SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef maikel112 het volgende:
Ben benieuwd of hier mensen een bezichtiging komen doen...
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:25 schreef Kreator het volgende:
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
Robert M. approves.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:52 schreef josefiep het volgende:
[ afbeelding ]
Huis incl. kleuterschool?![]()
Link
Wauw, wat een prachtig huis. Zoiets hebben (inclusief de kids in een ruimte, kinderfeestje organiseren yeey!) is echt mijn uberdroom, voor ooit als ik groot ben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:52 schreef josefiep het volgende:
[ afbeelding ]
Huis incl. kleuterschool?![]()
Link
Tja. als het niet uitmaakt waar je gaat wonen..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wauw, wat een prachtig huis. Zoiets hebben (inclusief de kids in een ruimte, kinderfeestje organiseren yeey!) is echt mijn uberdroom, voor ooit als ik groot ben.
Ik heb het over het huis, de locatie heb ik eigenlijk niet eens naar gekekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja. als het niet uitmaakt waar je gaat wonen..
geen verkeerd huis idd, maar mij teveel baksteenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:30 schreef friekin_ het volgende:
En ik ben verliefd op dit huis
[ afbeelding ]
Niets meer aan doen70's
![]()
http://www.funda.nl/koop/weert/huis-48018450-kazernelaan-25/
Geen jassen aan de kapstok, nauwelijks persoonlijke spulletjes... Die mensen wonen er al niet meer, gok ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef jpajs het volgende:
2x wc papier op ???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier
Maar dan nog: de laatste rol meenemen...? Wat zijn dat voor schrapers?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Geen jassen aan de kapstok, nauwelijks persoonlijke spulletjes... Die mensen wonen er al niet meer, gok ik
en dan deze foto's ziet:quote:Schilderwerk binnen 2011 en buiten 2013 uitgevoerd.
Dan weet je dat je in ieder geval de onderdorpels aan de buitenkant kaal moet halen, grote kans op verkeerde houtrot reparatie als het schilderwerk zo is uitgevoerd door zo'n beun. Anders rot het lekker verder onder de vuller, ben je verder van huis.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef yoppybt het volgende:
Zo op het eerste gezicht niets mis met dit huis.
Totdat je in de beschrijving leest:
[..]
en dan deze foto's ziet:
Binnen:
[ afbeelding ]
Buiten:
[ afbeelding ]
Hier is duidelijk Beun de Haas aan het werk geweest.
3 jaar samples sparen voor deze badkamerquote:Op zondag 18 mei 2014 12:21 schreef k_man het volgende:
Lekker rustig wakker worden zo...
[ afbeelding ]
Pilates of SMquote:Op zondag 18 mei 2014 12:30 schreef k_man het volgende:
En wat is dit?
[ afbeelding ]
Gave foto met gezichtsbedrog;
[ afbeelding ]
Sjesus wat vreselijk!!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:21 schreef k_man het volgende:
Lekker rustig wakker worden zo...
[ afbeelding ]
Dat is wel erg weird jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |