Dit idd, echter maar 2 relaties maar wel echt tig dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving: 3 relaties, 1 bijna relatie en tig succesvolle dates.
Ok, bij mij in de omgeving ben ik de enige die daadwerkelijk een tinder-date gehad heeft. De rest zit er ofwel voor de lol op (want bezet) of regelt uiteindelijk op een andere manier dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving: 3 relaties, 1 bijna relatie en tig succesvolle dates.
hoe meer matches je krijgt hoe minder het wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:09 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel mensen die 4 dagen ofzo niet inloggen.
Echter voorheen had ik veel meer matches, zelfde omgeving, zelfde foto.
Nou nee, ik had mijn account verwijderd. Dus vergeleken met mijn oude account had ik er 40 na een week en nu 3quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
hoe meer matches je krijgt hoe minder het wordt natuurlijk.
dafuq.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nou nee, ik had mijn account verwijderd. Dus vergeleken met mijn oude account had ik er 40 na een week en nu 3
Bij mij ook heel weinig. Denk dat dat vastlopen continu niet helptquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder nog wel een hype?
Ik krijg geen matches meer
quote:
Ben jij dit serieus?quote:
Waarom geloven mensen dat nooit?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben jij dit serieus?
Niks te klagen in ieder geval
die kerel linksquote:
Geef die poes eens aandachtquote:
quote:
Ze krabt hard hoor...quote:
Kom, je bent toch geen watje?quote:
Wil niet zeggen dat ik een watje benquote:
Niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:52 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik een watje ben