Haha, i know, i know.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:55 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja is helaas niks geworden hoor. Maar had het wel gedaan als het zo ver zou zijnIs ook echt een hele mooie meid
Soms komen die pareltjes langs op Tinder en is het echt een jackpot als je daarmee kan praten. maar de meesten..![]()
goed bezig kerel.quote:
Wat kinderachtig dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:00 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Mocht het daadwerkelijk tot een date komen dan zal ik het je wellicht vertellen
Maar jij bent echt opzoek naar een relatie, en ander niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:01 schreef Basxt het volgende:
[..]
goed bezig kerel.
Ben op het moment met 4 chicks aan het appen, maar geen van allen is echt wat ik zoek. Maar goed voor je ervaring is het wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 03:13 schreef Chandler het volgende:
al spreek ik helaas nog niet uit eigen ervaring
Ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die er ook maar iets via geregeld heeft haha.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 03:13 schreef Chandler het volgende:
Tinder is best handig voor een avondje plezier!al spreek ik helaas nog niet uit eigen ervaring maar mijn broer heeft er al aardig wat mogen ontmoeten...
Uit mijn omgeving: 3 relaties, 1 bijna relatie en tig succesvolle dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:50 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die er ook maar iets via geregeld heeft haha.
Waar kom je vandaan? Misschien maakt dat wat uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving: 3 relaties, 1 bijna relatie en tig succesvolle dates.
Meer relevant is denk ik: hoe ziet jouw omgeving eruit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Misschien maakt dat wat uit.
Waarschijnlijk is jouw hele omgevung bèta.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Mijn omgeving ziet er prima uit, maar lijkt in Amsterdam gewoon niet zo'n enorme hype. Er zitten wel veel mensen op, maar vooral mensen die dagen niet hebben ingelogd. Overigens zal er ongetwijfeld op gescoord worden, maar niet in mijn leeftijdscategorie. Vrienden krijgen weliswaar matches, maar die zeggen maar zelden wat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Meer relevant is denk ik: hoe ziet jouw omgeving eruit.
Ik denk dat veel minder mensen het gebruiken, maar het kan ook aan je omgeving liggen. Je zou even kunnen kijken wanneer al die 'voorstellen' voor het laatst online zijn geweest. Range vergroten kan ook helpen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder nog wel een hype?
Ik krijg geen matches meer
Oosten van het land, maar ik kan me niet voorstellen dat de locatie uitmaakt. Tinder is gewoon niet alleen voor ONS.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:45 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel mensen die 4 dagen ofzo niet inloggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel minder mensen het gebruiken, maar het kan ook aan je omgeving liggen. Je zou even kunnen kijken wanneer al die 'voorstellen' voor het laatst online zijn geweest. Range vergroten kan ook helpen.
Dit idd, echter maar 2 relaties maar wel echt tig dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ok, bij mij in de omgeving ben ik de enige die daadwerkelijk een tinder-date gehad heeft. De rest zit er ofwel voor de lol op (want bezet) of regelt uiteindelijk op een andere manier dates.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
hoe meer matches je krijgt hoe minder het wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:09 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel mensen die 4 dagen ofzo niet inloggen.
Echter voorheen had ik veel meer matches, zelfde omgeving, zelfde foto.
Nou nee, ik had mijn account verwijderd. Dus vergeleken met mijn oude account had ik er 40 na een week en nu 3quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
hoe meer matches je krijgt hoe minder het wordt natuurlijk.
dafuq.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nou nee, ik had mijn account verwijderd. Dus vergeleken met mijn oude account had ik er 40 na een week en nu 3
Bij mij ook heel weinig. Denk dat dat vastlopen continu niet helptquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder nog wel een hype?
Ik krijg geen matches meer
quote:
Ben jij dit serieus?quote:
Waarom geloven mensen dat nooit?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben jij dit serieus?
Niks te klagen in ieder geval
die kerel linksquote:
Geef die poes eens aandachtquote:
quote:
Ze krabt hard hoor...quote:
Kom, je bent toch geen watje?quote:
Wil niet zeggen dat ik een watje benquote:
Niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:52 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik een watje ben
quote:
Was gewoon een vraag.quote:
Je Tinder is stuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb gisteren/vanochtend stuk of 100 geliked denk ik en nog steeds geen enkele match
iedereen zijn tinder. Komt gewoon omdat die pauper app nog trager is dan dat het was en dus 99% geen zin heeft om te tinderen want kost te veel moeite.quote:
Mijn Tinder is niet stuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
iedereen zijn tinder. Komt gewoon omdat die pauper app nog trager is dan dat het was en dus 99% geen zin heeft om te tinderen want kost te veel moeite.
Of je hebt iedereen al gedaan. Sletjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het ook he. Zo lelyk ben ik nu ook weer niet
je gaat mij niet vertellen dat hij na de update beter loopt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn Tinder is niet stuk.
Mijn vingers wel, swipe net 2 knappe mannen naar links
Alleen de chat is k*t maar dan zeg ik gewoon hé hallo mag ik je nummer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat hij na de update beter loopt?
Hoeveel back-ups heb je?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
En al m'n chicks hebben al iets vanavond
Mijn hossels ook. Wat een eikels zegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
M'n chicks is nogal overdreven hoor. Heb 2 tinderchicks waarmee ik wilde afspreken vanavond. Scharrel kan niet dus wordt een avondje FOK!quote:
Ja hier dus ook en bij Cue nu denk ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n chicks is nogal overdreven hoor. Heb 2 tinderchicks waarmee ik wilde afspreken vanavond. Scharrel kan niet dus wordt een avondje FOK!
Dat idee heb ik dus wel. Ik heb wel matches, nu meer dan 10. Ze zijn gewoon nooit online of reageren niet. Vrienden hebben hetzelfde. Al niet vanaf hoi wordt er gereageerd. In Amsterdam krioelt het natuurlijk van de singles. In de provincie is de spoeling toch wat dunner en is tinder denk ik wat groter.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oosten van het land, maar ik kan me niet voorstellen dat de locatie uitmaakt. Tinder is gewoon niet alleen voor ONS.
Waarom gingen jij en mortaxxx niet daten?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hier dus ook en bij Cue nu denk ik ook
Zaten ze bij mij op dreamfields?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg bijna medelijden met jullie...Bijna...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hier dus ook en bij Cue nu denk ik ook
Waar haal je die wijsheid vandaan? toch niet uit dit topic? voor mij is't een spel... en niet om er aan vast te komen te zitten...quote:Op zondag 22 juni 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
Het valt mij wel op dat veel mensen hier tinder gebruiken als een medium voor een serieuze relatie...
De mensen die ik ken die het relatief vaak gebruiken, gebruiken het vooral als one-night stand medium...![]()
Klopt, ik ben al 25 dus mijn klok gaat behoorlijk tikken. Ik wil nu gewoon binnen een jaar kinderen en zodra die kan lopen al snel een 2de. Zou fijn zijn als meneer ook een goede baan heeft, hoef ik niet meer te werkenquote:Op zondag 22 juni 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
Het valt mij wel op dat veel mensen hier tinder gebruiken als een medium voor een serieuze relatie...
Ik dacht dat je 41 wasquote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al 25 dus mijn klok gaat behoorlijk tikken. Ik wil nu gewoon binnen een jaar kinderen en zodra die kan lopen al snel een 2de. Zou fijn zijn als meneer ook een goede baan heeft, hoef ik niet meer te werken
Je loog tegen mijquote:Op zondag 22 juni 2014 04:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kut.
Faxie ga slapen, dit is allemaal niet echt, je vermoeidheid heeft je in zijn macht.
Het kan beide natuurlijk... als je insteek telkens is om met iemand in bed te duiken, dan maak je dat bij een eerste afspraak vaak duidelijk. Zo niet, dan volgen er meerdere normale dates.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
De mensen die ik ken die het relatief vaak gebruiken, gebruiken het vooral als one-night stand medium...![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al 25 dus mijn klok gaat behoorlijk tikken. Ik wil nu gewoon binnen een jaar kinderen en zodra die kan lopen al snel een 2de. Zou fijn zijn als meneer ook een goede baan heeft, hoef ik niet meer te werken
Ik hoef eigenlijk alleen nog maar te kiezen, mijn vriezer ligt helemaal vol met condooms van mijn afgelopen dates
Ohoh...quote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk alleen nog maar te kiezen, mijn vriezer ligt helemaal vol met condooms van mijn afgelopen dates
Precies! Het hangt er ook een beetje vanaf met wat voor type persoon je date. Sommige vrouwen vatten het als een heel serieuze date op (die tref ik tot nu toe vooral) en anderen zien het gewoon als een leuke avond/nacht.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan beide natuurlijk... als je insteek telkens is om met iemand in bed te duiken, dan maak je dat bij een eerste afspraak vaak duidelijk. Zo niet, dan volgen er meerdere normale dates.
Waarom? Klinkt nu niet echt als een zelfverzekerde, dickswingende kerel die van plan is een move te gaan maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef LesMiserables het volgende:
Wat gaan jullie doen op de date ? Ik zou bij hem thuis af spreken, is wel zo makkelijk.
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:59 schreef LesMiserables het volgende:
Wat gaan jullie doen op de date ? Ik zou bij hem thuis af spreken, is wel zo makkelijk.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom? Klinkt nu niet echt als een zelfverzekerde, dickswingende kerel die van plan is een move te gaan maken.
hebben jullie het tegen mij?quote:
Dan is ze een slet opperde ze eerder. En die knul is van het type die je op een vrouw vast zou moeten binden als je wilt dat er ook maar enigszins geneukt gaat worden. Dit matched eigenlijk wel.quote:
Daar hebben ze een mooi woord voor; wanhoop. Ik verkneukel me nu al op het dateverslag.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Jurrgirl het volgende:
We gaan iets drinken. De reden waarom ik een beetje terughoudend ben, is omdat ik eigenlijk niet/geen sekservaring hebWel eerder gedate en zo...maar nooit via internet...
Ik hoop dat ie daar een beetje begrip voor heeft...![]()
De manier waarop we ook appen is ook echt apart, lees: de hele dag door (ik moet hem soms ff zeggen dat ik ergens mee bezig ben, anders gaat ie door), hij vraagt steeds hoe dingen doe/heb gedaan zijn gegaan en verklaart steeds waarom ie bijv 2 uur niks van zich heeft laten horen. Ben ik niet echt gewend in de datefase. Het lijkt alsof we al in een relatie zitten en dingen aan elkaar moeten verantwoorden..
Ik ben ook al "schatje" genoemd....
Iemand ervsring met dit soort mannen? Mannen hoe verklaren jullie dit soort gedrag?
Als het je enige match is moet je er wel een beetje zorgzaam mee omgaan, Cue_.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Je kan ook gewoon een tijdje niet antoworden, ipv te zeggen dat je iets moet doen
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:16 schreef Jurrgirl het volgende:
We gaan iets drinken. De reden waarom ik een beetje terughoudend ben, is omdat ik eigenlijk niet/geen sekservaring hebWel eerder gedate en zo...maar nooit via internet...
Ik hoop dat ie daar een beetje begrip voor heeft...![]()
De manier waarop we ook appen is ook echt apart, lees: de hele dag door (ik moet hem soms ff zeggen dat ik ergens mee bezig ben, anders gaat ie door), hij vraagt steeds hoe dingen doe/heb gedaan zijn gegaan en verklaart steeds waarom ie bijv 2 uur niks van zich heeft laten horen. Ben ik niet echt gewend in de datefase. Het lijkt alsof we al in een relatie zitten en dingen aan elkaar moeten verantwoorden..
Ik ben ook al "schatje" genoemd....
Iemand ervsring met dit soort mannen? Mannen hoe verklaren jullie dit soort gedrag?
Daar ga ik dus de fout inquote:Op zondag 22 juni 2014 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als het je enige match is moet je er wel een beetje zorgzaam mee omgaan, Cue_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |