dat gaat helpen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Collega zegt dat zij ruzie zou maken en het niet zou toestaan.
Dat de vriend van de collega van TS dit waarschijnlijk niet eens zou vertellen omdat hij een moeilijk zeikwijf heeft.quote:
wat ultimatum?!!?!?!? Die andere bitch gelijk vol op haar bek beuken!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef Plantagehouder het volgende:
ik zou ruzie maken en een ultimatum stellen
Lieg niet. Uitmaken, per direct!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:45 schreef probeer het volgende:
Ja, je partner komt mensen van het andere geslacht tegen in zijn/haar leven.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gelijk dumpen, niet te vertrouwen die handel.
Haha ja, gewoon subtiel vragen of die vriend 'volgens het boek' carpoolt.quote:
Voor de zekerheid zou ik zijn auto wel inruilen voor 1 met een automaat, dan minimaliseer je het risico want schuine en hitsige grapjes over de versnellingsknuppel kunnen dan al niet meer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Hallo iedereen,
Ik had net een interessante discussie met een collega, waar we het niet eens over werden. Daarom wil ik graag het onderwerp hier neerzetten en kijken hoe er gemiddeld over wordt gedacht.
Stelling: Je hebt een vriend en zijn vrouwelijke collega doet aan carpoolen bij hem, dus rijdt elke keer mee als ze voor werk ergens naartoe moeten.
Wat zou jouw reactie zijn als zijn vriendin?
- Laten gaan en denken: ach joh, is toch voor werk allemaal.
- Ruzie maken en zeggen dat dat anders moet.
- Aangeven dat je het niet fijn vindt.
Of iets anders?
Ikzelf zou aangeven dat ik het niet fijn vind, maar aangezien het voor werk is en als het niet te vaak voorkomt, verder laten gaan.
Collega zegt dat zij ruzie zou maken en het niet zou toestaan.
Wat zeggen jullie?
Op kantoor is het anders dan in de auto toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:39 schreef Syntos het volgende:
Wat maakt dat korte ritje uit als je anders 8 uur per dag met die collega samenwerkt?
Dan stel je je wel aan als je je hier druk om gaat maken.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Laten gaan en denken: ach joh, is toch voor werk allemaal.
Want in een relatie mag je geen andere sociale contacten opdoen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Op kantoor is het anders dan in de auto toch?
Op kantoor ben je als het goed is, toch echt bezig met je eigen werkzaamheden en is het zakelijk, maar in de auto wordt het toch een beetje privé en vooral als het om lange ritten gaat, ga je persoonlijke dingen lopen praten.
Ik heb zelf ook een tijdje gecarpoolt (geen idee hoe je het schrijft) en toen praatte ik gezellig over van alles en nog wat met mijn collega..
Dus daarom zou ik toch wel aangeven dat ik het niet fijn vind, maar verder laten gaan.
Laat ik je uit de droom helpen: op kantoor kun je ook privégesprekken met elkaar hebben. Dood moment op de dag, kopje koffie erbij en even spuien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Op kantoor ben je als het goed is, toch echt bezig met je eigen werkzaamheden en is het zakelijk, maar in de auto wordt het toch een beetje privé en vooral als het om lange ritten gaat, ga je persoonlijke dingen lopen praten.
Ik heb zelf ook een tijdje gecarpoolt (geen idee hoe je het schrijft) en toen praatte ik gezellig over van alles en nog wat met mijn collega..
Dus daarom zou ik toch wel aangeven dat ik het niet fijn vind, maar verder laten gaan.
En dan een hand vrij hebben om die subtiel bij de ander in het broekje te manoeuvreren? Nee, danku.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik zijn auto wel inruilen voor 1 met een automaat, dan minimaliseer je het risico want schuine en hitsige grapjes over de versnellingsknuppel kunnen dan al niet meer.
Het gaat niet om mijn gedachte he.. Ik zou er verder geen probleem van maken, aangezien het alleen voor werk is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:53 schreef Parzival het volgende:
denk dat TS denkt dat iedereen er in de ochtend onwijs sexy uitziet.. en dat elkaar even afraggen tijdens de file normaal is..
Lekker boeien wie er meerijdt... zolang ze niet op elkaar gaan rijden..
ik zou dr niet aan beginnen.. hoeft mijn vrouw/vriendin zich er ook geen zorgen over te maken..quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn gedachte he.. Ik zou er verder geen probleem van maken, aangezien het alleen voor werk is.
Ik vraag mij af hoe de rest erover nadenkt
Om nog maar te zwijgen van de befaamde bezemkasten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ik je uit de droom helpen: op kantoor kun je ook privégesprekken met elkaar hebben. Dood moment op de dag, kopje koffie erbij en even spuien.
Is dat ook bedreigend?
Volgens mij heb je grofweg twee categorieën: vrouwen voor wie dit territoriumdrift is (ze hebben er niet echt een probleem mee, maar willen wel even aangeven waar de grenzen liggen) en vrouwen die echt onzeker en jaloers zijn (echt bang dat ze belazerd gaan worden, slecht kunnen vertrouwen).quote:
Mijn ex behoorde, en behoort ongetwijfeld nog steeds, tot groep 2. Wat een helquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij heb je grofweg twee categorieën: vrouwen voor wie dit territoriumdrift is (ze hebben er niet echt een probleem mee, maar willen wel even aangeven waar de grenzen liggen) en vrouwen die echt onzeker en jaloers zijn (echt bang dat ze belazerd gaan worden, slecht kunnen vertrouwen).
Categorie een is nog niet zo'n ramp.
WTF!! Je vindt het vervelend als je vriend gezellig met iemand anders praat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Jij gaan geen sociaal praatje aan met je collega's tijdens het werk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je weet toch dat het voor bezette mannen absoluut verboden is te praten met een vrouw behalve als het bij de kassa bij de supermarkt is als ze vraagt of je het bonnetje wilt hebben. En dat is al op het randjequote:Op donderdag 12 juni 2014 12:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
WTF!! Je vindt het vervelend als je vriend gezellig met iemand anders praat?
Ben je wel lekker in je hoofd?
nou nee hoor. Ik denk dat er op kantoor 90% van de tijd helemaal niet over werkzaamheden gepraat wordt. Bij mij iig niet. Gewoon over van alles en nog wat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Tja..1986 het volgende:
TS, kan je hier even het mailadres van je vriend posten? Kan ik hem overbrengen dat hij het met je uit moet maken voordat het te laat is.
Grenzen aangeven? Door te zeggen dat ze het niet zo fijn vindt als je elke dag met een vrouwelijke collega meerijdt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij heb je grofweg twee categorieën: vrouwen voor wie dit territoriumdrift is (ze hebben er niet echt een probleem mee, maar willen wel even aangeven waar de grenzen liggen) en vrouwen die echt onzeker en jaloers zijn (echt bang dat ze belazerd gaan worden, slecht kunnen vertrouwen).
Categorie een is nog niet zo'n ramp.
"Fijne dag en tot vanavond!"quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Je hebt een vriend en zijn vrouwelijke collega doet aan carpoolen bij hem, dus rijdt elke keer mee als ze voor werk ergens naartoe moeten.
Wat zou jouw reactie zijn als zijn vriendin?
Dat doet ze uit wraak voor die keer dat haar vriend per ongeluk met z'n elleboog tegen dat meisje aankwam in de drukke tram.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Maar biecht maar op TS, hoeveel andere kerels neuk jij nou ongeveer per maand behalve je vriend? Zoals de waard is he.
Oh, ik dacht dat wel duidelijk was dat we hier een categorie twee te pakken hadden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Grenzen aangeven? Door te zeggen dat ze het niet zo fijn vindt als je elke dag met een vrouwelijke collega meerijdt?
Alleen het aangeven van die grens al, kom op zeg
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:00 schreef CaptainSushi het volgende:
Oftewel TS is jaloers en zijn vriendje mag niet carpoolen.
Triest
Dus als 'ie het nodig heeft mag het van jou? Ruimdenkend hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lol
Je bent niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lol
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:39 schreef Syntos het volgende:
Wat maakt dat korte ritje uit als je anders 8 uur per dag met die collega samenwerkt?
Dan stel je je wel aan als je je hier druk om gaat maken.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
- Laten gaan en denken: ach joh, is toch voor werk allemaal.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar TS, waarom stel je niet gewoon een trio voor?
Goh zeg, wat fijn dat dat 'mag' van jou...quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
He's so luckyquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Is dit een trollreactie? Pls zeg dat het zo isquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, het is wel spaarzaam enzo dus ik zou het niet verbieden. Wel zal ik zeker zo nu en dan mee rijden om te peilen of het niet te gezellig gaat worden. Uiteraard neem ik dan wel plaats op de achterbank en bemoei me niet met de gesprekken als ze onschuldig zijn, anders kom je toch al snel over als wantrouwig en bemoeiziek
Tenzij ze ontdekken dat jij je onder een kleedje op de achterbank hebt verstopt, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, het is wel spaarzaam enzo dus ik zou het niet verbieden. Wel zal ik zeker zo nu en dan mee rijden om te peilen of het niet te gezellig gaat worden. Uiteraard neem ik dan wel plaats op de achterbank en bemoei me niet met de gesprekken als ze onschuldig zijn, anders kom je toch al snel over als wantrouwig en bemoeiziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |