij gelijk blijven.quote:
Oké op die manier, helder.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:42 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
De ondernemers hebben de mogelijkheid om éénmaal per kalenderjaar maximaal 10% van het oorspronkelijke leenbedrag af te lossen zonder extra vergoedingsrente. De looptijd zal hierbij gelijk blijven.
Er staat nog een klein bedrag open en de rente is niet erg hoog dus van mij mogen ze de lening helemaal aflossen deze maandquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:39 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
De extra aflossing van pulsar staat in de wallet op 5-1-26, maar in het aflossingschema op 31-12. Ik vermoed dat ze deze toch voor 2025 laten meetellen en deze in 2026 nog een keer wat aflossingsvrij kan aflossen.
quote:De uitslag van de stemronde op basis van de ontvangen respons is als volgt:
Percentage eens: 81.83%
Percentage oneens: 18.17%
Ondertussen heeft de curator ons medegedeeld dat men nog in onderhandeling is met de koper over de laatste punten en komma's waarna de koopovereenkomst naar verwachting getekend zal worden.
Die zou ik ook wel willen. Was bij de Urker dekkenboer net te laatquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:04 schreef impact9 het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/wijnberg-bestratingen/
Veilig "deposito";-), incourant OG, dat wel.
Link welkom
Heb ik gelukkig mee kunnen nemen voor mijn dubbele inleg. 6,5% laat ik lopenquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:07 schreef Bobby100 het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen. Was bij de Urker dekkenboer net te laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees hier alleen niets over de ¤150.000,- die aangehouden zou worden als bouwdepot. Betalingen stopten nog net geen half jaar na begin lening. Zou dit bedrag al volledig zijn uitbetaald aan leningnemer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |