Ja. En ik heet vinnie.quote:
Is alleen niet zo leuk als je hele familie ook kan meelezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik care zo weinig om sociale status
ik maak ook vaak ruzie op facebook, genieten joh
waarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Fucking geweldig
[..]
he ik zag je laatst in de stad lopen
ik riep je maar toen bedacht ik me..
daar was ik inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
peperstraat
was vorige week ofzo of al 2 week terug
ik heb geen tijdsbesef tegenwoordig
Niet 'nog', maar 'weer'. Helaas moet ik zeggen. De flat waarin ik woonde word volgende maand gesloopt, dus nu ben ik op zoek naar iets anders. Ik wilde gaan kopen, maar dat is dus helaas geen optie op dit moment. Er loopt een lijntje in Amsterdam (zodra daar iemand vertrekt ben ik de eerste), al is dat weer huren.quote:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een huurwoning te vinden?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Niet 'nog', maar 'weer'. Helaas moet ik zeggen. De flat waarin ik woonde word volgende maand gesloopt, dus nu ben ik op zoek naar iets anders. Ik wilde gaan kopen, maar dat is dus helaas geen optie op dit moment. Er loopt een lijntje in Amsterdam (zodra daar iemand vertrekt ben ik de eerste), al is dat weer huren.
Die watersporters hebben tenminste nog goed figuur en een leuke levensstijl. Zo'n fotomodel is de hele dag met uiterlijk, mascara en nagels bezig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Bij de Nederlandse vrouwen wel ja. Ook opvallend veel watersporters.
Amsterdam Oost.quote:
allemaal onnodige scquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
Haha okok, ik moet ook een boterham op de plank brengen enzo en dacht wie weet help ik er wel iemand mee. Oost is trouwens helemaal hip hoor, goed in ontwikkeling, nette buurten, top station (Amstel) en dichtbij scholen/studentes. Ga geen enkele moeite krijgen met het wegdoen van dat ding. Ik zou soms zelf wel in Amsterdam willen wonen als ik ooit weer vrijgezel ben, lijkt me heerlijk om te wonen met echt alle keuze in de wereld. Tinder moet daar echt de hemel zijn.
Ze hebben hier een wachttijd van vijf jaar voor een kleine woning, laat staan voor een gezinswoning. Kom ik aan met 1,5 jaar ingeschreven staan. Ik had ook enorme mazzel met die tijdelijke woning, maargoed, ik wist vooraf dat het tijdelijk was dus ik ga er niet over klagen. En nee, gelukkig zit ik hier nog niet heel lang en ik hoop ook niet dat het lang duurt. Dat het tegen me gaat werken op date-vlak was ik al bang voor...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een huurwoning te vinden?
Woon je al lang 'weer' thuis?
Dit gaat wel echt kei hard tegen je werken op date gebied hoor
Dan huur je toch particulier? Dat doet de halve wereldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hebben hier een wachttijd van vijf jaar voor een kleine woning, laat staan voor een gezinswoning. Kom ik aan met 1,5 jaar ingeschreven staan. Ik had ook enorme mazzel met die tijdelijke woning, maargoed, ik wist vooraf dat het tijdelijk was dus ik ga er niet over klagen. En nee, gelukkig zit ik hier nog niet heel lang en ik hoop ook niet dat het lang duurt. Dat het tegen me gaat werken op date-vlak was ik al bang voor...
@LM : het hoeft van mij niet gemeubileerd te zijn. Ik heb alles wat ik nodig heb qua meubels/apparatuur.
Je helpt niet mee moppie. Ik stel voor dat je nog een paar keer dit soort kreten plaatst dan kan hij dicht en mag jij een nieuwe starten.quote:
Jep, hieroquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heeft iemand ook nog dates staan voor dit weekend?
Daar ben ik me nu ook op aan het ori๋nteren tussen de werkzaamheden door. Zou het date-technisch echt zoveel verschil zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan huur je toch particulier? Dat doet de halve wereld
En het extra geld is het wel waard, datewise alleen al
Stuur je foto's maar in m'n DM.. check ik ze wel evenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
OT: Wanneer was de meet? Zou eigenlijk wel eens een dame (of een paar) willen die mijn profiel doorloopt en zegt, deze foto wel, deze niet en die bio van je is belachelijk, doe dit.
Lijkt me een top idee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wat snap je niet aan geen SC? Ik vind 't een leuk topic maar kan het goed begrijpen als de R&P mods het dicht gooien vanwege de SC.
OT: Wanneer was de meet? Zou eigenlijk wel eens een dame (of een paar) willen die mijn profiel doorloopt en zegt, deze foto wel, deze niet en die bio van je is belachelijk, doe dit.
Echt veel matches krijg ik niet
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik me nu ook op aan het ori๋nteren tussen de werkzaamheden door. Zou het date-technisch echt zoveel verschil zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |