quote:
Was gewoon een vraag.quote:
Je Tinder is stuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb gisteren/vanochtend stuk of 100 geliked denk ik en nog steeds geen enkele match
iedereen zijn tinder. Komt gewoon omdat die pauper app nog trager is dan dat het was en dus 99% geen zin heeft om te tinderen want kost te veel moeite.quote:
Mijn Tinder is niet stuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
iedereen zijn tinder. Komt gewoon omdat die pauper app nog trager is dan dat het was en dus 99% geen zin heeft om te tinderen want kost te veel moeite.
Of je hebt iedereen al gedaan. Sletjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het ook he. Zo lelyk ben ik nu ook weer niet
je gaat mij niet vertellen dat hij na de update beter loopt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn Tinder is niet stuk.
Mijn vingers wel, swipe net 2 knappe mannen naar links
Alleen de chat is k*t maar dan zeg ik gewoon hé hallo mag ik je nummer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat hij na de update beter loopt?
Hoeveel back-ups heb je?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
En al m'n chicks hebben al iets vanavond
Mijn hossels ook. Wat een eikels zegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
M'n chicks is nogal overdreven hoor. Heb 2 tinderchicks waarmee ik wilde afspreken vanavond. Scharrel kan niet dus wordt een avondje FOK!quote:
Ja hier dus ook en bij Cue nu denk ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n chicks is nogal overdreven hoor. Heb 2 tinderchicks waarmee ik wilde afspreken vanavond. Scharrel kan niet dus wordt een avondje FOK!
Dat idee heb ik dus wel. Ik heb wel matches, nu meer dan 10. Ze zijn gewoon nooit online of reageren niet. Vrienden hebben hetzelfde. Al niet vanaf hoi wordt er gereageerd. In Amsterdam krioelt het natuurlijk van de singles. In de provincie is de spoeling toch wat dunner en is tinder denk ik wat groter.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oosten van het land, maar ik kan me niet voorstellen dat de locatie uitmaakt. Tinder is gewoon niet alleen voor ONS.
Waarom gingen jij en mortaxxx niet daten?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hier dus ook en bij Cue nu denk ik ook
Zaten ze bij mij op dreamfields?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg bijna medelijden met jullie...Bijna...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hier dus ook en bij Cue nu denk ik ook
Waar haal je die wijsheid vandaan? toch niet uit dit topic? voor mij is't een spel... en niet om er aan vast te komen te zitten...quote:Op zondag 22 juni 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
Het valt mij wel op dat veel mensen hier tinder gebruiken als een medium voor een serieuze relatie...
De mensen die ik ken die het relatief vaak gebruiken, gebruiken het vooral als one-night stand medium...![]()
Klopt, ik ben al 25 dus mijn klok gaat behoorlijk tikken. Ik wil nu gewoon binnen een jaar kinderen en zodra die kan lopen al snel een 2de. Zou fijn zijn als meneer ook een goede baan heeft, hoef ik niet meer te werkenquote:Op zondag 22 juni 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
Het valt mij wel op dat veel mensen hier tinder gebruiken als een medium voor een serieuze relatie...
Ik dacht dat je 41 wasquote:Op zondag 22 juni 2014 04:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al 25 dus mijn klok gaat behoorlijk tikken. Ik wil nu gewoon binnen een jaar kinderen en zodra die kan lopen al snel een 2de. Zou fijn zijn als meneer ook een goede baan heeft, hoef ik niet meer te werken
Je loog tegen mijquote:Op zondag 22 juni 2014 04:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kut.
Faxie ga slapen, dit is allemaal niet echt, je vermoeidheid heeft je in zijn macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |