Inderdaad. Veel te duur.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Kom op leo, etentjes op de eerste date. Kan niet he ....
Nou ja je "verkoopt' jezelf toch min of meer dus natuurlijk kleed je het aan. Ik zet er zelf ook geen dramatische fotos op maar verder blijf ik gewoon wel mezelf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja ik vind dat altijd wel een lastig en dun lijntje hoor
Ik ga er geen lelijke foto's op zetten
Maar als je alleen mooie er op zet, ben je dan wel eerlijk genoeg?
Ik geloof dat ik het ethisch allemaal iets te zwaar neem
Wat voor stats wil je? Ik doe maar 1x in de week aan krachttraining, de rest is puur conditie (hardlopen) of techniek (rugby). Ik hoef niet breder te worden dan ik nu ben, dus vaker krachttraining hoeft niet zo nodig.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Kom op leo, etentjes op de eerste date. Kan niet he ....
quote:
quote:
Wowquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Etentje zou ik echt niet doen. Tot nu toe is het steeds wat drinken geweest. IJsje halen is ook wel een goeie.
Ja maar in de winter wordt het vaak niet geaccepteerdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
Heb het al paar keer gezegd maar ijsjes is mijn go-to succes guaranteed date. Ook lekker goedkoop en flexibel.
Dit jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Een eerste date moet je lekker simpel houden
Bij een etentje zit je meteen zo vast. Je kan niet zomaar weggaan.En het kost geld. Niet dat ik te krenterig ben om te betalen maar tot nu toe is er nog geen enkele date geweest waar degene waarmee ik was zei, oh, ik betaal wel. Of dat ze het 50/50 deed.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
WowHeb ik echt al 4x gedaan ofzo
![]()
Maar de beste date was echt het ijsje halen. Spontaan, leuk, wandeling gemaakt met onze ijsjes
Je moet niets beginnen met chicks die niet ten allen tijde een ijsjesdate willen doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar in de winter wordt het vaak niet geaccepteerd
Hangt er van af, is het iets kleins als een ijsje dan vind ik het prima. Bij een etentje wat best wel duur kan worden vind ik het inderdaad een afknapper als ze het normaal vind dat de man even alles voor haar betaald. Vaak zie je dat namelijk ook terug in de persoonlijkheidquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een man was en een vrouw zou niet aanbieden om de rekening te splitten zou ik dat echt wel een afknapper vinden eigenlijk
Of dat zij de volgende keer betaalt ofzo. Dat vind ik prima. Niet dat ik alles zou moeten betalen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een man was en een vrouw zou niet aanbieden om de rekening te splitten zou ik dat echt wel een afknapper vinden eigenlijk
Haha klinkt erg maar in de winter daten vind ik sowieso minder. Je date van de lente tot eind zomer, daarmee verzamel je je FB's om de winter door te komen. Als je echt leuke meisjes vind in de winter kan je dan nog steeds daten maar ik sluit mijzelf eigenlijk wel een beetje op in de winter, nieuwe date technisch dan. Heeft er ook wel mee te maken dat de stad waar ik in woon niet Amsterdam Rotterdam of Groningen is ofzo en ik dus iets meer moeite moet doen om te daten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar in de winter wordt het vaak niet geaccepteerd
ik moest hard op lachenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha klinkt erg maar in de winter daten vind ik sowieso minder. Je date van de lente tot eind zomer, daarmee verzamel je je FB's om de winter door te komen. Als je echt leuke meisjes vind in de winter kan je dan nog steeds daten maar ik sluit mijzelf eigenlijk wel een beetje op in de winter, nieuwe date technisch dan. Heeft er ook wel mee te maken dat de stad waar ik in woon niet Amsterdam Rotterdam of Groningen is ofzo en ik dus iets meer moeite moet doen om te daten.
Ik had vorige keer op Tinder een 33 jarige die thuis woont en nog met zijn studie bezig was, ik heb dat ook gelijk afgekapt, ik vind dat z๓ onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Voor thuiswonende vrouwen geld hetzelfde, je wilt toch iemand die een beetje volwassen is
Als je een vast contract hebt ben je er zo hoor.. het is meer dan logisch dat ze geen hypotheek geven aan iemand zonder vaste baan.. Ze geven nu hypotheken weg als warme broodjes manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
Eh DV, heb je enig idee hoe streng ze momenteel met hypotheken zijn? Ik kan zo de helft van een leuke starterswoning op tafel leggen en toch krijg ik geen hypotheek omdat ik geen vaste baan heb (want zelfstandig ondernemer) en mijn bedrijfje pas een paar maanden bestaat.
Waarom haal je deze saaie kutdiscussie weer omhoog?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik had vorige keer op Tinder een 33 jarige die thuis woont en nog met zijn studie bezig was, ik heb dat ook gelijk afgekapt, ik vind dat z๓ onaantrekkelijk
[..]
Als je een vast contract hebt ben je er zo hoor.. het is meer dan logisch dat ze geen hypotheek geven aan iemand zonder vaste baan.. Ze geven nu hypotheken weg als warme broodjes man
Ja dat kan ik me indenken, ik zou bij een vrouw hetzelfde hebben. Prima als je besluit nog een studie te doen of dat je vanwege omstandigheden thuis woont, maar het zegt toch ook echt wel wat over iemand.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik had vorige keer op Tinder een 33 jarige die thuis woont en nog met zijn studie bezig was, ik heb dat ook gelijk afgekapt, ik vind dat z๓ onaantrekkelijk
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom haal je deze saaie kutdiscussie weer omhoog?
Sommige mensen zijn aan het werk en blijven hangen op pagina's terugquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom haal je deze saaie kutdiscussie weer omhoog?
of liefdadigheids foto'squote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef Godshand het volgende:
Is het normaal voor Tinder, dat je continu vrouwen met wijntjes en fotomodelfoto's tegenkomt?
Wat een type's, naast de standaard reisfoto's
Bij de Nederlandse vrouwen wel ja. Ook opvallend veel watersporters.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef Godshand het volgende:
Is het normaal voor Tinder, dat je continu vrouwen met wijntjes en fotomodelfoto's tegenkomt?
Wat een type's, naast de standaard reisfoto's
Ik snap best dat ze iemand afwijzen zonder vast contract die voor 80% of meer van de financiering een hypotheek nodig heeft. Maar ik heb misschien 30-40% nodig, de rest kan ik zelf financieren. Alleen als zelfstandig ondernemer gelden nog strengere eisen dan met een vast contract. Ik moet eerst drie jaarrekeningen laten zien wil ik uberhaupt een kans maken. Dat is wat lastig als jouw bedrijf pas een paar maanden bestaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Als je een vast contract hebt ben je er zo hoor.. het is meer dan logisch dat ze geen hypotheek geven aan iemand zonder vaste baan.. Ze geven nu hypotheken weg als warme broodjes man
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is ook verschrikkelijk ja. Niets mis met hockeymeisjes, maar ze moeten niet gebruik maken van arme kindjes om zelf maar aandacht te krijgen. Ik ben ze wel eens op Facebook tegengekomen. Dan hebben ze ook belachelijk veel likes. Ik heb dan echt zin om een haatreactie te plaatsen, maar dan denk ik dat het niet verstandig is voor m'n sociale status.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
of liefdadigheids foto'sblonde hockey chicks op een foto met negertje incl hongersbuikje eromheen
Maar je woont nu wel al op jezelf toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze iemand afwijzen zonder vast contract die voor 80% of meer van de financiering een hypotheek nodig heeft. Maar ik heb misschien 30-40% nodig, de rest kan ik zelf financieren. Alleen als zelfstandig ondernemer gelden nog strengere eisen dan met een vast contract. Ik moet eerst drie jaarrekeningen laten zien wil ik uberhaupt een kans maken. Dat is wat lastig als jouw bedrijf pas een paar maanden bestaat.
ik care zo weinig om sociale statusquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat is ook verschrikkelijk ja. Niets mis met hockeymeisjes, maar ze moeten niet gebruik maken van arme kindjes om zelf maar aandacht te krijgen. Ik ben ze wel eens op Facebook tegengekomen. Dan hebben ze ook belachelijk veel likes. Ik heb dan echt zin om een haatreactie te plaatsen, maar dan denk ik dat het niet verstandig is voor m'n sociale status.
Maar je woont dus nog thuis?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze iemand afwijzen zonder vast contract die voor 80% of meer van de financiering een hypotheek nodig heeft. Maar ik heb misschien 30-40% nodig, de rest kan ik zelf financieren. Alleen als zelfstandig ondernemer gelden nog strengere eisen dan met een vast contract. Ik moet eerst drie jaarrekeningen laten zien wil ik uberhaupt een kans maken. Dat is wat lastig als jouw bedrijf pas een paar maanden bestaat.
Ja. En ik heet vinnie.quote:
Is alleen niet zo leuk als je hele familie ook kan meelezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik care zo weinig om sociale status
ik maak ook vaak ruzie op facebook, genieten joh
waarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Fucking geweldig
[..]
he ik zag je laatst in de stad lopen
ik riep je maar toen bedacht ik me..
daar was ik inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
peperstraat
was vorige week ofzo of al 2 week terug
ik heb geen tijdsbesef tegenwoordig
Niet 'nog', maar 'weer'. Helaas moet ik zeggen. De flat waarin ik woonde word volgende maand gesloopt, dus nu ben ik op zoek naar iets anders. Ik wilde gaan kopen, maar dat is dus helaas geen optie op dit moment. Er loopt een lijntje in Amsterdam (zodra daar iemand vertrekt ben ik de eerste), al is dat weer huren.quote:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een huurwoning te vinden?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Niet 'nog', maar 'weer'. Helaas moet ik zeggen. De flat waarin ik woonde word volgende maand gesloopt, dus nu ben ik op zoek naar iets anders. Ik wilde gaan kopen, maar dat is dus helaas geen optie op dit moment. Er loopt een lijntje in Amsterdam (zodra daar iemand vertrekt ben ik de eerste), al is dat weer huren.
Die watersporters hebben tenminste nog goed figuur en een leuke levensstijl. Zo'n fotomodel is de hele dag met uiterlijk, mascara en nagels bezig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Bij de Nederlandse vrouwen wel ja. Ook opvallend veel watersporters.
Amsterdam Oost.quote:
allemaal onnodige scquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
Haha okok, ik moet ook een boterham op de plank brengen enzo en dacht wie weet help ik er wel iemand mee. Oost is trouwens helemaal hip hoor, goed in ontwikkeling, nette buurten, top station (Amstel) en dichtbij scholen/studentes. Ga geen enkele moeite krijgen met het wegdoen van dat ding. Ik zou soms zelf wel in Amsterdam willen wonen als ik ooit weer vrijgezel ben, lijkt me heerlijk om te wonen met echt alle keuze in de wereld. Tinder moet daar echt de hemel zijn.
Ze hebben hier een wachttijd van vijf jaar voor een kleine woning, laat staan voor een gezinswoning. Kom ik aan met 1,5 jaar ingeschreven staan. Ik had ook enorme mazzel met die tijdelijke woning, maargoed, ik wist vooraf dat het tijdelijk was dus ik ga er niet over klagen. En nee, gelukkig zit ik hier nog niet heel lang en ik hoop ook niet dat het lang duurt. Dat het tegen me gaat werken op date-vlak was ik al bang voor...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een huurwoning te vinden?
Woon je al lang 'weer' thuis?
Dit gaat wel echt kei hard tegen je werken op date gebied hoor
Dan huur je toch particulier? Dat doet de halve wereldquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hebben hier een wachttijd van vijf jaar voor een kleine woning, laat staan voor een gezinswoning. Kom ik aan met 1,5 jaar ingeschreven staan. Ik had ook enorme mazzel met die tijdelijke woning, maargoed, ik wist vooraf dat het tijdelijk was dus ik ga er niet over klagen. En nee, gelukkig zit ik hier nog niet heel lang en ik hoop ook niet dat het lang duurt. Dat het tegen me gaat werken op date-vlak was ik al bang voor...
@LM : het hoeft van mij niet gemeubileerd te zijn. Ik heb alles wat ik nodig heb qua meubels/apparatuur.
Je helpt niet mee moppie. Ik stel voor dat je nog een paar keer dit soort kreten plaatst dan kan hij dicht en mag jij een nieuwe starten.quote:
Jep, hieroquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heeft iemand ook nog dates staan voor dit weekend?
Daar ben ik me nu ook op aan het ori๋nteren tussen de werkzaamheden door. Zou het date-technisch echt zoveel verschil zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan huur je toch particulier? Dat doet de halve wereld
En het extra geld is het wel waard, datewise alleen al
Stuur je foto's maar in m'n DM.. check ik ze wel evenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
OT: Wanneer was de meet? Zou eigenlijk wel eens een dame (of een paar) willen die mijn profiel doorloopt en zegt, deze foto wel, deze niet en die bio van je is belachelijk, doe dit.
Lijkt me een top idee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wat snap je niet aan geen SC? Ik vind 't een leuk topic maar kan het goed begrijpen als de R&P mods het dicht gooien vanwege de SC.
OT: Wanneer was de meet? Zou eigenlijk wel eens een dame (of een paar) willen die mijn profiel doorloopt en zegt, deze foto wel, deze niet en die bio van je is belachelijk, doe dit.
Echt veel matches krijg ik niet
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik me nu ook op aan het ori๋nteren tussen de werkzaamheden door. Zou het date-technisch echt zoveel verschil zijn?
Dat wil ik ook best via dm doen hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wat snap je niet aan geen SC? Ik vind 't een leuk topic maar kan het goed begrijpen als de R&P mods het dicht gooien vanwege de SC.
Echt veel matches krijg ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |