"Fijne dag en tot vanavond!"quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Je hebt een vriend en zijn vrouwelijke collega doet aan carpoolen bij hem, dus rijdt elke keer mee als ze voor werk ergens naartoe moeten.
Wat zou jouw reactie zijn als zijn vriendin?
Dat doet ze uit wraak voor die keer dat haar vriend per ongeluk met z'n elleboog tegen dat meisje aankwam in de drukke tram.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Maar biecht maar op TS, hoeveel andere kerels neuk jij nou ongeveer per maand behalve je vriend? Zoals de waard is he.
Oh, ik dacht dat wel duidelijk was dat we hier een categorie twee te pakken hadden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Grenzen aangeven? Door te zeggen dat ze het niet zo fijn vindt als je elke dag met een vrouwelijke collega meerijdt?
Alleen het aangeven van die grens al, kom op zeg
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:00 schreef CaptainSushi het volgende:
Oftewel TS is jaloers en zijn vriendje mag niet carpoolen.
Triest
Dus als 'ie het nodig heeft mag het van jou? Ruimdenkend hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lol
Je bent niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lol
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:39 schreef Syntos het volgende:
Wat maakt dat korte ritje uit als je anders 8 uur per dag met die collega samenwerkt?
Dan stel je je wel aan als je je hier druk om gaat maken.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
- Laten gaan en denken: ach joh, is toch voor werk allemaal.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar TS, waarom stel je niet gewoon een trio voor?
Goh zeg, wat fijn dat dat 'mag' van jou...quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
He's so luckyquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Is dit een trollreactie? Pls zeg dat het zo isquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, het is wel spaarzaam enzo dus ik zou het niet verbieden. Wel zal ik zeker zo nu en dan mee rijden om te peilen of het niet te gezellig gaat worden. Uiteraard neem ik dan wel plaats op de achterbank en bemoei me niet met de gesprekken als ze onschuldig zijn, anders kom je toch al snel over als wantrouwig en bemoeiziek
Tenzij ze ontdekken dat jij je onder een kleedje op de achterbank hebt verstopt, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, het is wel spaarzaam enzo dus ik zou het niet verbieden. Wel zal ik zeker zo nu en dan mee rijden om te peilen of het niet te gezellig gaat worden. Uiteraard neem ik dan wel plaats op de achterbank en bemoei me niet met de gesprekken als ze onschuldig zijn, anders kom je toch al snel over als wantrouwig en bemoeiziek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |