Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Vertel, wat is er apart aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook best via dm doen hoor
Maar goed, dan is het wel gebaseerd op mijn smaak. Misschien is die wel heel apart
Ik zei misschien. Je weet het nooitquote:
Ik heb geen idee, maar het zou best kunnen dat ik die ook even de deur wijs.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:07 schreef yats het volgende:
Je weet wat er dan gebeurd he? Zodra je niet meer zoekt staat er ineens een droomvrouw voor je neus. Zou je die dan afwijzen of is het puur de 'zoektocht' met bijbehorende dates waar je geen zin meer in hebt?
Match via Tinder, zij sprak mij eerst aan en van daar verder naar whatsapp. Gelijk maar afgesproken want ik ben heel slecht in dat hele whatsapp gezeik. Veel te vaak gezeik gehad dat ik nooit binnen een minuut reageerde ofzoquote:
Haha klinkt leuk, hoop voor je dat het ook leuk isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Match via Tinder, zij sprak mij eerst aan en van daar verder naar whatsapp. Gelijk maar afgesproken want ik ben heel slecht in dat hele whatsapp gezeik. Veel te vaak gezeik gehad dat ik nooit binnen een minuut reageerde ofzo.
Dus zondagavond wat drinken.
Dit is een zegen toch ? Weet je meteen dat het niks voor jou is en kan je kiezen tussen casual of meteen dumpen die hap.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Match via Tinder, zij sprak mij eerst aan en van daar verder naar whatsapp. Gelijk maar afgesproken want ik ben heel slecht in dat hele whatsapp gezeik. Veel te vaak gezeik gehad dat ik nooit binnen een minuut reageerde ofzo.Dus zondagavond wat drinken.
Dat is dan ook wel weer waar. Maar het is wel een epidemie, ik ben nog van de generatie die weet hoe het was voor whatsapp...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:51 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dit is een zegen toch ? Weet je meteen dat het niks voor jou is en kan je kiezen tussen casual of meteen dumpen die hap.
Welke leeftijdscategory/stjil date je ? Als je 22 jarige kapsters date snap ik het maar alles met enig zelfrespect kan hier redelijk mee omgaan naar mijn ervaring.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar. Maar het is wel een epidemie, ik ben nog van de generatie die weet hoe het was voor whatsapp...
Rond m'n eigen leeftijd (26). Misschien heb ik gewoon pech, maar blijkbaar is het niet meer normaal om een paar uur niet op je telefoon te kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:57 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategory/stjil date je ? Als je 22 jarige kapsters date snap ik het maar alles met enig zelfrespect kan hier redelijk mee omgaan in mijn ervaring.
Of je hebt pech of je trekt de verkeerde types aan, meer smaken zijn er volgens mij niet. Al snap ik het wel hoor, ik heb ook een hekel aan whatsapp alleen meer omdat ik zelf geen zin/tijd heb om een half uur op de bank te zitten met dat ding in mijn klauwen en dan 'te moeten whatsappen' oid :S.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rond m'n eigen leeftijd (26). Misschien heb ik gewoon pech, maar blijkbaar is het niet meer normaal om een paar uur niet op je telefoon te kijken.
Bekijk je instellingen eens..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:00 schreef yats het volgende:
Is het mogelijk je GPS uitgeschakeld te hebben zonder dat je dit weet?
Daar heb ik ook een hekel aan, dat geforceerde. Een berichtje sturen omdat 'het moet'quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:00 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Of je hebt pech of je trekt de verkeerde types aan, meer smaken zijn er volgens mij niet. Al snap ik het wel hoor, ik heb ook een hekel aan whatsapp alleen meer omdat ik zelf geen zin/tijd heb om een half uur op de bank te zitten met dat ding in mijn klauwen en dan 'te moeten whatsappen' oid :S.
Het antwoord is : dat kan dusquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bekijk je instellingen eens..
Staat het uit en je kan je dit niet herinneren gedaan te hebben "dan ja"
anders 'nee'
Maar ik ben geen 24'erquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
In mijn ervaring zal je al ruim vantevoren merken of iemand kalend is of niet. Dat steekt al eerder in de 20'ers de kop op. De non-kalende mannen zullen daarna nog een lange tijd een mooie bos houden. Was vooral gewoon benieuwd want de meeste vrouwen die ik ken zullen als 24'er veel eerder met een 29/30'er gaan dan een 25/26'er maar iedereen is anders natuurlijk. Gewoon goed de foto's onderzoeken op diepe inhammen, dun haar of een kalende achterkop
.
Heet ze Jurrgirl?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Aisomont het volgende:
Haha oke wacht even, deze is geniaal. Maakt een vrouw echt heel erg duidelijk dat ze niet zou willen afspreken, praat ik gewoon vrolijk door want gezellig, reageer ik vanaf gisteren half 7 tot vanochtend half 11 niet, gaat ze zeggen dat ik haar niet mag negeren omdat ze daar niet tegen kanhoe bedoel je dubbele signalen...
Ja waarom niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:23 schreef Jurrgirl het volgende:
Is het normaal als een man op whatsapp (we hebben nog geen date) super persoonlijk is en zijn gevoelige kanten laat zien en je gelijk allerlei dingen over zijn beste vrienden en familie vertelt en ze zelfs bij naam noemt? Dus mij gelijk bij de emotionele kant van zijn leven betrekt? Hij appt me gewoon tijdens de meest belangrijke persoonlijke momenten die je met vrienden en familie deelt en vertelt alles aan me.
Ik vind dat zo mooi en aandoenlijk, ben dat namelijk niet gewend. Waarom zou hij zoiets vertellen aan een match van tinder? Hij appt me sowieso dag en nacht..trouwens. Ik voel me eigenlijk best wel vereerd dat hij me overal bij betrektquote:
iedereen is anders hé. Misschien zie je er gewoon uit als iemand die dat graag aanhoort of ziet hij je als iemand waar hij graag zijn ei kwijt kan.. Maar als een vrouw dat bij een man doet zou ik wel mijn twijfels gaan trekken over de relatie kans..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:25 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooi en aandoenlijk, ben dat namelijk niet gewend. Waarom zou hij zoiets vertellen aan een match van tinder?
zeg dat. en vraag ook waarom ie zo open is als je daarbij vragen hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:25 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel vereerd dat hij me overal bij betrekt
Wel raar dat hij daar zo'n vaart achter zet en niet achter afspreken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:25 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooi en aandoenlijk, ben dat namelijk niet gewend. Waarom zou hij zoiets vertellen aan een match van tinder? Hij appt me sowieso dag en nacht..trouwens. Ik voel me eigenlijk best wel vereerd dat hij me overal bij betrekt
dat ga ik tijdens de date doen. Ik sta eigenlijk perplex over hoe mannen ook kunnen zijn...hij komt zo oprecht over...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:26 schreef Basxt het volgende:
[..]
zeg dat. en vraag ook waarom ie zo open is als je daarbij vragen hebt![]()
kan ook misschien iets zijn waar hij zich voor schaamt en het liever nu verteld als persoonlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
dat ga ik tijdens de date doen. Ik sta eigenlijk perplex over hoe mannen ook kunnen zijn...hij komt zo oprecht over...
Wat zou er aan de hand kunnen zijn volgens jou?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel raar dat hij daar zo'n vaart achter zet en niet achter afspreken.
Nee. Dan is ie gay.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:23 schreef Jurrgirl het volgende:
Is het normaal als een man op whatsapp (we hebben nog geen date) super persoonlijk is en zijn gevoelige kanten laat zien en je gelijk allerlei dingen over zijn beste vrienden en familie vertelt en ze zelfs bij naam noemt (alsof je al maanden zijn vriendin bent)? Dus mij gelijk bij de emotionele kant van zijn leven betrekt? Hij appt me gewoon tijdens de meest belangrijke persoonlijke momenten die je met vrienden en familie deelt en vertelt alles aan me...
Heel cute en lief, maar is dit normaal?
niks gewoon doorgaan. En vraag het hem dus gewoon/quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:28 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Wat zou er aan de hand kunnen zijn volgens jou?
Betekent dit dat hij me misschien nu al ziet als een potentiële vriendin?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:26 schreef Basxt het volgende:
[..]
iedereen is anders hé. Misschien zie je er gewoon uit als iemand die dat graag aanhoort of ziet hij je als iemand waar hij graag zijn ei kwijt kan.. Maar als een vrouw dat bij een man doet zou ik wel mijn twijfels gaan trekken over de relatie kans..
Vraag het hem.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Betekent dit dat hij me misschien nu al ziet als een potentiële vriendin?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef Basxt het volgende:
[..]
Vraag het hem.
Niet gemeen bedoelt maar ben jij echt zo onzeker voor iemand boven de 20?
Ik ben gewoon confused doot mannelijk gedrag, that's all.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef Basxt het volgende:
[..]
Vraag het hem.
Niet gemeen bedoelt maar ben jij echt zo onzeker voor iemand boven de 20?
Je kan toch vragen waarom hij zo open is en dat je dat leuk vindt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon confused doot mannelijk gedrag, that's all.
Ik ga het hem niet nu vragen, we hebben nog niet eens een date en hij appt me al alsof we 1 jaar in een relatie zitten
srry trein heeft vertraging xxquote:
Heb je voor je een relatie begint niet de behoefte aan een wilde nachtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:33 schreef Jurrgirl het volgende:
Al moet ik wel eerlijk bekennen dat er écht sprake is van een klik
probeer gewoon eens opnieuw in te loggen dan of app verwijderen en opnieuwquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef yats het volgende:
Ik begin een hekel aan tinder te krijgen. Het is nu verdomd al de derde keer in korte tijd dat ik na inloggen alle nieuwe matches kwijt ben. Wat is dit voor idiote bug?
Ik log niet meer uit voor de zekerheidquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef yats het volgende:
Ik begin een hekel aan tinder te krijgen. Het is nu verdomd al de derde keer in korte tijd dat ik na inloggen alle nieuwe matches kwijt ben. Wat is dit voor idiote bug?
Dat heb ik al geprobeerd. Verwijderen levert me op dat ik een paar weken niet meer in kan loggen en uitloggen levert me een paar dagen zonder tinder op. Ik snap er echt geen donder van waar al die storingen vandaan blijven komen. Hinderlijk is het wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
probeer gewoon eens opnieuw in te loggen dan of app verwijderen en opnieuw
quote:
hoezo log je in?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef yats het volgende:
Dat deed ik dus ook altijd, alleen bleven er storingen komen waarbij tinder zichzelf afsloot en ik matches kwijtraakte. Op advies van users hier heb ik het met uitloggen geprobeerd opn te lossen met het resultaat dat ik al beschreef. En helaas zijn de storingen er nog steeds.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoezo log je in?
Iklog me ne install in en daarna hoef ik niets meer te doen. Pas na al jouw reacties erover kwam ik erachter dat er een uitlog knop was
idemquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:35 schreef Leonos het volgende:
Ik log nooit uit, ook nooit problemen.
Samsung S3
Jij bent verloofd ga weg uit dit topicquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:35 schreef Leonos het volgende:
Ik log nooit uit, ook nooit problemen.
Samsung S3
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij bent verloofd ga weg uit dit topic
Heb ik ook wel eens. Maar meestal komen ze uiteindelijk toch weer terug.. bij mij..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef yats het volgende:
Haha.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja man. Ben een eckte aanwinst
Maar even zonder dollen 5 minuten oké, meer dan 20 niet
watquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef Stink-ui het volgende:
Vanavond weekendje kado gekregenvoor een concert met luxe hotel overnachting
goede milf wel ...
Van hoe ver moest ie komen dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef UnicornFarts het volgende:
Als je huis ik de fik staat oid snap ik hett, ik ben echt de moeilijkste niet maar hij was op de fiets en had de reistijd verkeerd ingeschat. Hij was 25 minuten te laat uiteindelijk
Of hij fietst niet zo snel omdat ie zo oud isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef UnicornFarts het volgende:
Als je huis ik de fik staat oid snap ik hett, ik ben echt de moeilijkste niet maar hij was op de fiets en had de reistijd verkeerd ingeschat. Hij was 25 minuten te laat uiteindelijk
Als het gezellig was, dan zou ze nu niet online zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van hoe ver moest ie komen dan?
En verschil van 25 min schat je toch alleen fout als die rit minimaal 3 uur is ofzo?
Maar was t uiteindelijk nog gezellig of wat?
Ik moest hardop lachen bij een stoplicht, iedereen keekquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Of hij fietst niet zo snel omdat ie zo oud is
Horen jullie dat jongens, gewoon UF volgieten. Gegarandeerd succes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen bij een stoplicht, iedereen keek
Silk hij kwam uit Utrecht en moest maar binnenstad Utrecht.
Date was oké maar zelfs na wat alcohol (word ik altijd zo hitsig van man)heb ik hem alleen maar 3 zoenen op zijn wang gedrukt. Dat zegt wel wat
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Of hij fietst niet zo snel omdat ie zo oud is
Helaas. Hopelijk gaat de volgende beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen bij een stoplicht, iedereen keek
Silk hij kwam uit Utrecht en moest maar binnenstad Utrecht.
Date was oké maar zelfs na wat alcohol (word ik altijd zo hitsig van man)heb ik hem alleen maar 3 zoenen op zijn wang gedrukt. Dat zegt wel wat
De manier waarop hij met mij omging was toch wel de druppel. Ik zie er schijnbaar (?) een flink stuk jonger uit dan dat ik ben maar val wel op 30+ers. Veel mannen proberen dan papabeer uit te hangen en ik voel me dan (seksueel) gewoon niet meer tot je aangetrokken. (ondanks dat hij echt heel aantrekkelijk was) Ik heb pas 2 30+ers gehad die dat niet deden, 1 van 33 (korte relatie ook mee gehad) en 1 van 37quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Hopelijk gaat de volgende beter.
Waar lag het aan?
Heb een stijve stijfjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De manier waarop hij met mij omging was toch wel de druppel. Ik zie er schijnbaar (?) een flink stuk jonger uit dan dat ik ben maar val wel op 30+ers. Veel mannen proberen dan papabeer uit te hangen en ik voel me dan (seksueel) gewoon niet meer tot je aangetrokken. (ondanks dat hij echt heel aantrekkelijk was) Ik heb pas 2 30+ers gehad die dat niet deden, 1 van 33 (korte relatie ook mee gehad) en 1 van 37
Verder wil hij kinderen, hij had namelijk een vrouw van 37 gedate met 2 kinderen en die wilde geen kinderen meer. Hij is toen niet met haar verder gegaan want hij wil wel kijken of het hem gegund is. Hartstikke fijn natuurlijk maar ik heb nog maar even niet verteld dat er dit jaar bij mij nog de knip in gaat![]()
Ik kreeg net alleen alweer appjes dat hij het onwijs naar zijn zin had gehad en ik zit nu dichtbij hem dus ik kon ook ff 20 minuten doorfietsen dan zou hij me wel warm maken als ik aankwam blablabla
Er was eens...Nee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk date-horrorverhaal? Ik verveel me de tyfus.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De manier waarop hij met mij omging was toch wel de druppel. Ik zie er schijnbaar (?) een flink stuk jonger uit dan dat ik ben maar val wel op 30+ers. Veel mannen proberen dan papabeer uit te hangen en ik voel me dan (seksueel) gewoon niet meer tot je aangetrokken. (ondanks dat hij echt heel aantrekkelijk was) Ik heb pas 2 30+ers gehad die dat niet deden, 1 van 33 (korte relatie ook mee gehad) en 1 van 37
Verder wil hij kinderen, hij had namelijk een vrouw van 37 gedate met 2 kinderen en die wilde geen kinderen meer. Hij is toen niet met haar verder gegaan want hij wil wel kijken of het hem gegund is. Hartstikke fijn natuurlijk maar ik heb nog maar even niet verteld dat er dit jaar bij mij nog de knip in gaat![]()
Ik kreeg net alleen alweer appjes dat hij het onwijs naar zijn zin had gehad en ik zit nu dichtbij hem dus ik kon ook ff 20 minuten doorfietsen dan zou hij me wel warm maken als ik aankwam blablabla
Ik moet morgen om 19:00 opstaan voor avondeten, dus ik kan nog wel even door.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er was eens...Nee.
Ga je bed in
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 19:00 opstaan voor avondeten, dus ik kan nog wel even door.
Als een meid/vrouw moeilijk doet omdat je niet reageert binnen enkele minuten, dan heb je in mijn ogen toch wel te maken met een beetje een labiel type hoor..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rond m'n eigen leeftijd (26). Misschien heb ik gewoon pech, maar blijkbaar is het niet meer normaal om een paar uur niet op je telefoon te kijken.
Dan ben je echt een loser, zonder grap.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef UnicornFarts het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:04 schreef Meaghan het volgende:
Lachen dit.. ik heb een match met een bn'erHij kwam me al bekend voor, maar nu weet ik het zeker.Toffe gozer ook.
hier kan ik geen oordeel over doen. Maar dat ligt echt aan de chick. Bij sommige heb je echt een goede klik dus zou je theoretisch de eerste week al een date kunnen hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:
Hoelang spreken jullie eigenlijk via tinder, whatsapp met iemand voordat je aan een eerste date gaat beginnen (gemiddeld)?
Maar een goede klik is sowieso van belang lijkt me.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:44 schreef Basxt het volgende:
[..]
hier kan ik geen oordeel over doen. Maar dat ligt echt aan de chick. Bij sommige heb je echt een goede klik dus zou je theoretisch de eerste week al een date kunnen hebben.
ja maar afstand,geld,tijd ook. Is echt geen gemiddelde aan te bindenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar een goede klik is sowieso van belang lijkt me.
Uiteraard, maar je gaat toch sowieso niet voor een meid lang reizen man...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:48 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja maar afstand,geld,tijd ook. Is echt geen gemiddelde aan te binden
ik ben wel bereid om 150 km te reizen. Ook al weet ik dat het toch niks gaat worden uit eindelijk. Maar fuck dat op dat moment tochquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je gaat toch sowieso niet voor een meid lang reizen man...![]()
Tenzij je echt stapelverliefd bent natuurlijk.
150 km reizen voor enkel en alleen een date???quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik ben wel bereid om 150 km te reizen. Ook al weet ik dat het toch niks gaat worden uit eindelijk. Maar fuck dat op dat moment toch
ja is helaas niks geworden hoor. Maar had het wel gedaan als het zo ver zou zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
150 km reizen voor enkel en alleen een date???
Wajoo, jij bent gek.. haha
Haha, i know, i know.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:55 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja is helaas niks geworden hoor. Maar had het wel gedaan als het zo ver zou zijnIs ook echt een hele mooie meid
Soms komen die pareltjes langs op Tinder en is het echt een jackpot als je daarmee kan praten. maar de meesten..![]()
goed bezig kerel.quote:
Wat kinderachtig dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:00 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Mocht het daadwerkelijk tot een date komen dan zal ik het je wellicht vertellen
Maar jij bent echt opzoek naar een relatie, en ander niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:01 schreef Basxt het volgende:
[..]
goed bezig kerel.
Ben op het moment met 4 chicks aan het appen, maar geen van allen is echt wat ik zoek. Maar goed voor je ervaring is het wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 03:13 schreef Chandler het volgende:
al spreek ik helaas nog niet uit eigen ervaring
Ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die er ook maar iets via geregeld heeft haha.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 03:13 schreef Chandler het volgende:
Tinder is best handig voor een avondje plezier!al spreek ik helaas nog niet uit eigen ervaring maar mijn broer heeft er al aardig wat mogen ontmoeten...
Uit mijn omgeving: 3 relaties, 1 bijna relatie en tig succesvolle dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:50 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die er ook maar iets via geregeld heeft haha.
Waar kom je vandaan? Misschien maakt dat wat uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving: 3 relaties, 1 bijna relatie en tig succesvolle dates.
Meer relevant is denk ik: hoe ziet jouw omgeving eruit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Misschien maakt dat wat uit.
Waarschijnlijk is jouw hele omgevung bèta.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Mijn omgeving ziet er prima uit, maar lijkt in Amsterdam gewoon niet zo'n enorme hype. Er zitten wel veel mensen op, maar vooral mensen die dagen niet hebben ingelogd. Overigens zal er ongetwijfeld op gescoord worden, maar niet in mijn leeftijdscategorie. Vrienden krijgen weliswaar matches, maar die zeggen maar zelden wat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Meer relevant is denk ik: hoe ziet jouw omgeving eruit.
Ik denk dat veel minder mensen het gebruiken, maar het kan ook aan je omgeving liggen. Je zou even kunnen kijken wanneer al die 'voorstellen' voor het laatst online zijn geweest. Range vergroten kan ook helpen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder nog wel een hype?
Ik krijg geen matches meer
Oosten van het land, maar ik kan me niet voorstellen dat de locatie uitmaakt. Tinder is gewoon niet alleen voor ONS.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel mensen die 4 dagen ofzo niet inloggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel minder mensen het gebruiken, maar het kan ook aan je omgeving liggen. Je zou even kunnen kijken wanneer al die 'voorstellen' voor het laatst online zijn geweest. Range vergroten kan ook helpen.
Dit idd, echter maar 2 relaties maar wel echt tig dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ok, bij mij in de omgeving ben ik de enige die daadwerkelijk een tinder-date gehad heeft. De rest zit er ofwel voor de lol op (want bezet) of regelt uiteindelijk op een andere manier dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
hoe meer matches je krijgt hoe minder het wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:09 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel mensen die 4 dagen ofzo niet inloggen.
Echter voorheen had ik veel meer matches, zelfde omgeving, zelfde foto.
Nou nee, ik had mijn account verwijderd. Dus vergeleken met mijn oude account had ik er 40 na een week en nu 3quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
hoe meer matches je krijgt hoe minder het wordt natuurlijk.
dafuq.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nou nee, ik had mijn account verwijderd. Dus vergeleken met mijn oude account had ik er 40 na een week en nu 3
Bij mij ook heel weinig. Denk dat dat vastlopen continu niet helptquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder nog wel een hype?
Ik krijg geen matches meer
quote:
Ben jij dit serieus?quote:
Waarom geloven mensen dat nooit?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben jij dit serieus?
Niks te klagen in ieder geval
die kerel linksquote:
Geef die poes eens aandachtquote:
quote:
Ze krabt hard hoor...quote:
Kom, je bent toch geen watje?quote:
Wil niet zeggen dat ik een watje benquote:
Niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:52 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik een watje ben
quote:
Was gewoon een vraag.quote:
Je Tinder is stuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb gisteren/vanochtend stuk of 100 geliked denk ik en nog steeds geen enkele match
iedereen zijn tinder. Komt gewoon omdat die pauper app nog trager is dan dat het was en dus 99% geen zin heeft om te tinderen want kost te veel moeite.quote:
Mijn Tinder is niet stuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
iedereen zijn tinder. Komt gewoon omdat die pauper app nog trager is dan dat het was en dus 99% geen zin heeft om te tinderen want kost te veel moeite.
Of je hebt iedereen al gedaan. Sletjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het ook he. Zo lelyk ben ik nu ook weer niet
je gaat mij niet vertellen dat hij na de update beter loopt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn Tinder is niet stuk.
Mijn vingers wel, swipe net 2 knappe mannen naar links
Alleen de chat is k*t maar dan zeg ik gewoon hé hallo mag ik je nummer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat hij na de update beter loopt?
Hoeveel back-ups heb je?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
En al m'n chicks hebben al iets vanavond
Mijn hossels ook. Wat een eikels zegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
M'n chicks is nogal overdreven hoor. Heb 2 tinderchicks waarmee ik wilde afspreken vanavond. Scharrel kan niet dus wordt een avondje FOK!quote:
Ja hier dus ook en bij Cue nu denk ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n chicks is nogal overdreven hoor. Heb 2 tinderchicks waarmee ik wilde afspreken vanavond. Scharrel kan niet dus wordt een avondje FOK!
Dat idee heb ik dus wel. Ik heb wel matches, nu meer dan 10. Ze zijn gewoon nooit online of reageren niet. Vrienden hebben hetzelfde. Al niet vanaf hoi wordt er gereageerd. In Amsterdam krioelt het natuurlijk van de singles. In de provincie is de spoeling toch wat dunner en is tinder denk ik wat groter.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oosten van het land, maar ik kan me niet voorstellen dat de locatie uitmaakt. Tinder is gewoon niet alleen voor ONS.
Waarom gingen jij en mortaxxx niet daten?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hier dus ook en bij Cue nu denk ik ook
Zaten ze bij mij op dreamfields?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg bijna medelijden met jullie...Bijna...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hier dus ook en bij Cue nu denk ik ook
Waar haal je die wijsheid vandaan? toch niet uit dit topic? voor mij is't een spel... en niet om er aan vast te komen te zitten...quote:Op zondag 22 juni 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
Het valt mij wel op dat veel mensen hier tinder gebruiken als een medium voor een serieuze relatie...
De mensen die ik ken die het relatief vaak gebruiken, gebruiken het vooral als one-night stand medium...![]()
Klopt, ik ben al 25 dus mijn klok gaat behoorlijk tikken. Ik wil nu gewoon binnen een jaar kinderen en zodra die kan lopen al snel een 2de. Zou fijn zijn als meneer ook een goede baan heeft, hoef ik niet meer te werkenquote:Op zondag 22 juni 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
Het valt mij wel op dat veel mensen hier tinder gebruiken als een medium voor een serieuze relatie...
Ik dacht dat je 41 wasquote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al 25 dus mijn klok gaat behoorlijk tikken. Ik wil nu gewoon binnen een jaar kinderen en zodra die kan lopen al snel een 2de. Zou fijn zijn als meneer ook een goede baan heeft, hoef ik niet meer te werken
Je loog tegen mijquote:Op zondag 22 juni 2014 04:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kut.
Faxie ga slapen, dit is allemaal niet echt, je vermoeidheid heeft je in zijn macht.
Het kan beide natuurlijk... als je insteek telkens is om met iemand in bed te duiken, dan maak je dat bij een eerste afspraak vaak duidelijk. Zo niet, dan volgen er meerdere normale dates.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
De mensen die ik ken die het relatief vaak gebruiken, gebruiken het vooral als one-night stand medium...![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al 25 dus mijn klok gaat behoorlijk tikken. Ik wil nu gewoon binnen een jaar kinderen en zodra die kan lopen al snel een 2de. Zou fijn zijn als meneer ook een goede baan heeft, hoef ik niet meer te werken
Ik hoef eigenlijk alleen nog maar te kiezen, mijn vriezer ligt helemaal vol met condooms van mijn afgelopen dates
Ohoh...quote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk alleen nog maar te kiezen, mijn vriezer ligt helemaal vol met condooms van mijn afgelopen dates
Precies! Het hangt er ook een beetje vanaf met wat voor type persoon je date. Sommige vrouwen vatten het als een heel serieuze date op (die tref ik tot nu toe vooral) en anderen zien het gewoon als een leuke avond/nacht.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan beide natuurlijk... als je insteek telkens is om met iemand in bed te duiken, dan maak je dat bij een eerste afspraak vaak duidelijk. Zo niet, dan volgen er meerdere normale dates.
Waarom? Klinkt nu niet echt als een zelfverzekerde, dickswingende kerel die van plan is een move te gaan maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef LesMiserables het volgende:
Wat gaan jullie doen op de date ? Ik zou bij hem thuis af spreken, is wel zo makkelijk.
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef LesMiserables het volgende:
Wat gaan jullie doen op de date ? Ik zou bij hem thuis af spreken, is wel zo makkelijk.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom? Klinkt nu niet echt als een zelfverzekerde, dickswingende kerel die van plan is een move te gaan maken.
hebben jullie het tegen mij?quote:
Dan is ze een slet opperde ze eerder. En die knul is van het type die je op een vrouw vast zou moeten binden als je wilt dat er ook maar enigszins geneukt gaat worden. Dit matched eigenlijk wel.quote:
Daar hebben ze een mooi woord voor; wanhoop. Ik verkneukel me nu al op het dateverslag.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Jurrgirl het volgende:
We gaan iets drinken. De reden waarom ik een beetje terughoudend ben, is omdat ik eigenlijk niet/geen sekservaring hebWel eerder gedate en zo...maar nooit via internet...
Ik hoop dat ie daar een beetje begrip voor heeft...![]()
De manier waarop we ook appen is ook echt apart, lees: de hele dag door (ik moet hem soms ff zeggen dat ik ergens mee bezig ben, anders gaat ie door), hij vraagt steeds hoe dingen doe/heb gedaan zijn gegaan en verklaart steeds waarom ie bijv 2 uur niks van zich heeft laten horen. Ben ik niet echt gewend in de datefase. Het lijkt alsof we al in een relatie zitten en dingen aan elkaar moeten verantwoorden..
Ik ben ook al "schatje" genoemd....
Iemand ervsring met dit soort mannen? Mannen hoe verklaren jullie dit soort gedrag?
Als het je enige match is moet je er wel een beetje zorgzaam mee omgaan, Cue_.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Je kan ook gewoon een tijdje niet antoworden, ipv te zeggen dat je iets moet doen
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Jurrgirl het volgende:
We gaan iets drinken. De reden waarom ik een beetje terughoudend ben, is omdat ik eigenlijk niet/geen sekservaring hebWel eerder gedate en zo...maar nooit via internet...
De manier waarop we ook appen is ook echt apart, lees: de hele dag door (ik moet hem soms ff zeggen dat ik ergens mee bezig ben, anders gaat ie door), hij vraagt steeds hoe dingen doe/heb gedaan zijn gegaan en verklaart steeds waarom ie bijv 2 uur niks van zich heeft laten horen. Ben ik niet echt gewend in de datefase. Het lijkt alsof we al in een relatie zitten en dingen aan elkaar moeten verantwoorden..
Iemand ervsring met dit soort mannen? Mannen hoe verklaren jullie dit soort gedrag?
Daar ga ik dus de fout inquote:Op zondag 22 juni 2014 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als het je enige match is moet je er wel een beetje zorgzaam mee omgaan, Cue_.
Dus niet dat ie mij per se heel leuk vindt? (want de klik is wel écht goed)quote:Op zondag 22 juni 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar hebben ze een mooi woord voor; wanhoop. Ik verkneukel me nu al op het dateverslag.
Oh, je bent een troll. Jammer. Ik had me echt op een authentiek dateverslag verheugd.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Dus niet dat ie mij per se heel leuk vindt? (want de klik is wel écht goed)
Hij had wel tot jan/feb dit jaar gewoon een relatie.
quote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ach.. zolang zij het fijn vindt, is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef LesMiserables het volgende:
Hij zal je vast heel leuk vinden maar hij is ook verdomd wanhopig. Klinkt een beetje als het stakker type maarja ... die willen ook gewoon neuken natuurlijk.
hij heeft gewoon exen en tot voor kort een relatie.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:22 schreef LesMiserables het volgende:
Hij zal je vast heel leuk vinden maar hij is ook verdomd wanhopig. Klinkt een beetje als het stakker type maarja ... die willen ook gewoon neuken natuurlijk.
Je bent gewoon nummer zoveel, eenmaal op de date praat hij je met mooie babbels zo het bed inquote:Op zondag 22 juni 2014 13:26 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
hij heeft gewoon exen en tot voor kort een relatie.
Vriendinnen vinden mij wel out of his league, maar dat is zo'n bullshit, want hij is qua uiterlijk wel gewoon mijn type...
Heel aantrekkelijk ook dat hij als een zak natte rijst aan je vastplakt. De wanhoop komt van twee kanten kennelijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:26 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Vriendinnen vinden mij wel out of his league, maar dat is zo'n bullshit, want hij is qua uiterlijk wel gewoon mijn type...
En waarom ben jij opeens niet out of his league omdat hij qua uiterlijk wel jouw type isquote:Op zondag 22 juni 2014 13:26 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Het verhaal is zo ... bijzonder. Hoeveel vriendinnen zeggen dat hij out of haar league zou zijn ? Tenzij ze echt een troll is en hij brad pitt doen vriendinnen dit volgens mij niet zoveel. Vervolgens heeft hij blijkbaar dagen op rij niets te doen en gaat hij van moeilijk reageren naar de hele dag door whatsappen. Jurrgirl heeft verder nog nooit sex gehad en hij veel exen. Het verhaal klinkt mij gewoon wat onwaarschijnlijk in de oren dusja, maakt het dan zoveel uit wat het advies is dat ik geef ? Uiteindelijk moet iedereen inderdaad doen waar hij of zij zich prettig bij voelt...quote:Op zondag 22 juni 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach.. zolang zij het fijn vindt, is er toch niets aan de hand?
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je bent gewoon nummer zoveel, eenmaal op de date praat hij je met mooie babbels zo het bed in
wat een lullige en negatieve reacties eigenlijk...quote:Op zondag 22 juni 2014 13:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heel aantrekkelijk ook dat hij als een zak natte rijst aan je vastplakt. De wanhoop komt van twee kanten kennelijk.
Snap ikquote:Op zondag 22 juni 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Soms mis ik m'n kloonscan zo genadeloos hard he.
Jurrgirl, DM me anders even je telefoonnummer, ben benieuwd naar je whatsapp avatar.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:31 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
wat een lullige en negatieve reacties eigenlijk...
Maar wel verdomde eerlijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:31 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
wat een lullige en negatieve reacties eigenlijk...
Des te leuker er serieus op te reagerenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:31 schreef LesMiserables het volgende:
Het verhaal is zo ... bijzonder. Hoeveel vriendinnen zeggen dat hij out of haar league zou zijn ? Tenzij ze echt een troll is en hij brad pitt doen vriendinnen dit volgens mij niet zoveel. Vervolgens heeft hij blijkbaar dagen op rij niets te doen en gaat hij van moeilijk reageren naar de hele dag door whatsappen. Jurrgirl heeft verder nog nooit sex gehad en hij veel exen. Het verhaal klinkt mij gewoon wat onwaarschijnlijk in de oren dusja, maakt het dan zoveel uit wat het advies is dat ik geef ? Uiteindelijk moet iedereen inderdaad doen waar hij of zij zich prettig bij voelt...
ja tuurlijk, mooi dat jullie ook feedback geven vanuit een ander perspectief.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar wel verdomde eerlijk.Voor geslijmjurk moet je bij je appmeneer zijn.
Troll of niet, ik gun ieder zijn of haar leuke date. Alles kan natuurlijk. Maar ik zou als ik jou was nu niet direct van een toekomst uitgaan met slowmotionbeelden van jullie hand in hand rennend over een strand bij ondergaande zon. Date die knaap eerst maar eens.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:40 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
ja tuurlijk, mooi dat jullie ook feedback geven vanuit een ander perspectief.
Maar kan het niet gewoon zijn dat hij nu gewoon wat voorzichtiger is, omdat hij me gezien onze gesprekken en klik echt leuk vindt? (relatiemateriaal) En het niet wil verpesten?
Dit is het Tindertopic. Voor Twitter moet je elders zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Basxt het volgende:
tyft mijn telefoon ook weer uit. godverdomme wat is dit allemaal
Ik moest hardop lachen!quote:Op zondag 22 juni 2014 13:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Troll of niet, ik gun ieder zijn of haar leuke date. Alles kan natuurlijk. Maar ik zou als ik jou was nu niet direct van een toekomst uitgaan met slowmotionbeelden van jullie hand in hand rennend over een strand bij ondergaande zon. Date die knaap eerst maar eens.
weetje, als je overal over na gaat denken dan maak je het eigenlijk erger. doe gewoon hoe jij wilt doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!![]()
Het is voor mij ook allemaal heel lastig in te schatten, want dit is dus echt niet wat ik gewend ben in contact met mannen. Het contact verloopt gewoon heel soepel en voelt heel fijn aan, precies zoals ik het wil. Of ik overanalyseer het te veel? Hij heeft wel een keer een seksuele flirt gemaakt en heeft aangegeven dat ie liever wil dat ik me wat meer open stel.
Mannen hebben soms veel over voor een beetje seksquote:Op zondag 22 juni 2014 13:51 schreef Jurrgirl het volgende:
Maar dan denk ik: als ie alleen seks zou willen he...waarom dan 2 weken lang zoveel energie en tijd in het contact steken?
Helemaal omdat ze dus nog maagd isquote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen hebben soms veel over voor een beetje seks
Weet ie (nog) nietquote:Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Helemaal omdat ze dus nog maagd is
Lekker vers vleesch
Lijkt me ook, maar sommigen vinden dat juist leuk.. de eerste zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef LesMiserables het volgende:
Liever seks met een meisje dat geen maagd is dan wel maagd. De seks is word er echt niet beter op als ze maagd zijn :S.
Qftquote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef LesMiserables het volgende:
Liever seks met een meisje dat geen maagd is dan wel maagd. De seks is word er echt niet beter op als ze maagd zijn :S.
Ik dacht dat jullie als man zijnde daar juist wel van hielden, lekker strak enzoquote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef LesMiserables het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie als man zijnde daar juist wel van hielden, lekker strak enzo
Ik zelf vind het echt een giga afknapper als een man nog maagd is
Hij komt wanhopig over. Dat kan zijn omdat ie echt graag een vriendin wil. Of omdat hij echt graga seks wil, maar dat niet in z'n omgeving kan krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef Jurrgirl het volgende:
Komt hij over alsof ie me als een neukertje ziet, gezien die ene seksuele flirt?
Ik zou mijzelf eerder zorgen maken als hij dat helemaal niet zou doenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef Jurrgirl het volgende:
Komt hij over alsof ie me als een neukertje ziet, gezien die ene seksuele flirt?
Naja, ik vind het niet verkeerd dat ik de eer heb mogen hebben om er een paar vanaf te helpen maar dat neemt niet weg dat als je goede seks wilt je niet bij maagden moet aankloppen. Is toch heel anders dan lekker vrij seks hebben met een seksueel zekere vrouw.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie als man zijnde daar juist wel van hielden, lekker strak enzo
Ik zelf vind het echt een giga afknapper als een man nog maagd is
Euh, bijna iedere manquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
Mannen die geintimideerd zijn door de hoeveelheid bedpartners van een vrouw.
Het is Faxie.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben we nu al duidelijkheid of jurrgurl echt is?
Dat valt denk ik reuze mee als je wat zelfverzekerdere mannen treft. Is ook een beetje hypocriet als je zelf vind dat je alles mag neuken wat los en vast zit en je meisje er dan max 5 mag hebben ofzo.quote:
dus heeel af en toe een seksuele flirt betekent niet gelijk dat hij me als een scharrel zietquote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf eerder zorgen maken als hij dat helemaal niet zou doen
Helaas, hij ziet je als scharrel.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:04 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
dus heeel af en toe een seksuele flirt betekent niet gelijk dat hij me als een scharrel ziet
Nee tuurlijk niet, elke man heeft dat welquote:Op zondag 22 juni 2014 14:04 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
dus heeel af en toe een seksuele flirt betekent niet gelijk dat hij me als een scharrel ziet
Geïntimideerdquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf eerder zorgen maken als hij dat helemaal niet zou doen
Ik dm ff ivm herkenbaarheid. aub niet hier neerplempenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:14 schreef Chai het volgende:
Misschien kun je even duidelijker zijn met wat je definieert als seksuele flirt? waarschijnlijk is het relatief onschuldig.
Ik dm ff ivm herkenbaarheid. aub niet hier neerplempenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:17 schreef Basxt het volgende:
Misschien kun je even duidelijker zijn met wat je definieert als seksuele flirt? waarschijnlijk is het relatief onschuldig.
Won't happenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:20 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik dm ff ivm herkenbaarheid. aub niet hier neerplempen
Geldt ook voor jou oke?
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
Idd, van die mannen die ''de belangrijkste, de beste, de goeiste'' willen zijn voor een vrouw en die bevestiging nodig hebbenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
Simpel, ofwel hij is onzeker over zichzelf, ofwel hij denkt dat hij extreem voorzichtig met jou moet zijn omdat je 0,0 ervaring hebt.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Jurrgirl het volgende:
Bekend probleem. Ik heb dat ook geregeld, mortaxx ook al.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Basxt het volgende:
tyft mijn telefoon ook weer uit. godverdomme wat is dit allemaal
Het is altijd leuk om iemand te ontmaagden. Ok, de seks is misschien niet geweldig, maar ik vind het toch een beetje een eer als een vrouw jou daarvoor uitkiest.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Helemaal omdat ze dus nog maagd is
Lekker vers vleesch
Dat snap ik niet. Iedereen heeft nu eenmaal een bepaald verleden, daar verander je niets aan. Zolang die persoon op dat moment maar gewoon vol voor mij gaat interesseren 'al die ex'en' me echt totaal niet.quote:
Watquote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
? dusquote:Op zondag 22 juni 2014 17:05 schreef Basxt het volgende:
gore klote app. van de 1200 naar 600 matches opeens. FUCK
edit: alles na 15 april is weg.
BAM, zo ineens de helft van je respect weg van je matties.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:05 schreef Basxt het volgende:
gore klote app. van de 1200 naar 600 matches opeens. FUCK
edit: alles na 15 april is weg.
nee.. maar wel leuke gesprekken die weg zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
? dus
alsof je met iedereen praatte
had je maar eerder nummers moeten vragen, betaquote:Op zondag 22 juni 2014 17:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
nee.. maar wel leuke gesprekken die weg zijn.
ja die heb ik ookquote:Op zondag 22 juni 2014 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had je maar eerder nummers moeten vragen, beta
Is toch leuk om oude tinder gesprekken terug te lezen of niet.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:21 schreef habitue het volgende:
[..]
BAM, zo ineens de helft van je respect weg van je matties.
Heb melding gemaakt voor de FP.quote:
Eensch. Ik wil een chick die een flauw idee heeft wat ze aan het doen is. ...quote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
SOMEONE SAID ITquote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef habitue het volgende:
quote:
Wowquote:
hoe durf ik :Squote:Op zondag 22 juni 2014 18:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ben jij zo'n slet die meerdere mannen heeft geneukt?
Vrouwen moeten hun plaats kennen!!!!1! (Of plaatsen, als je de keuken meetelt hihaho)quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vrouwen moeten hun plaats kennen!!!!1! (Of plaatsen, als je de keuken meetelt hihaho)
Ik moet je nageven, je hebt ballen dat je het toe durft te geven tussen al die opgefokte kerels hier.quote:
ik zal plaats nemen op je gezichtquote:Op zondag 22 juni 2014 18:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vrouwen moeten hun plaats kennen!!!!1! (Of plaatsen, als je de keuken meetelt hihaho)
Gast, ben je zo wanhopig dat je (op deze manier trouwensquote:Op zondag 22 juni 2014 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet je nageven, je hebt ballen dat je het toe durft te geven tussen al die opgefokte kerels hier.
Ik ben niet zo van facesitting.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zal plaats nemen op je gezicht
gewoon gefrustreerd omdat zij niet van bil gaan, t blijven fokkersquote:Op zondag 22 juni 2014 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet je nageven, je hebt ballen dat je het toe durft te geven tussen al die opgefokte kerels hier.
Heb ik geen boodschap aanquote:Op zondag 22 juni 2014 18:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van facesitting.
ken het.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Godver, kennen jullie het volgende gevoel? Je start de app tinder, je ziet de eerste chick/jongen verschijnen. Die chick/jongen is gigantisch knap. Je denkt dus: yes, bovenaan omdat diegene me heeft geliked. Vervolgens blijkt het gewoon dat je nog niet geliked bent.
Ik ben famous for not hosseling, dus nee.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gast, ben je zo wanhopig dat je (op deze manier trouwens) op FOK! probeert te hosselen?
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon gefrustreerd omdat zij niet van bil gaan, t blijven fokkers
Maar je probeert het wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben famous for not hosseling, dus nee.
[..]Volgens mij halen fokkers alleen al het landelijk gemiddelde qua 'seks per maand' omhoog.
Nee, eigenlijk niet. Of de vrouwen hier moeten daar anders over denken.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:30 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Of de vrouwen hier moeten daar anders over denken.
Gezien DV nogal dominant is, wil ze dit graag horen. Dit weet jij natuurlijk maar al te goed. Maar gezien DV meerdere mannen neukt, maak je wel kans. Heb je haar al om haar nummer gevraagd? Of moet ik het geven?quote:Ik moet je nageven, je hebt ballen dat je het toe durft te geven tussen al die opgefokte kerels hier.
Denk niet dat ze dominant is hoorrrrrquote:Op zondag 22 juni 2014 18:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Gezien DV nogal dominant is, wil ze dit graag horen. Dit weet jij natuurlijk maar al te goed. Maar gezien DV meerdere mannen neukt, maak je wel kans. Heb je haar al om haar nummer gevraagd? Of moet ik het geven?
Dit is best gemeen. Stop eens gastquote:Op zondag 22 juni 2014 18:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Gezien DV nogal dominant is, wil ze dit graag horen. Dit weet jij natuurlijk maar al te goed. Maar gezien DV meerdere mannen neukt, maak je wel kans. Heb je haar al om haar nummer gevraagd? Of moet ik het geven?
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Gemeen? Ik ben toch maar wat aan het grappen. Oja, dit is geen klaagbaak.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit is best gemeen. Stop eens gast
Ik verzamel telefoonnummers waar ik niets mee doe. Hoe wist jij dat dat een van mijn grootste hobby's is?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Dit zeg je omdat DV dat graag wil horen. Maar gezien DV meerdere mannen neukt, maak je wel kans. Heb je haar al om haar nummer gevraagd?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dominant is hoorrrrr
.. ik bedoelde gemeen tegenover mijquote:Op zondag 22 juni 2014 18:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gemeen? Ik ben toch maar wat aan het grappen. Oja, dit is geen klaagbaak.
Sorry Yats, ik probeerde je niet te kwetsen, ik ben alleen op zoek naar aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |