doe maar een dieplader.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Met jouw omvang kan je beter een bestelbusje huren denk ik?
Beter een stadsbus kapen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Met laadklep dan toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Met een draak.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat is juist de grap van diegene die net doet alsof je bij hem kan scoren, jij het jezelf helemaal moeilijk maken terwijl het toch niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:26 schreef NieuweNier het volgende:
[..]![]()
Ook echt precies nu ik misschien kan scoren wordt de fucking douche hier thuis verbouwd.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is juist de grap van diegene die net doet alsof je bij hem kan scoren, jij het jezelf helemaal moeilijk maken terwijl het toch niet gaat gebeuren.
En ja, ik zei hem, en nee, dat is geen foutje.
Heb al genoeg deuken in het dak ...quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:35 schreef bijdehand het volgende:
Alsof je de achterbank moet omklappen puur om te masturberen
Daarom cabrioquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb al genoeg deuken in het dak ...
Dude....bedenk iets..quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]![]()
Het is een chick. Ex fuck buddy. Hele lange situatie.
Anyways ik ga een andere keer afspreken. Seks terwijl je vies bent is echt
'Verdomd die vogels ook altijdquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op de snelweg de ruit van je achterligger raken.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:50 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel dekens neerleggen, zodat zijn 'vriendin' niet lek wordt geprikt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |