Nee hoor... logisch:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:43 schreef Nico987 het volgende:
gekke spellings wereld, want ik vind handvatten helemaal niet klinken..
En aanvatten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:43 schreef Nico987 het volgende:
gekke spellings wereld, want ik vind handvatten helemaal niet klinken..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef k_man het volgende:
Verdomd interessante discussie. Nu weer foto's graag.
Nou vooruit, omdat jij het vraagt:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef k_man het volgende:
Verdomd interessante discussie. Nu weer foto's graag.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het vraagt:
Deze badkamer
[ afbeelding ]
had ik niet verwacht in dit huis:
[ afbeelding ]
Vrijstaande en slecht onderhouden woning, gelegen langs het doorgaande vaarwater met diepe voortuin op het oosten. Deze woning heeft veel achterstallig onderhoud en is daarom een uitdagende klus voor de handige doe-het-zelver!
Hier: http://www.funda.nl/koop/burgwerd/huis-48096303-trekpad-32/
Ik heb eens op de site van de makelaar gekeken maar hij weet zijn huizen te omschrijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:57 schreef loecje het volgende:
ow help wat een tekst.
nog niet eens de 2e zin gelezen en ik zou de hele pagina al wegklikken. zo trek je toch geen kopers?
ik vind het echt een prachtig huisquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef Lienekien het volgende:
Ach, iemand die zo'n huis wil, haakt vast niet af om de tekst.
Mond- en klauwzeer desinfectieunitquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:30 schreef friekin_ het volgende:
Handen wassen, voeten wassen.
[ afbeelding ]
Smuiger, dat woord heb ik echt al tientallen jaren niet meer gehoordquote:
hier om de hoek is een restaurant dat zo heetquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Smuiger, dat woord heb ik echt al tientallen jaren niet meer gehoord
(Maar alle foto's van dat huis zijn scheef, dat is dan wel weer jammer)
"Fraai" weggewerkte spotjes + center-speaker van het audio systeem? (Zie de rood zwarte kabel die naar boven loopt)quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:43 schreef Angelfrouk het volgende:
...
What the fuck is dat rechts aan het plafond?
...
Dat verklaart een hoop!quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:21 schreef moeftie het volgende:
[..]
"Fraai" weggewerkte spotjes + center-speaker van het audio systeem? (Zie de rood zwarte kabel die naar boven loopt)
Jeses wat een prijskaartjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Leuk appartementje in Utrecht, beetje klein, ik miste nog een slaapkamer.
[ afbeelding ]
Oh wacht, die enge trap, waar gaat die naar toe?
[ afbeelding ]
... juist! Knus samen pitten in het nokkie!
Overigens prima sfeervolle foto's makelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |