dat gaat helpen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Collega zegt dat zij ruzie zou maken en het niet zou toestaan.
Dat de vriend van de collega van TS dit waarschijnlijk niet eens zou vertellen omdat hij een moeilijk zeikwijf heeft.quote:
wat ultimatum?!!?!?!? Die andere bitch gelijk vol op haar bek beuken!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef Plantagehouder het volgende:
ik zou ruzie maken en een ultimatum stellen
Lieg niet. Uitmaken, per direct!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:45 schreef probeer het volgende:
Ja, je partner komt mensen van het andere geslacht tegen in zijn/haar leven.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gelijk dumpen, niet te vertrouwen die handel.
Haha ja, gewoon subtiel vragen of die vriend 'volgens het boek' carpoolt.quote:
Voor de zekerheid zou ik zijn auto wel inruilen voor 1 met een automaat, dan minimaliseer je het risico want schuine en hitsige grapjes over de versnellingsknuppel kunnen dan al niet meer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Hallo iedereen,
Ik had net een interessante discussie met een collega, waar we het niet eens over werden. Daarom wil ik graag het onderwerp hier neerzetten en kijken hoe er gemiddeld over wordt gedacht.
Stelling: Je hebt een vriend en zijn vrouwelijke collega doet aan carpoolen bij hem, dus rijdt elke keer mee als ze voor werk ergens naartoe moeten.
Wat zou jouw reactie zijn als zijn vriendin?
- Laten gaan en denken: ach joh, is toch voor werk allemaal.
- Ruzie maken en zeggen dat dat anders moet.
- Aangeven dat je het niet fijn vindt.
Of iets anders?
Ikzelf zou aangeven dat ik het niet fijn vind, maar aangezien het voor werk is en als het niet te vaak voorkomt, verder laten gaan.
Collega zegt dat zij ruzie zou maken en het niet zou toestaan.
Wat zeggen jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |