Vorige delen:quote:Het is onmogelijk om van iedereen die hier post te verlangen dat ze de naam weghalen van degene die de originele taalfout heeft gepost. Mensen gaan dat namelijk vergeten, bijvoorbeeld omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, maar vooral omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.
Als iemand zelf het citaat wil anonimiseren, dan is dat prima, maar voor de context is een linkje naar het topic wel handig. Aangeraden wordt om dan niet alleen de naam te verwijderen, maar ook de link naar de post in het citaat omdat de quotealert nog steeds functioneert zolang die link in het citaat staat.
Wordt dit alles niet weggehaald, dan gaan we daar ook geen drama van maken!
Discussies over deze reeks horen thuis in het TTK-feedbacktopic.
Wat weggevallen, maar deze fout past wel perfect binnen de context van het betreffende topic.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:19 schreef iemand het volgende:
Lekker bangrijk. Zolang de collega maar zijn auto rijdt, en niet mijn vriendin.
Die tank gelooft er zelf helemaal niets van!quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar is het ook waar dat er een sceptic tank is gevonden met overschotten van bijna 800 baby's?
Uit de krantenberichten en mijn verstand, denk ik dat de baby's in een beerput zijn gevonden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef thabit het volgende:
[..]
Die tank gelooft er zelf helemaal niets van!
Da's dus een septic tank.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:13 schreef Kees22 het volgende:
Uit de krantenberichten en mijn verstand, denk ik dat de baby's in een beerput zijn gevonden.
Een sceptic tank is een geheel andere manier om uitwerpselen te verwerken.
Wat jij bedoelde is een sceptische tank. Vermoed ik
Hypocriet versus hypercriet...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef Iemand het volgende:
ik zie steed beelden voorbij komen van alemaal turken en marokanen en negers die juicehn voor nederland dan denk ik waarom normaal gesproken zijn julie altijd tegen nederland aleen eigen cultuur eigen muziek draaien en nu ineens meejuichen is beetje hypercriet.
klacht: haatbaarden met oranje wangetjes
Dat verschil is aan deze poster niet besteed, denk ik.quote:
Mijn eerste gedachte (maar dat is ook niet correct gespeld) is een Titulaer met teveel suiker.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat verschil is aan deze poster niet besteed, denk ik.
Overigens wel een aardig gedachtenspel: wat zou hypercriet betekenen?
Das iets uit een kutoorlog?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef Mr.44 het volgende:
Guinness was mislukt bier dat aansloeg
gevulkaniseerd rubber was per ongeluk ontdekt
net als penislinie
Die vulkaan is ook wel leuk!quote:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=vulkaniseren&w=wquote:
Ghehehe, die is wel leukquote:
Nopequote:
Het blijkt beide te kunnen, maar ik heb nooit beter geweten dan met een C.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh ja?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vulkanisatie
http://www.encyclo.nl/begrip/vulkanisatie
Ik kan geen enkele betrouwbare bron vinden die vulkaniseren als vulcaniseren schrijft. Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:20 schreef Gravedigger het volgende:
Het blijkt beide te kunnen, maar ik heb nooit beter geweten dan met een C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |