SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef maikel112 het volgende:
Ben benieuwd of hier mensen een bezichtiging komen doen...
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:25 schreef Kreator het volgende:
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
Robert M. approves.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:52 schreef josefiep het volgende:
[ afbeelding ]
Huis incl. kleuterschool?![]()
Link
Wauw, wat een prachtig huis. Zoiets hebben (inclusief de kids in een ruimte, kinderfeestje organiseren yeey!) is echt mijn uberdroom, voor ooit als ik groot ben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:52 schreef josefiep het volgende:
[ afbeelding ]
Huis incl. kleuterschool?![]()
Link
Tja. als het niet uitmaakt waar je gaat wonen..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wauw, wat een prachtig huis. Zoiets hebben (inclusief de kids in een ruimte, kinderfeestje organiseren yeey!) is echt mijn uberdroom, voor ooit als ik groot ben.
Ik heb het over het huis, de locatie heb ik eigenlijk niet eens naar gekekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja. als het niet uitmaakt waar je gaat wonen..
geen verkeerd huis idd, maar mij teveel baksteenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:30 schreef friekin_ het volgende:
En ik ben verliefd op dit huis
[ afbeelding ]
Niets meer aan doen70's
![]()
http://www.funda.nl/koop/weert/huis-48018450-kazernelaan-25/
Geen jassen aan de kapstok, nauwelijks persoonlijke spulletjes... Die mensen wonen er al niet meer, gok ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef jpajs het volgende:
2x wc papier op ???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier
Maar dan nog: de laatste rol meenemen...? Wat zijn dat voor schrapers?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Geen jassen aan de kapstok, nauwelijks persoonlijke spulletjes... Die mensen wonen er al niet meer, gok ik
en dan deze foto's ziet:quote:Schilderwerk binnen 2011 en buiten 2013 uitgevoerd.
Dan weet je dat je in ieder geval de onderdorpels aan de buitenkant kaal moet halen, grote kans op verkeerde houtrot reparatie als het schilderwerk zo is uitgevoerd door zo'n beun. Anders rot het lekker verder onder de vuller, ben je verder van huis.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef yoppybt het volgende:
Zo op het eerste gezicht niets mis met dit huis.
Totdat je in de beschrijving leest:
[..]
en dan deze foto's ziet:
Binnen:
[ afbeelding ]
Buiten:
[ afbeelding ]
Hier is duidelijk Beun de Haas aan het werk geweest.
3 jaar samples sparen voor deze badkamerquote:Op zondag 18 mei 2014 12:21 schreef k_man het volgende:
Lekker rustig wakker worden zo...
[ afbeelding ]
Pilates of SMquote:Op zondag 18 mei 2014 12:30 schreef k_man het volgende:
En wat is dit?
[ afbeelding ]
Gave foto met gezichtsbedrog;
[ afbeelding ]
Sjesus wat vreselijk!!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:21 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel erg weird jaquote:
er zit een yogatoestand in, dus dit zal er ook wel mee te maken hebbenquote:
Keiharde yogaquote:Op zondag 18 mei 2014 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
er zit een yogatoestand in, dus dit zal er ook wel mee te maken hebben
Yoga. Een TRX heeft twee handvaten.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:50 schreef Nico987 het volgende:
Ik dacht iets van TRX is een trainingsmethode.. maar om deze discussie te voorkomen had ik ze dus toch even weg gehaald
ik vind dat best tofquote:Op zondag 18 mei 2014 12:21 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had je link nog niet gezien, maar op de 1 of andere manier zag ik meteen dat het Enschede was. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef yoppybt het volgende:
Zo op het eerste gezicht niets mis met dit huis.
Totdat je in de beschrijving leest:
[..]
en dan deze foto's ziet:
Binnen:
[ afbeelding ]
Buiten:
[ afbeelding ]
Hier is duidelijk Beun de Haas aan het werk geweest.
Waaronder een zeer bedenkelijk iets op het nachtkastjequote:Op zondag 18 mei 2014 19:15 schreef flipfluit het volgende:
Wie doet vandaag de afwas:
[ afbeelding ]
Leuke douche
[ afbeelding ]
En verder nog wel meer zooi.
Zoals?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Waaronder een zeer bedenkelijk iets op het nachtkastje![]()
[ afbeelding ]
Ik had ook al zoiets van dat kan wel in Enschede zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had je link nog niet gezien, maar op de 1 of andere manier zag ik meteen dat het Enschede was. Maar dat terzijde.
een lavalamp?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Waaronder een zeer bedenkelijk iets op het nachtkastje![]()
[ afbeelding ]
Die lamp steunt op zijn hoofd. Oh nee, toch nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:13 schreef Rensjebree het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)westgracht-25/fotos/
'Handvaten' is 'minder juist'.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
handvaten en handvatten is beide toegestaan in de hedendaagse spelling.
VET !quote:Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef pfaf het volgende:
We blijven maar even in Enschede, zei iemand blauw en gifgroen? Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest van het huis is ook erg 'vrolijk'..
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-48010839-berriehoek-83/
Nee hoor... logisch:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:43 schreef Nico987 het volgende:
gekke spellings wereld, want ik vind handvatten helemaal niet klinken..
En aanvatten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:43 schreef Nico987 het volgende:
gekke spellings wereld, want ik vind handvatten helemaal niet klinken..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef k_man het volgende:
Verdomd interessante discussie. Nu weer foto's graag.
Nou vooruit, omdat jij het vraagt:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef k_man het volgende:
Verdomd interessante discussie. Nu weer foto's graag.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het vraagt:
Deze badkamer
[ afbeelding ]
had ik niet verwacht in dit huis:
[ afbeelding ]
Vrijstaande en slecht onderhouden woning, gelegen langs het doorgaande vaarwater met diepe voortuin op het oosten. Deze woning heeft veel achterstallig onderhoud en is daarom een uitdagende klus voor de handige doe-het-zelver!
Hier: http://www.funda.nl/koop/burgwerd/huis-48096303-trekpad-32/
Ik heb eens op de site van de makelaar gekeken maar hij weet zijn huizen te omschrijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:57 schreef loecje het volgende:
ow help wat een tekst.
nog niet eens de 2e zin gelezen en ik zou de hele pagina al wegklikken. zo trek je toch geen kopers?
ik vind het echt een prachtig huisquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef Lienekien het volgende:
Ach, iemand die zo'n huis wil, haakt vast niet af om de tekst.
Mond- en klauwzeer desinfectieunitquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:30 schreef friekin_ het volgende:
Handen wassen, voeten wassen.
[ afbeelding ]
Smuiger, dat woord heb ik echt al tientallen jaren niet meer gehoordquote:
hier om de hoek is een restaurant dat zo heetquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Smuiger, dat woord heb ik echt al tientallen jaren niet meer gehoord
(Maar alle foto's van dat huis zijn scheef, dat is dan wel weer jammer)
"Fraai" weggewerkte spotjes + center-speaker van het audio systeem? (Zie de rood zwarte kabel die naar boven loopt)quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:43 schreef Angelfrouk het volgende:
...
What the fuck is dat rechts aan het plafond?
...
Dat verklaart een hoop!quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:21 schreef moeftie het volgende:
[..]
"Fraai" weggewerkte spotjes + center-speaker van het audio systeem? (Zie de rood zwarte kabel die naar boven loopt)
Jeses wat een prijskaartjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Leuk appartementje in Utrecht, beetje klein, ik miste nog een slaapkamer.
[ afbeelding ]
Oh wacht, die enge trap, waar gaat die naar toe?
[ afbeelding ]
... juist! Knus samen pitten in het nokkie!
Overigens prima sfeervolle foto's makelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |