Haha, i know, i know.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:55 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja is helaas niks geworden hoor. Maar had het wel gedaan als het zo ver zou zijnIs ook echt een hele mooie meid
Soms komen die pareltjes langs op Tinder en is het echt een jackpot als je daarmee kan praten. maar de meesten..![]()
goed bezig kerel.quote:
Wat kinderachtig dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:00 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Mocht het daadwerkelijk tot een date komen dan zal ik het je wellicht vertellen
Maar jij bent echt opzoek naar een relatie, en ander niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:01 schreef Basxt het volgende:
[..]
goed bezig kerel.
Ben op het moment met 4 chicks aan het appen, maar geen van allen is echt wat ik zoek. Maar goed voor je ervaring is het wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 03:13 schreef Chandler het volgende:
al spreek ik helaas nog niet uit eigen ervaring
Ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die er ook maar iets via geregeld heeft haha.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 03:13 schreef Chandler het volgende:
Tinder is best handig voor een avondje plezier!al spreek ik helaas nog niet uit eigen ervaring maar mijn broer heeft er al aardig wat mogen ontmoeten...
Uit mijn omgeving: 3 relaties, 1 bijna relatie en tig succesvolle dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:50 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die er ook maar iets via geregeld heeft haha.
Waar kom je vandaan? Misschien maakt dat wat uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving: 3 relaties, 1 bijna relatie en tig succesvolle dates.
Meer relevant is denk ik: hoe ziet jouw omgeving eruit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Misschien maakt dat wat uit.
Waarschijnlijk is jouw hele omgevung bèta.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Mijn omgeving ziet er prima uit, maar lijkt in Amsterdam gewoon niet zo'n enorme hype. Er zitten wel veel mensen op, maar vooral mensen die dagen niet hebben ingelogd. Overigens zal er ongetwijfeld op gescoord worden, maar niet in mijn leeftijdscategorie. Vrienden krijgen weliswaar matches, maar die zeggen maar zelden wat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Meer relevant is denk ik: hoe ziet jouw omgeving eruit.
Ik denk dat veel minder mensen het gebruiken, maar het kan ook aan je omgeving liggen. Je zou even kunnen kijken wanneer al die 'voorstellen' voor het laatst online zijn geweest. Range vergroten kan ook helpen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder nog wel een hype?
Ik krijg geen matches meer
Oosten van het land, maar ik kan me niet voorstellen dat de locatie uitmaakt. Tinder is gewoon niet alleen voor ONS.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel mensen die 4 dagen ofzo niet inloggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel minder mensen het gebruiken, maar het kan ook aan je omgeving liggen. Je zou even kunnen kijken wanneer al die 'voorstellen' voor het laatst online zijn geweest. Range vergroten kan ook helpen.
Dit idd, echter maar 2 relaties maar wel echt tig dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ok, bij mij in de omgeving ben ik de enige die daadwerkelijk een tinder-date gehad heeft. De rest zit er ofwel voor de lol op (want bezet) of regelt uiteindelijk op een andere manier dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
hoe meer matches je krijgt hoe minder het wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:09 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel mensen die 4 dagen ofzo niet inloggen.
Echter voorheen had ik veel meer matches, zelfde omgeving, zelfde foto.
Nou nee, ik had mijn account verwijderd. Dus vergeleken met mijn oude account had ik er 40 na een week en nu 3quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
hoe meer matches je krijgt hoe minder het wordt natuurlijk.
dafuq.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nou nee, ik had mijn account verwijderd. Dus vergeleken met mijn oude account had ik er 40 na een week en nu 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |