Je bent niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lol
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:39 schreef Syntos het volgende:
Wat maakt dat korte ritje uit als je anders 8 uur per dag met die collega samenwerkt?
Dan stel je je wel aan als je je hier druk om gaat maken.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
- Laten gaan en denken: ach joh, is toch voor werk allemaal.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar TS, waarom stel je niet gewoon een trio voor?
Goh zeg, wat fijn dat dat 'mag' van jou...quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik ben geen hij maar zij en mijn vriend mag carpoolen, maar alleen indien nodig, niet zomaar voor de lol
He's so luckyquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:02 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Is dit een trollreactie? Pls zeg dat het zo isquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, het is wel spaarzaam enzo dus ik zou het niet verbieden. Wel zal ik zeker zo nu en dan mee rijden om te peilen of het niet te gezellig gaat worden. Uiteraard neem ik dan wel plaats op de achterbank en bemoei me niet met de gesprekken als ze onschuldig zijn, anders kom je toch al snel over als wantrouwig en bemoeiziek
Tenzij ze ontdekken dat jij je onder een kleedje op de achterbank hebt verstopt, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, het is wel spaarzaam enzo dus ik zou het niet verbieden. Wel zal ik zeker zo nu en dan mee rijden om te peilen of het niet te gezellig gaat worden. Uiteraard neem ik dan wel plaats op de achterbank en bemoei me niet met de gesprekken als ze onschuldig zijn, anders kom je toch al snel over als wantrouwig en bemoeiziek
Niet zijn probleem lijkt me. Van zoiets een punt maken is alles behalve redelijk dus zul je het zelf maar moeten handelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:21 schreef Dinus het volgende:
Ik kan me best iets voorstellen bij de vraag van topicstarter.
Ik zou het zelf mijn vriend nooit verbieden, maar toen hij een tijdje carpoolde vond ik dat best lastig soms.
Dat bleek namelijk een hele leuke vrouw te zijn. En ik vind het zelf best intiem om 's avonds laat samen in de auto te zitten met een lekker muziekje op.
En daar zat nu steeds een ander op "mijn" plek, een uur lang. Na een dagdienst had ik dat gevoel minder, maar 's avonds laat wel. Juist omdat ik dat zelf zo romantisch vind.
Nou, schiet maar.
Opsluiten in de kelder!quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou van mijn vriend eisen dat hij acuut ontslag zou nemen!
Dit bedoel ik nou.. Ze zijn een uur lang samen en er zit een 'ander' op jouw plek.. Samen naar 'jullie'' muziek aan het luisteren etc..quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:21 schreef Dinus het volgende:
Ik kan me best iets voorstellen bij de vraag van topicstarter.
Ik zou het zelf mijn vriend nooit verbieden, maar toen hij een tijdje carpoolde vond ik dat best lastig soms.
Dat bleek namelijk een hele leuke vrouw te zijn. En ik vind het zelf best intiem om 's avonds laat samen in de auto te zitten met een lekker muziekje op.
En daar zat nu steeds een ander op "mijn" plek, een uur lang. Na een dagdienst had ik dat gevoel minder, maar 's avonds laat wel. Juist omdat ik dat zelf zo romantisch vind.
Nou, schiet maar.
Meh... Dit klinkt me een beetje als: "ik heb nu eenmaal een temperament en mag me daarom onredelijk opstellen" in de oren. Ik zou daar, als ik de vriend in kwestie zou zijn, snel genoeg van hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
(misschien omdat ik geen rasechte nederlander ben en daarom anders denk? Vergeleken met mijn landgenoten denken we namelijk hetzelfde )
Mijn vriend is zelf ook niet de makkelijkste en heeft temperament, dus dat maakt het minder erg dat ik het ook heb, we begrijpen elkaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Meh... Dit klinkt me een beetje als: "ik heb nu eenmaal een temperament en mag me daarom onredelijk opstellen" in de oren. Ik zou daar, als ik de vriend in kwestie zou zijn, snel genoeg van hebben.
Ik snap niet waarom jij het niet normaal en niet ok vindt... Nogal onzeker over je relatie misschien, zou kunnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou.. Ze zijn een uur lang samen en er zit een 'ander' op jouw plek.. Samen naar 'jullie'' muziek aan het luisteren etc..
Ik vind het geen fijne gedachte en snap eigenlijk niet hoe het kan dat iedereen het maar normaal en ok vindt. (misschien omdat ik geen rasechte nederlander ben en daarom anders denk? Vergeleken met mijn landgenoten denken we namelijk hetzelfde )
Maar hoe reageerde jij toen? Had je er iets van gezegd of heb je het maar gelaten?
Ik vond dat ik niet het recht had er iets van te zeggen, omdat het eigenlijk te stom is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou.. Ze zijn een uur lang samen en er zit een 'ander' op jouw plek.. Samen naar 'jullie'' muziek aan het luisteren etc..
Ik vind het geen fijne gedachte en snap eigenlijk niet hoe het kan dat iedereen het maar normaal en ok vindt. (misschien omdat ik geen rasechte nederlander ben en daarom anders denk? Vergeleken met mijn landgenoten denken we namelijk hetzelfde )
Maar hoe reageerde jij toen? Had je er iets van gezegd of heb je het maar gelaten?
Over welk land hebben we het?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:29 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik het niet eens willen weten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef Sweetylicious het volgende:
Hallo iedereen,
Ik had net een interessante discussie met een collega, waar we het niet eens over werden. Daarom wil ik graag het onderwerp hier neerzetten en kijken hoe er gemiddeld over wordt gedacht.
Stelling: Je hebt een vriend en zijn vrouwelijke collega doet aan carpoolen bij hem, dus rijdt elke keer mee als ze voor werk ergens naartoe moeten.
Wat zou jouw reactie zijn als zijn vriendin?
- Laten gaan en denken: ach joh, is toch voor werk allemaal.
- Ruzie maken en zeggen dat dat anders moet.
- Aangeven dat je het niet fijn vindt.
Of iets anders?
Ikzelf zou aangeven dat ik het niet fijn vind, maar aangezien het voor werk is en als het niet te vaak voorkomt, verder laten gaan.
Collega zegt dat zij ruzie zou maken en het niet zou toestaan.
Wat zeggen jullie?
Lijkt mij echt verschrikkelijk, ik had er sowieso wel wat van gezegd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:09 schreef Dinus het volgende:
[..]
Ik vond dat ik niet het recht had er iets van te zeggen, omdat het eigenlijk te stom is.
Maar ik was stiekum wel blij dat het afgelopen was omdat hij van baan veranderde.
Ze gingen ook altijd samen naar bedrijfsdingetjes, en dan moest hij haar van huis halen en weer terugbrengen enz.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:14 schreef Werkman het volgende:
Kerels neuken toch gewoon buiten de deur, zo zijn ze nou eenmaal.
Hmm misschien toch maar overwegen lesbisch te worden danquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik het niet eens willen weten.
Kerels neuken toch gewoon buiten de deur, zo zijn ze nou eenmaal.
Het enige wat je kunt hopen is dat de kennis je bespaart blijft en de schijn je gelukkig houd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |