net als de Roland TR-808 drummachine in house vaak gekoppeld met de even mislukte TB-303quote:Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
De Fender Rhodes? Volgens mij was die oorspronkelijk bedoeld om een akoestische piano na te bootsen. Iets dat hij in de verste verte niet doet, maar hij is later juist vanwege zijn typische geluid ontzettend populair geworden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:51 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
net als de Roland TR-808 drummachine in house vaak gekoppeld met de even mislukte TB-303
Das iets uit een kutoorlog?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef Mr.44 het volgende:
Guinness was mislukt bier dat aansloeg
gevulkaniseerd rubber was per ongeluk ontdekt
net als penislinie
Edit, waarschijnlijk 1 van de belangrijkste ontdekkingen in het verleden.quote:
lsd, maar dat was een succesquote:Op maandag 16 juni 2014 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
Serendipity heet dat. Bij toeval een briljante uitvinding doen. Bekendste is penicilline, maar heel veel belangrijke uitvindingen zijn per ongeluk gedaan.
Voor zover ik zo weet LSD, een aantal zoetstoffen, penicilline, post-it, kneedplastic nog wat van dat soort dingen. Je ziet het ook wel in patenten: 'surprisingly we found' en dat is nou juist ook het leuke van dingen onderzoeken. We denken het allemaal te snappen, maar toch, zelfs bij simpele dingen kun je iets heel nieuws vindenquote:
ik vind iedere dag dingen uit, maar meeste bestaat alquote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Voor zover ik zo weet LSD, een aantal zoetstoffen, penicilline, post-it, kneedplastic nog wat van dat soort dingen. Je ziet het ook wel in patenten: 'surprisingly we found' en dat is nou juist ook het leuke van dingen onderzoeken. We denken het allemaal te snappen, maar toch, zelfs bij simpele dingen kun je iets heel nieuws vinden
Ik ook, krijg er nog goed voor betaald ook!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik vind iedere dag dingen uit, maar meeste bestaat al
dan doe jij het beter dan mijquote:Op maandag 16 juni 2014 23:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ook, krijg er nog goed voor betaald ook!
ik heb bij mijn weten drie van "mijn uitvindingen" die geproduceerd en te koop zijn, maar daar heb ik nooit iets voor gekregen (niet dat ik dat wou, leek mij gewoon leuk idee)quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Beetje mazzel, goede opleiding en grote bek doet wonderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |