Nou zeg, mag mijn vriend daar ook solliciteren?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:08 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriend woont 1200 meter van zijn werk, dat kan hij ook per fiets doen (en heb ik tenminste de auto tot m'n beschikking).
Plus hij heeft geen vrouwelijke collega's, hij heeft een echt mannenberoep. En daar ben ik stiekem wel een beetje blij om.
Sinds wanneer is de auto van je vriend ook jouw territorium? Of nouja, de passagiersstoel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Toch vind ik een autorit persoonlijker.. het is niet zo zeer dat ik denk dat hij vreemd gaat of dat hij haar leuk gaat vinden, maar gewoon het principe..
Dat bitch moet uit de auto blijven
Het is die bitch. En een enorm sneue opmerking.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef Sweetylicious het volgende:
Dat bitch moet uit de auto blijven
Ze is geen rasechte Nederlandse he..quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is die bitch. En een enorm sneue opmerking.
Buiten dat is haar Nederland best goed.quote:
Haar daar op aanvallen zou sneu zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten dat is haar Nederland best goed.
Dat doe ik dan ook niet. Maar een collega van je vriend een bitch noemen omdat je irrationeel jaloers bent, vind ik wel sneu. Op die opmerking reageer ik dan ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:33 schreef Osiris024 het volgende:
Haar daar op aanvallen zou sneu zijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Maar een collega van je vriend een bitch noemen omdat je irrationeel jaloers bent, vind ik wel sneu. Op die opmerking reageer ik dan ook.
Sinds hij een relatie heeft met mij..quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef StrawberrySwing het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de auto van je vriend ook jouw territorium? Of nouja, de passagiersstoel.
Excuses, het is inderdaad de bitch en dus ook die bitchquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is die bitch. En een enorm sneue opmerking.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Help, mijn vriend erkent dat er meer meisjes in de wereld zijn dan alleen ik.
Godverdomme
Het is niet dat ik hem niet zou vertrouwen, echt niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou me zorgen gaan maken als mijn partner er een punt van zou maken als ik zou carpoolen met een man. Rij regelmatig met mannelijke collega's naar een klant oid, maar het zou niet in mijn hoofd opkomen dat er iets zou kunnen gebeuren. Beetje zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten gevoel.
gossiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Sinds hij een relatie heeft met mij..
Lol. Het is zijn Auto en dus zijn plek , blijf jij maar gewoon in de keuken zo als het hoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Sinds hij een relatie heeft met mij..
Besmeuren wat verschrikkelijk misschien drinkt ze wel koffie op de plek waar ik altijd zit.... Schande , die moet op de galg.......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem niet zou vertrouwen, echt niet.
Het probleem is meer, dat ik het geen fijn idee vind.. ik zie de passagiersstoel als de stoel van de partner, waar ik dus altijd zit (jaja mannen mogen achter het stuur) en het idee dat er dan een andere vrouw op mijn plek zit, geeft mij geen goed gevoel.
Ik heb bijvoorbeeld heel veel leuke herinneringen in zijn auto, veel afgesproken in de pauzes en samen geknuffeld en veel gereisd samen. Ik wil niet dat een andere vrouw mijn herinneringen verpest, dat het opeens niet meer alleen m..jn plek is, maar ook van zijn collega.
Je vindt het geen fijn idee, gevoeltje zus, plekje zo, herinneringetje blaa. Omfg word eens volwassen. Je bent toch geen 15 meer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem niet zou vertrouwen, echt niet.
Het probleem is meer, dat ik het geen fijn idee vind.. ik zie de passagiersstoel als de stoel van de partner, waar ik dus altijd zit (jaja mannen mogen achter het stuur) en het idee dat er dan een andere vrouw op mijn plek zit, geeft mij geen goed gevoel.
Ik heb bijvoorbeeld heel veel leuke herinneringen in zijn auto, veel afgesproken in de pauzes en samen geknuffeld en veel gereisd samen. Ik wil niet dat een andere vrouw mijn herinneringen verpest, dat het opeens niet meer alleen mijn plek is, maar ook van zijn collega.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |