dat gaat helpen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Collega zegt dat zij ruzie zou maken en het niet zou toestaan.
Dat de vriend van de collega van TS dit waarschijnlijk niet eens zou vertellen omdat hij een moeilijk zeikwijf heeft.quote:
wat ultimatum?!!?!?!? Die andere bitch gelijk vol op haar bek beuken!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef Plantagehouder het volgende:
ik zou ruzie maken en een ultimatum stellen
Lieg niet. Uitmaken, per direct!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:45 schreef probeer het volgende:
Ja, je partner komt mensen van het andere geslacht tegen in zijn/haar leven.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gelijk dumpen, niet te vertrouwen die handel.
Haha ja, gewoon subtiel vragen of die vriend 'volgens het boek' carpoolt.quote:
Voor de zekerheid zou ik zijn auto wel inruilen voor 1 met een automaat, dan minimaliseer je het risico want schuine en hitsige grapjes over de versnellingsknuppel kunnen dan al niet meer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Hallo iedereen,
Ik had net een interessante discussie met een collega, waar we het niet eens over werden. Daarom wil ik graag het onderwerp hier neerzetten en kijken hoe er gemiddeld over wordt gedacht.
Stelling: Je hebt een vriend en zijn vrouwelijke collega doet aan carpoolen bij hem, dus rijdt elke keer mee als ze voor werk ergens naartoe moeten.
Wat zou jouw reactie zijn als zijn vriendin?
- Laten gaan en denken: ach joh, is toch voor werk allemaal.
- Ruzie maken en zeggen dat dat anders moet.
- Aangeven dat je het niet fijn vindt.
Of iets anders?
Ikzelf zou aangeven dat ik het niet fijn vind, maar aangezien het voor werk is en als het niet te vaak voorkomt, verder laten gaan.
Wat zeggen jullie?
Op kantoor is het anders dan in de auto toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:39 schreef Syntos het volgende:
Wat maakt dat korte ritje uit als je anders 8 uur per dag met die collega samenwerkt?
Dan stel je je wel aan als je je hier druk om gaat maken.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Laten gaan en denken: ach joh, is toch voor werk allemaal.
Want in een relatie mag je geen andere sociale contacten opdoen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Op kantoor is het anders dan in de auto toch?
Op kantoor ben je als het goed is, toch echt bezig met je eigen werkzaamheden en is het zakelijk, maar in de auto wordt het toch een beetje privé en vooral als het om lange ritten gaat, ga je persoonlijke dingen lopen praten.
Ik heb zelf ook een tijdje gecarpoolt (geen idee hoe je het schrijft) en toen praatte ik gezellig over van alles en nog wat met mijn collega..
Dus daarom zou ik toch wel aangeven dat ik het niet fijn vind, maar verder laten gaan.
Laat ik je uit de droom helpen: op kantoor kun je ook privégesprekken met elkaar hebben. Dood moment op de dag, kopje koffie erbij en even spuien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Op kantoor ben je als het goed is, toch echt bezig met je eigen werkzaamheden en is het zakelijk, maar in de auto wordt het toch een beetje privé en vooral als het om lange ritten gaat, ga je persoonlijke dingen lopen praten.
Ik heb zelf ook een tijdje gecarpoolt (geen idee hoe je het schrijft) en toen praatte ik gezellig over van alles en nog wat met mijn collega..
Dus daarom zou ik toch wel aangeven dat ik het niet fijn vind, maar verder laten gaan.
En dan een hand vrij hebben om die subtiel bij de ander in het broekje te manoeuvreren? Nee, danku.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik zijn auto wel inruilen voor 1 met een automaat, dan minimaliseer je het risico want schuine en hitsige grapjes over de versnellingsknuppel kunnen dan al niet meer.
Het gaat niet om mijn gedachte he.. Ik zou er verder geen probleem van maken, aangezien het alleen voor werk is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:53 schreef Parzival het volgende:
denk dat TS denkt dat iedereen er in de ochtend onwijs sexy uitziet.. en dat elkaar even afraggen tijdens de file normaal is..
Lekker boeien wie er meerijdt... zolang ze niet op elkaar gaan rijden..
ik zou dr niet aan beginnen.. hoeft mijn vrouw/vriendin zich er ook geen zorgen over te maken..quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn gedachte he.. Ik zou er verder geen probleem van maken, aangezien het alleen voor werk is.
Ik vraag mij af hoe de rest erover nadenkt
Om nog maar te zwijgen van de befaamde bezemkasten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ik je uit de droom helpen: op kantoor kun je ook privégesprekken met elkaar hebben. Dood moment op de dag, kopje koffie erbij en even spuien.
Is dat ook bedreigend?
Volgens mij heb je grofweg twee categorieën: vrouwen voor wie dit territoriumdrift is (ze hebben er niet echt een probleem mee, maar willen wel even aangeven waar de grenzen liggen) en vrouwen die echt onzeker en jaloers zijn (echt bang dat ze belazerd gaan worden, slecht kunnen vertrouwen).quote:
Mijn ex behoorde, en behoort ongetwijfeld nog steeds, tot groep 2. Wat een helquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij heb je grofweg twee categorieën: vrouwen voor wie dit territoriumdrift is (ze hebben er niet echt een probleem mee, maar willen wel even aangeven waar de grenzen liggen) en vrouwen die echt onzeker en jaloers zijn (echt bang dat ze belazerd gaan worden, slecht kunnen vertrouwen).
Categorie een is nog niet zo'n ramp.
WTF!! Je vindt het vervelend als je vriend gezellig met iemand anders praat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Jij gaan geen sociaal praatje aan met je collega's tijdens het werk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je weet toch dat het voor bezette mannen absoluut verboden is te praten met een vrouw behalve als het bij de kassa bij de supermarkt is als ze vraagt of je het bonnetje wilt hebben. En dat is al op het randjequote:Op donderdag 12 juni 2014 12:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
WTF!! Je vindt het vervelend als je vriend gezellig met iemand anders praat?
Ben je wel lekker in je hoofd?
nou nee hoor. Ik denk dat er op kantoor 90% van de tijd helemaal niet over werkzaamheden gepraat wordt. Bij mij iig niet. Gewoon over van alles en nog wat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Tja..1986 het volgende:
TS, kan je hier even het mailadres van je vriend posten? Kan ik hem overbrengen dat hij het met je uit moet maken voordat het te laat is.
Grenzen aangeven? Door te zeggen dat ze het niet zo fijn vindt als je elke dag met een vrouwelijke collega meerijdt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij heb je grofweg twee categorieën: vrouwen voor wie dit territoriumdrift is (ze hebben er niet echt een probleem mee, maar willen wel even aangeven waar de grenzen liggen) en vrouwen die echt onzeker en jaloers zijn (echt bang dat ze belazerd gaan worden, slecht kunnen vertrouwen).
Categorie een is nog niet zo'n ramp.
"Fijne dag en tot vanavond!"quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Je hebt een vriend en zijn vrouwelijke collega doet aan carpoolen bij hem, dus rijdt elke keer mee als ze voor werk ergens naartoe moeten.
Dat doet ze uit wraak voor die keer dat haar vriend per ongeluk met z'n elleboog tegen dat meisje aankwam in de drukke tram.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Maar biecht maar op TS, hoeveel andere kerels neuk jij nou ongeveer per maand behalve je vriend? Zoals de waard is he.
Oh, ik dacht dat wel duidelijk was dat we hier een categorie twee te pakken hadden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Grenzen aangeven? Door te zeggen dat ze het niet zo fijn vindt als je elke dag met een vrouwelijke collega meerijdt?
Alleen het aangeven van die grens al, kom op zeg
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:00 schreef CaptainSushi het volgende:
Oftewel TS is jaloers en zijn vriendje mag niet carpoolen.
Triest
Dus als 'ie het nodig heeft mag het van jou? Ruimdenkend hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lol
Je bent niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lol
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:39 schreef Syntos het volgende:
Wat maakt dat korte ritje uit als je anders 8 uur per dag met die collega samenwerkt?
Dan stel je je wel aan als je je hier druk om gaat maken.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar TS, waarom stel je niet gewoon een trio voor?
Goh zeg, wat fijn dat dat 'mag' van jou...quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
He's so luckyquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Is dit een trollreactie? Pls zeg dat het zo isquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, het is wel spaarzaam enzo dus ik zou het niet verbieden. Wel zal ik zeker zo nu en dan mee rijden om te peilen of het niet te gezellig gaat worden. Uiteraard neem ik dan wel plaats op de achterbank en bemoei me niet met de gesprekken als ze onschuldig zijn, anders kom je toch al snel over als wantrouwig en bemoeiziek
Tenzij ze ontdekken dat jij je onder een kleedje op de achterbank hebt verstopt, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, het is wel spaarzaam enzo dus ik zou het niet verbieden. Wel zal ik zeker zo nu en dan mee rijden om te peilen of het niet te gezellig gaat worden. Uiteraard neem ik dan wel plaats op de achterbank en bemoei me niet met de gesprekken als ze onschuldig zijn, anders kom je toch al snel over als wantrouwig en bemoeiziek
Niet zijn probleem lijkt me. Van zoiets een punt maken is alles behalve redelijk dus zul je het zelf maar moeten handelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:21 schreef Dinus het volgende:
Ik kan me best iets voorstellen bij de vraag van topicstarter.
Ik zou het zelf mijn vriend nooit verbieden, maar toen hij een tijdje carpoolde vond ik dat best lastig soms.
Dat bleek namelijk een hele leuke vrouw te zijn. En ik vind het zelf best intiem om 's avonds laat samen in de auto te zitten met een lekker muziekje op.
En daar zat nu steeds een ander op "mijn" plek, een uur lang. Na een dagdienst had ik dat gevoel minder, maar 's avonds laat wel. Juist omdat ik dat zelf zo romantisch vind.
Nou, schiet maar.
Opsluiten in de kelder!quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou van mijn vriend eisen dat hij acuut ontslag zou nemen!
Dit bedoel ik nou.. Ze zijn een uur lang samen en er zit een 'ander' op jouw plek.. Samen naar 'jullie'' muziek aan het luisteren etc..quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:21 schreef Dinus het volgende:
Ik kan me best iets voorstellen bij de vraag van topicstarter.
Ik zou het zelf mijn vriend nooit verbieden, maar toen hij een tijdje carpoolde vond ik dat best lastig soms.
Dat bleek namelijk een hele leuke vrouw te zijn. En ik vind het zelf best intiem om 's avonds laat samen in de auto te zitten met een lekker muziekje op.
En daar zat nu steeds een ander op "mijn" plek, een uur lang. Na een dagdienst had ik dat gevoel minder, maar 's avonds laat wel. Juist omdat ik dat zelf zo romantisch vind.
Nou, schiet maar.
Meh... Dit klinkt me een beetje als: "ik heb nu eenmaal een temperament en mag me daarom onredelijk opstellen" in de oren. Ik zou daar, als ik de vriend in kwestie zou zijn, snel genoeg van hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
(misschien omdat ik geen rasechte nederlander ben en daarom anders denk? Vergeleken met mijn landgenoten denken we namelijk hetzelfde )
Mijn vriend is zelf ook niet de makkelijkste en heeft temperament, dus dat maakt het minder erg dat ik het ook heb, we begrijpen elkaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Meh... Dit klinkt me een beetje als: "ik heb nu eenmaal een temperament en mag me daarom onredelijk opstellen" in de oren. Ik zou daar, als ik de vriend in kwestie zou zijn, snel genoeg van hebben.
Ik snap niet waarom jij het niet normaal en niet ok vindt... Nogal onzeker over je relatie misschien, zou kunnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou.. Ze zijn een uur lang samen en er zit een 'ander' op jouw plek.. Samen naar 'jullie'' muziek aan het luisteren etc..
Ik vind het geen fijne gedachte en snap eigenlijk niet hoe het kan dat iedereen het maar normaal en ok vindt. (misschien omdat ik geen rasechte nederlander ben en daarom anders denk? Vergeleken met mijn landgenoten denken we namelijk hetzelfde )
Maar hoe reageerde jij toen? Had je er iets van gezegd of heb je het maar gelaten?
Ik vond dat ik niet het recht had er iets van te zeggen, omdat het eigenlijk te stom is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou.. Ze zijn een uur lang samen en er zit een 'ander' op jouw plek.. Samen naar 'jullie'' muziek aan het luisteren etc..
Ik vind het geen fijne gedachte en snap eigenlijk niet hoe het kan dat iedereen het maar normaal en ok vindt. (misschien omdat ik geen rasechte nederlander ben en daarom anders denk? Vergeleken met mijn landgenoten denken we namelijk hetzelfde )
Maar hoe reageerde jij toen? Had je er iets van gezegd of heb je het maar gelaten?
Over welk land hebben we het?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik het niet eens willen weten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Hallo iedereen,
Ik had net een interessante discussie met een collega, waar we het niet eens over werden. Daarom wil ik graag het onderwerp hier neerzetten en kijken hoe er gemiddeld over wordt gedacht.
Stelling: Je hebt een vriend en zijn vrouwelijke collega doet aan carpoolen bij hem, dus rijdt elke keer mee als ze voor werk ergens naartoe moeten.
- Ruzie maken en zeggen dat dat anders moet.
- Aangeven dat je het niet fijn vindt.
Of iets anders?
Ikzelf zou aangeven dat ik het niet fijn vind, maar aangezien het voor werk is en als het niet te vaak voorkomt, verder laten gaan.
Wat zeggen jullie?
Lijkt mij echt verschrikkelijk, ik had er sowieso wel wat van gezegd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:09 schreef Dinus het volgende:
[..]
Ik vond dat ik niet het recht had er iets van te zeggen, omdat het eigenlijk te stom is.
Maar ik was stiekum wel blij dat het afgelopen was omdat hij van baan veranderde.
Ze gingen ook altijd samen naar bedrijfsdingetjes, en dan moest hij haar van huis halen en weer terugbrengen enz.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:14 schreef Werkman het volgende:
Kerels neuken toch gewoon buiten de deur, zo zijn ze nou eenmaal.
Hmm misschien toch maar overwegen lesbisch te worden danquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik het niet eens willen weten.
Kerels neuken toch gewoon buiten de deur, zo zijn ze nou eenmaal.
Het enige wat je kunt hopen is dat de kennis je bespaart blijft en de schijn je gelukkig houd.
Zoek gewoon hulp aansteller.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:42 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Half Iran en half Azerbeidzjan
Zou ik sowieso gedaan hebben als het om mijn vriend ging, dan had hij mijn mening wel even duidelijk gewetenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Zoek gewoon hulp aansteller.
En beter, praat met je vriend
Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:46 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Zou ik sowieso gedaan hebben als het om mijn vriend ging, dan had hij mijn mening wel even duidelijk geweten
Het was een onderwerp waar ik over discussiëerde met een collega en wilde weten of de iraansen onder elkaar alleen zelfde gedachten hebben of dat iedereen dat zo'n beetje vindt..
Het is wel de waarheid.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:52 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
En mensen met een temprament.
Met andere woorden is het gewoon iemand met een kort lontje.
Irritant volk.
Kort lontje dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het is wel de waarheid.
Nee kort lontje zou ik het niet noemen, ik kan alleen wel boos worden om dingen waar anderen onverschillig over kunnen zijn, maar ja mijn Nederlandse vriend ook, dus is ook niet echt volkafhankelijk merk ik
Volgens mij doe jij je veel naïever voor dan je bent. Of woon je hier pas een paar maanden?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:46 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Zou ik sowieso gedaan hebben als het om mijn vriend ging, dan had hij mijn mening wel even duidelijk geweten
Het was een onderwerp waar ik over discussiëerde met een collega en wilde weten of de iraansen onder elkaar alleen zelfde gedachten hebben of dat iedereen dat zo'n beetje vindt..
Die autorit gaat het verschil niet maken. Als je vriend die dame ziet zitten, en andersom ook, dan redden ze het ook wel met de reguliere omgang op het kantoor als ze dat zouden willen. Zoals al werd aangegeven: op kantoor is ruimte en gelegenheid genoeg. Zeker als ze op dossiers samenwerken. Dus zorgen om sec de autorit zijn echt complete bullshit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Toch vind ik een autorit persoonlijker.. het is niet zo zeer dat ik denk dat hij vreemd gaat of dat hij haar leuk gaat vinden, maar gewoon het principe..quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die autorit gaat het verschil niet maken. Als je vriend die dame ziet zitten, en andersom ook, dan redden ze het ook wel met de reguliere omgang op het kantoor als ze dat zouden willen. Zoals al werd aangegeven: op kantoor is ruimte en gelegenheid genoeg. Zeker als ze op dossiers samenwerken. Dus zorgen om sec de autorit zijn echt complete bullshit.
Het punt is: als jij hier een probleem zou van gaan maken dan zorg je er hoogstpersoonlijk voor dat iets wat niets te betekenen heeft - een autorit - ineens een spannend randje krijgt. Dan creëer je het probleem dus zelf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Toch vind ik een autorit persoonlijker.. het is niet zo zeer dat ik denk dat hij vreemd gaat of dat hij haar leuk gaat vinden, maar gewoon het principe..
Dat bitch moet uit de auto blijven
Nou zeg, mag mijn vriend daar ook solliciteren?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:08 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriend woont 1200 meter van zijn werk, dat kan hij ook per fiets doen (en heb ik tenminste de auto tot m'n beschikking).
Plus hij heeft geen vrouwelijke collega's, hij heeft een echt mannenberoep. En daar ben ik stiekem wel een beetje blij om.
Sinds wanneer is de auto van je vriend ook jouw territorium? Of nouja, de passagiersstoel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Toch vind ik een autorit persoonlijker.. het is niet zo zeer dat ik denk dat hij vreemd gaat of dat hij haar leuk gaat vinden, maar gewoon het principe..
Het is die bitch. En een enorm sneue opmerking.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef Sweetylicious het volgende:
Ze is geen rasechte Nederlandse he..quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is die bitch. En een enorm sneue opmerking.
Buiten dat is haar Nederland best goed.quote:
Haar daar op aanvallen zou sneu zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten dat is haar Nederland best goed.
Dat doe ik dan ook niet. Maar een collega van je vriend een bitch noemen omdat je irrationeel jaloers bent, vind ik wel sneu. Op die opmerking reageer ik dan ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:33 schreef Osiris024 het volgende:
Haar daar op aanvallen zou sneu zijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Maar een collega van je vriend een bitch noemen omdat je irrationeel jaloers bent, vind ik wel sneu. Op die opmerking reageer ik dan ook.
Sinds hij een relatie heeft met mij..quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef StrawberrySwing het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de auto van je vriend ook jouw territorium? Of nouja, de passagiersstoel.
Excuses, het is inderdaad de bitch en dus ook die bitchquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is die bitch. En een enorm sneue opmerking.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Help, mijn vriend erkent dat er meer meisjes in de wereld zijn dan alleen ik.
Godverdomme
Het is niet dat ik hem niet zou vertrouwen, echt niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou me zorgen gaan maken als mijn partner er een punt van zou maken als ik zou carpoolen met een man. Rij regelmatig met mannelijke collega's naar een klant oid, maar het zou niet in mijn hoofd opkomen dat er iets zou kunnen gebeuren. Beetje zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten gevoel.
gossiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Sinds hij een relatie heeft met mij..
Lol. Het is zijn Auto en dus zijn plek , blijf jij maar gewoon in de keuken zo als het hoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Sinds hij een relatie heeft met mij..
Besmeuren wat verschrikkelijk misschien drinkt ze wel koffie op de plek waar ik altijd zit.... Schande , die moet op de galg.......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem niet zou vertrouwen, echt niet.
Het probleem is meer, dat ik het geen fijn idee vind.. ik zie de passagiersstoel als de stoel van de partner, waar ik dus altijd zit (jaja mannen mogen achter het stuur) en het idee dat er dan een andere vrouw op mijn plek zit, geeft mij geen goed gevoel.
Ik heb bijvoorbeeld heel veel leuke herinneringen in zijn auto, veel afgesproken in de pauzes en samen geknuffeld en veel gereisd samen. Ik wil niet dat een andere vrouw mijn herinneringen verpest, dat het opeens niet meer alleen m..jn plek is, maar ook van zijn collega.
Je vindt het geen fijn idee, gevoeltje zus, plekje zo, herinneringetje blaa. Omfg word eens volwassen. Je bent toch geen 15 meer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het probleem is meer, dat ik het geen fijn idee vind.. ik zie de passagiersstoel als de stoel van de partner, waar ik dus altijd zit (jaja mannen mogen achter het stuur) en het idee dat er dan een andere vrouw op mijn plek zit, geeft mij geen goed gevoel.
Ik heb bijvoorbeeld heel veel leuke herinneringen in zijn auto, veel afgesproken in de pauzes en samen geknuffeld en veel gereisd samen. Ik wil niet dat een andere vrouw mijn herinneringen verpest, dat het opeens niet meer alleen mijn plek is, maar ook van zijn collega.
Simpel: bang om de ander kwijt te raken (aan een jonger bloempje).quote:Op zondag 15 juni 2014 17:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen altijd zo onzeker in hun relatie?
Dat zal het wel zijn ja. Is in 99% de reden dat er een topic wordt geopend hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Simpel: bang om de ander kwijt te raken (aan een jonger bloempje).
Zoveel vrouwen die zich zorgen maken om niks omdat hun man aan het werk is met collega'squote:Op zondag 15 juni 2014 21:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zoveel mannen die alleen maar met hun pik denken als ze een nieuwe lekkere collega, buurvrouw, enz krijgen. Die vergeten totaal dat ze een mooie relatie hebben en die niet op het spel moeten zetten voor een neukertje.
Kwestie van vertrouwen. Ik vertrouw mijn partner blindelings en hij mij ook. Nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen altijd zo onzeker in hun relatie?
Onzin, als er niets mis is met je relatie, dan is er geen reden om je plezier buiten de deur te zoeken. Als dat wel gebeurt, was je er al naar op zoek.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zoveel mannen die alleen maar met hun pik denken als ze een nieuwe lekkere collega, buurvrouw, enz krijgen. Die vergeten totaal dat ze een mooie relatie hebben en die niet op het spel moeten zetten voor een neukertje.
Hoezo, dan is de kans groter dat ze samen naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:08 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriend woont 1200 meter van zijn werk, dat kan hij ook per fiets doen (en heb ik tenminste de auto tot m'n beschikking).
Plus hij heeft geen vrouwelijke collega's, hij heeft een echt mannenberoep. En daar ben ik stiekem wel een beetje blij om.
En als ze met haar auto carpoolen en zij achter het stuur zit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld heel veel leuke herinneringen in zijn auto, veel afgesproken in de pauzes en samen geknuffeld en veel gereisd samen. Ik wil niet dat een andere vrouw mijn herinneringen verpest, dat het opeens niet meer alleen mijn plek is, maar ook van zijn collega.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:32 schreef RipMcPants het volgende:
Bedankt voor de kick! Kan ik nog even lachen (of eerder huilen) om al die labiele, onzekere wijven
Als die herinneringen verpest worden doe je dat toch echt zelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Nee, wel poëzie.quote:
Ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, wel poëzie.
(Ja, ALS we dan gaan zeiken)
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
The girl has some serious issues, mmkay?quote:
Some issues? Ik zou me serieus laten nakijken bij dit soort problemen. Het feit dat het passagiersstoel heet is reden genoeg om te eisen dat daar niemand anders op zit.... Dan zit er echt een behoorlijk steekje los.....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The girl has some serious issues, mmkay?
Ja, waar stopt het?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Some issues? Ik zou me serieus laten nakijken bij dit soort problemen. Het feit dat het passagiersstoel heet is reden genoeg om te eisen dat daar niemand anders op zit.... Dan zit er echt een behoorlijk steekje los.....
Erger nog, het idee dat een andere vrouw op straat naar hem kijkt.....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, waar stopt het?
"Het idee dat er een andere vrouw op die passagiersstoel zit!"
Het idee dat er bij de subway een andere vrouw hem een broodje maakt!
Het idee dat bij de starbucks een andere vrouw zijn koffie maakt!
Het idee dat in t Anne Frank Plantsoen iemand anders aan zijn piel lurkt!
Het idee dat bij een kledingzaak een andere vrouw aan zijn kleding zit!
Ik zou m vast doodschieten, dan kan niemand meer iets met hem!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Erger nog, het idee dat een andere vrouw op straat naar hem kijkt.....
Lijkt mij ook het beste jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou m vast doodschieten, dan kan niemand meer iets met hem!
Ik moest het 4 keer lezen om zeker te zijn dat ik het goed lasquote:
De islamisering dringt nu ook al op deze plekken in de samenleving door ....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Some issues? Ik zou me serieus laten nakijken bij dit soort problemen. Het feit dat het passagiersstoel heet is reden genoeg om te eisen dat daar niemand anders op zit.... Dan zit er echt een behoorlijk steekje los.....
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De islamisering dringt nu ook al op deze plekken in de samenleving door ....
Als er geen vrouwen meer op de passagierstoel mogen zitten, en gescheiden moeten leven van andere mannen dan hun echtgenoot, dat soort praktijken kennen we van moslimlanden.......quote:
Hmm ja beetje vergezocht om van een jaloerse doos naar een moslimland te komenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Als er geen vrouwen meer op de passagierstoel mogen zitten, en gescheiden moeten leven van andere mannen dan hun echtgenoot, dat soort praktijken kennen we van moslimlanden.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |