Nou zeg, mag mijn vriend daar ook solliciteren?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:08 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriend woont 1200 meter van zijn werk, dat kan hij ook per fiets doen (en heb ik tenminste de auto tot m'n beschikking).
Plus hij heeft geen vrouwelijke collega's, hij heeft een echt mannenberoep. En daar ben ik stiekem wel een beetje blij om.
Sinds wanneer is de auto van je vriend ook jouw territorium? Of nouja, de passagiersstoel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Toch vind ik een autorit persoonlijker.. het is niet zo zeer dat ik denk dat hij vreemd gaat of dat hij haar leuk gaat vinden, maar gewoon het principe..
Dat bitch moet uit de auto blijven
Het is die bitch. En een enorm sneue opmerking.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef Sweetylicious het volgende:
Dat bitch moet uit de auto blijven
Ze is geen rasechte Nederlandse he..quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is die bitch. En een enorm sneue opmerking.
Buiten dat is haar Nederland best goed.quote:
Haar daar op aanvallen zou sneu zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten dat is haar Nederland best goed.
Dat doe ik dan ook niet. Maar een collega van je vriend een bitch noemen omdat je irrationeel jaloers bent, vind ik wel sneu. Op die opmerking reageer ik dan ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:33 schreef Osiris024 het volgende:
Haar daar op aanvallen zou sneu zijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Maar een collega van je vriend een bitch noemen omdat je irrationeel jaloers bent, vind ik wel sneu. Op die opmerking reageer ik dan ook.
Sinds hij een relatie heeft met mij..quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef StrawberrySwing het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de auto van je vriend ook jouw territorium? Of nouja, de passagiersstoel.
Excuses, het is inderdaad de bitch en dus ook die bitchquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is die bitch. En een enorm sneue opmerking.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Help, mijn vriend erkent dat er meer meisjes in de wereld zijn dan alleen ik.
Godverdomme
Het is niet dat ik hem niet zou vertrouwen, echt niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou me zorgen gaan maken als mijn partner er een punt van zou maken als ik zou carpoolen met een man. Rij regelmatig met mannelijke collega's naar een klant oid, maar het zou niet in mijn hoofd opkomen dat er iets zou kunnen gebeuren. Beetje zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten gevoel.
gossiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Sinds hij een relatie heeft met mij..
Lol. Het is zijn Auto en dus zijn plek , blijf jij maar gewoon in de keuken zo als het hoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Sinds hij een relatie heeft met mij..
Besmeuren wat verschrikkelijk misschien drinkt ze wel koffie op de plek waar ik altijd zit.... Schande , die moet op de galg.......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem niet zou vertrouwen, echt niet.
Het probleem is meer, dat ik het geen fijn idee vind.. ik zie de passagiersstoel als de stoel van de partner, waar ik dus altijd zit (jaja mannen mogen achter het stuur) en het idee dat er dan een andere vrouw op mijn plek zit, geeft mij geen goed gevoel.
Ik heb bijvoorbeeld heel veel leuke herinneringen in zijn auto, veel afgesproken in de pauzes en samen geknuffeld en veel gereisd samen. Ik wil niet dat een andere vrouw mijn herinneringen verpest, dat het opeens niet meer alleen m..jn plek is, maar ook van zijn collega.
Je vindt het geen fijn idee, gevoeltje zus, plekje zo, herinneringetje blaa. Omfg word eens volwassen. Je bent toch geen 15 meer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het probleem is meer, dat ik het geen fijn idee vind.. ik zie de passagiersstoel als de stoel van de partner, waar ik dus altijd zit (jaja mannen mogen achter het stuur) en het idee dat er dan een andere vrouw op mijn plek zit, geeft mij geen goed gevoel.
Ik heb bijvoorbeeld heel veel leuke herinneringen in zijn auto, veel afgesproken in de pauzes en samen geknuffeld en veel gereisd samen. Ik wil niet dat een andere vrouw mijn herinneringen verpest, dat het opeens niet meer alleen mijn plek is, maar ook van zijn collega.
Simpel: bang om de ander kwijt te raken (aan een jonger bloempje).quote:Op zondag 15 juni 2014 17:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen altijd zo onzeker in hun relatie?
Dat zal het wel zijn ja. Is in 99% de reden dat er een topic wordt geopend hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Simpel: bang om de ander kwijt te raken (aan een jonger bloempje).
Zoveel vrouwen die zich zorgen maken om niks omdat hun man aan het werk is met collega'squote:Op zondag 15 juni 2014 21:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zoveel mannen die alleen maar met hun pik denken als ze een nieuwe lekkere collega, buurvrouw, enz krijgen. Die vergeten totaal dat ze een mooie relatie hebben en die niet op het spel moeten zetten voor een neukertje.
Kwestie van vertrouwen. Ik vertrouw mijn partner blindelings en hij mij ook. Nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen altijd zo onzeker in hun relatie?
Onzin, als er niets mis is met je relatie, dan is er geen reden om je plezier buiten de deur te zoeken. Als dat wel gebeurt, was je er al naar op zoek.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zoveel mannen die alleen maar met hun pik denken als ze een nieuwe lekkere collega, buurvrouw, enz krijgen. Die vergeten totaal dat ze een mooie relatie hebben en die niet op het spel moeten zetten voor een neukertje.
Hoezo, dan is de kans groter dat ze samen naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:08 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriend woont 1200 meter van zijn werk, dat kan hij ook per fiets doen (en heb ik tenminste de auto tot m'n beschikking).
Plus hij heeft geen vrouwelijke collega's, hij heeft een echt mannenberoep. En daar ben ik stiekem wel een beetje blij om.
En als ze met haar auto carpoolen en zij achter het stuur zit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld heel veel leuke herinneringen in zijn auto, veel afgesproken in de pauzes en samen geknuffeld en veel gereisd samen. Ik wil niet dat een andere vrouw mijn herinneringen verpest, dat het opeens niet meer alleen mijn plek is, maar ook van zijn collega.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:32 schreef RipMcPants het volgende:
Bedankt voor de kick! Kan ik nog even lachen (of eerder huilen) om al die labiele, onzekere wijven
Als die herinneringen verpest worden doe je dat toch echt zelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Nee, wel poëzie.quote:
Ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, wel poëzie.
(Ja, ALS we dan gaan zeiken)
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
The girl has some serious issues, mmkay?quote:
Some issues? Ik zou me serieus laten nakijken bij dit soort problemen. Het feit dat het passagiersstoel heet is reden genoeg om te eisen dat daar niemand anders op zit.... Dan zit er echt een behoorlijk steekje los.....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The girl has some serious issues, mmkay?
Ja, waar stopt het?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Some issues? Ik zou me serieus laten nakijken bij dit soort problemen. Het feit dat het passagiersstoel heet is reden genoeg om te eisen dat daar niemand anders op zit.... Dan zit er echt een behoorlijk steekje los.....
Erger nog, het idee dat een andere vrouw op straat naar hem kijkt.....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, waar stopt het?
"Het idee dat er een andere vrouw op die passagiersstoel zit!"
Het idee dat er bij de subway een andere vrouw hem een broodje maakt!
Het idee dat bij de starbucks een andere vrouw zijn koffie maakt!
Het idee dat in t Anne Frank Plantsoen iemand anders aan zijn piel lurkt!
Het idee dat bij een kledingzaak een andere vrouw aan zijn kleding zit!
Ik zou m vast doodschieten, dan kan niemand meer iets met hem!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Erger nog, het idee dat een andere vrouw op straat naar hem kijkt.....
Lijkt mij ook het beste jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou m vast doodschieten, dan kan niemand meer iets met hem!
Ik moest het 4 keer lezen om zeker te zijn dat ik het goed lasquote:
De islamisering dringt nu ook al op deze plekken in de samenleving door ....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Some issues? Ik zou me serieus laten nakijken bij dit soort problemen. Het feit dat het passagiersstoel heet is reden genoeg om te eisen dat daar niemand anders op zit.... Dan zit er echt een behoorlijk steekje los.....
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De islamisering dringt nu ook al op deze plekken in de samenleving door ....
Als er geen vrouwen meer op de passagierstoel mogen zitten, en gescheiden moeten leven van andere mannen dan hun echtgenoot, dat soort praktijken kennen we van moslimlanden.......quote:
Hmm ja beetje vergezocht om van een jaloerse doos naar een moslimland te komenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Als er geen vrouwen meer op de passagierstoel mogen zitten, en gescheiden moeten leven van andere mannen dan hun echtgenoot, dat soort praktijken kennen we van moslimlanden.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |